MNR Succes op de Wachtbank !!! Lieke heb je GG all gebeld??? Het is echt vreemd Ik heb sinds vrijdag nu weer Bloedverlies met stolsels dus het houd niet op, maar 3 dagen en alleen een stolsel denk ik is te weinig voor een mk. Maar vraag dit beter aan GG. Ben benieuwd !!
Vandaag naar GG voor een controle.. Hoop overmorgen IUI 2 te krijgen... Dus daarna weer die helse wachtweken, bleh Hoe komen jullie daar doorheen?
Heb gg gebeld. Donderdag opnieuw testen en als de test nog steeds positief is mogen we met 5,5/6 weken een echo laten maken.. Ze zullen dan nog geen hartje zien maar wel een embryo die genesteld is.. Als t goed is, is het nu week 4, dus nog even 1,5 geduld en duimen maar!! Die wachtweken zijn idd verschrikkelijk.. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken zodat de tijd voorbij vliegt. Dit is 2 x gelukt maar 1 x niet en toen gingen de weken zo langzaam; verschrikkelijk!! Succes!!
en een zwangerschapstest van clear blue? zijn die niet wat duidelijker? weet t niet hoor. nog geen ervaring mee. hoop echt dat het positief is!!! duim met je mee!!!
Hij is nu ook erg duidelijk.. Zullen maar afwachten. Donderdag test ik nog een x en dan hopen op snel een echo!!
Lieke, Wat spannend en goed superrrrr! Ikke as donderdag voor evaluatiegesprek en dcho....de grne die ik aan de liijn gad verwacht niet dat mn ms mn ms was maar ik ven ook niet zwanger. Dus donderdag echo...daar zal uit blijken dat mn ms wel mb ms was....heb nl altijd enorme lichte ms.... hoessie met alle andere dames? Engelthe...wat apart meissie? Ik had jullie zo gegund dat jullie konden kijken na jullie nieuwe iui......hoe wat of wanneer moet je teruv na het gg? Xxxx
Flower ik weet het ook niet meer, Vrijdag even voor wij los wilden rijden dacht ik snel nog naar wc op de weg daarheen dacht ik huh 2 druppels verlies? RAR. Als ik op de WC was zag ik het het was bloed. Ik meteen gebeld naar GG en doorgegeven, ik dacht als ik nu 1,5 uur rijd (160 KM) en hij zij hij kijkt niet met bloed heb ik ook niks van dus. Lieve mevr. aan de tel zij kom maar de dr. kijkt ook als je bloed die zijn dat gewend... oké. Dus wij naar GG en dr Mi. nog eens alles verteld geen probleem leg je maar wij kijken. Hij zij hij ziet niks meer dus is schoon. Ik zal s'avonds beginnen met spuiten 150 Fostimon. Nu heb ik vrijdag nog vrij veel verlies gehad, zaterdag en zondag heel weinig, gisteren 1 keer de maandverband in eens vol. En vandaag weer veel, met veel stolsels en ook echt grote bol, beetje groter dan een knikker. En onder de douch vanmorgen liep het en de grond was echt rood, was blij dat Celine niet erin kwam naar mama kijken. Had net een Mail gestuurd an Dr. MI. een horen wat die zegt.
Heb net antwoord gehad van dr. Mi. zal verder spuiten en vrijdag gewoon langskomen dan kijken wij wel wat er is gebeurd en hoe het daar binnen uitziet en vooral hoe we verder gaan. Dus of wij deze maand een IUI krijgen of niet. Jepp positief denken het komt wel goed.
Zo engeltje, Poeh poeh...idd wat fijn dat je dochter niet erbij was. Klingt allemaal zo raar en apart...ik be heel be ieuwd meissje. Laat je ff weten hoe t verder gaat? Ik alleen een ms gehad van 1 dag met afvegen...snap er niks van...ben blij als ik donderdag echo gehad heb. Want ook al heb ik nooit heftige ms en kan t door de utro bolletjes nu minder zijn geworden toch zou ik blij zijn als ik zeker weet dat mn bm schoon is van alles...... Xxxx
Flower, Heb jij wel nog eens een test gedaan??? Als het zo weinig was is het misschien toch niet mis en je hebt toch "te vroeg" getest?!?! Dr. Mi zij ik zal gewoon door dus hij zal het wel weten. Ik dacht al of mijn Lichaam nu misschien door het spuiten, die Hormonen, zo reageert en echt alles schoon woord gemaakt. Ik wacht gewoon af nu. Heb nog een pak Kraamverband gehaald daar de maandverband het echt niet op kan houden als het moet.
Haai dames. Ik lees wel alles mee ben alleen niet zo actief hier kan het allemaal niet bijhouden. Ik had wel de lijst ingevuld maar zie dat het nu weer leeg is bij me naam. Kan iemand dit invullen? Wish 25 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75. Donderdag 3e fm. Hoop zaterdag iui. Het gaat wat langzaam maar goed werk heeft tijd nodig. Had gisteren links veel kleine eitjes en 1 van 13mm en recht 1 van 11.5 bms van 9.9
mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM afspraken: nod: 23 maart leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining. afspraken: nod: flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1 nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari nod: 14 maart flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2 afspraken: 17 mrt eerste fm nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad afspraken: wachten op ovu nod: 5 april nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging afspraken: Nod: denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014. afspraken: 17 maart 1ste fm nod: 7 april lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig. Afspraken: 22-2 pregnyll, 26-2 terugplaatsing nod: 12-3 bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm afspraken:menstruatie afwachten en 13 maart gesprek welke richting we op gaan. Nod: san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema afspraken: 26-02-2014 tweede FM , bij eerste nog niks te zien dus waarschijnlijk escape naar IUI engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine afspraken: 14-03 1.FM Nod: Sharonmenzo => afspraken: Nod: Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75. afspraken: Donderdag 3e fm. Nod: Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon afspraken: mei Nod: 07-03-2014 mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT afspraken: 11 maart echo stg geertgen Nod: 26 maart Mylo03 => wederkerig proces, BAM afspraken: 18 maart intake Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
Engeltje : Wat vervelend allemaal. Hopen dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Lieke : Ga voor je duimen dat de test positief blijft ! Hier: Wachten op de menstruatie. Heb vorige week vrijdag de laatste provera tablet ingenomen maar valt nog niks te bekennen. Heb al wel de klachten die ik altijd heb. Dus we wachten nog maar geduldig af.
Lieve engeltje, Idd heb vertrouwen op dk m, hij zou het idd echt wel weten. En een bloeding hoeft niet altijd negatief te zijn meis. Dus we blijven positief en ik hoop vrijdag een goede groei follikel te zien.... ja ik had vannochtend 14dgn na tp blastocyst getest en wederom negatief. Ik ga er dus echt vanuit dat die ms mijn ms was. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik donderdag bij dk k mag komen voor een echo. Gewoon voor de zekerheid ff kijken...blijkt dat een evaluatie gesprek bestaat uit een controle echo van eierstokken aangezien ik een verhoogde kans op overstimulatie had. Maar wat dat betreft heb ik echt nergens last van. Dus als het goed is en ik goedkeuring krijg dan op na nieuwe ronde nieuwe kansen xxx
Flower dat je donderdag dat gesprek met de echo hebt is echt prettig, zo heb ik dit op vrijdag als hij kan kijken ziet hij ook de verschil van de vorige keer. Daardoor heb ik ook het vertrouwen in hem. En ik vind het heel prettig dat hij mij ff per mail antwoord geeft en niet via de info geertgen mail daar krijg je niet zo vlot een mail terug. vandaag had ik binnen 20 minuten 3 mails van hem met uitleg en antwoord dus via info zal ik nog altijd wachten. Daarvoor had ik hem laatste keer ook een doos MERCI meegenomen. Ik vind dat moet ook eens als je altijd netjes word geholpen. Als die Test nu nog Negatief is dan denk ik ook dat het je ms is geweest, dat kan zeker ook door de utro komen. Ik duim voor je dat het donderdag goed uitziet. Hey Wish sucess dat je zaterdag IUI hebt en dat het dan ook raak is !!!! Flower en Wish alle twee donderdag ??? Misschien komen jullie elkaar tegen ?!?! Ik kijk altijd iedereen goed aan en denk kan die wel die van de chat zijn ??? is wel grappig !
Lidve engeltje, ik snap je volkomen...ik vndt ze overigens altijd super aardig op die telefoniste van gis na. Ik probeer ook altijd attent te zijn zo heb ik een bloemetje gebrachht met opening nieuwe kant, kerskaart en met nieuwjaar een paar dozen celebraitian....ik snapte niet waarom die vroeu zo fel reageerde. Idd ik ga er ook echt vanuit dat dit mn ms is...ik heb altijd wei g ms en nu door ultro nog mnder....nou engeltje ik diim voor je meissie. Op goed geluk!!! Ik vindt dkt mi ook een schat....wij hebben het gesprek met hem gehsd toen we het over icsi haddn...hij snapte ook niet dat zn jinge vent zn slechte percentage had....maarja goei eerk heeft tijd nodig....xxxxx
Ja zou zomaar kunnen ik moet donderdag middag. Ook ik denk altijd zoude ze mee kletsen op het forum ofniet haha. Ik hoop inderdaad dat het donderdag goed gegroeid is en dat we zaterdag iui hebben. En hopelijk weer raak en deze keer een plak wondertje!! Succes allemaal dames. Liefs
Heb je vandaag nog getest Lieke? Wish en flower: succes morgen! Hier: gisteren was het nog wat gevoelig na de eisprong van maandag. Nu heb ik een soort spierpijn rond die plek in m'n buik.
Heb vandaag getest en was en dikke +(kruidvat) en dikke zwanger(clear bleu).. Morgen nog een x testen en afspraak maken voor echo.. Deze weken mogen nog sneller voorbij vlieger dan de 2 wachtweken!!
Wish en flower hoe laat moeten jullie er morgen wezen? Ben benieuwd of wij jullie tegen kom. Wij moeten er namelijk morgen om 13.30 wezen. Dames allemaal succes !!