Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Lieke, ik heb je op de zwangere-lijst gezet!

2. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het en schrik er even van, het is nog zo onwerkelijk!!
    Wel gaat alles goed. Na wat bruin verlies afgelopen week heb ik daar geen last meer van gehad, nu lekker weekendje weg met vrienden en hebben ontzettend goede afleiding dus dat is altijd fijn.. Nog een week en dan hebben we de eerste echo.. Ben heel benieuwd!! Deze 7 weken kunnen niet snel genoeg gaan!

3. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod: 23 maart

leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining.
    afspraken:
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1
    nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari
    nod: 14 maart

flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2
    afspraken: 17 mrt eerste fm
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad
    afspraken: wachten op ovu
    nod: 5 april

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014.
    afspraken: 17 maart 1ste fm
    nod: 7 april

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:menstruatie afwachten en 13 maart gesprek welke richting we op gaan.
    Nod:

san1971 =>icsi ,maar escape naar IUI
    nod 18 maart
    afspraken : 25 maart in DD voor laatste poging

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine
    afspraken: 21-03 2.FM
    Nod:

Sharonmenzo => 26 jaar nu 1,5 jaar in mmm
    afspraken: wachten op menstruatie
    Nod: 20 maart

Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75.
    afspraken: Donderdag 3e fm.
    Nod:

Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon
    afspraken: mei
    Nod: 07-03-2014

mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT
    afspraken: 11 maart echo stg geertgen
    Nod: 26 maart

Mylo03 => wederkerig proces, BAM
    afspraken: 18 maart intake
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid, 24-3 eerste echo! ||

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    warme voetjes check, granaatappelsap check, en spruiten??
    Ik was er ik half 3 en om half 4 aan de beurt.

5. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Ah dit is ronde 2 dus dat zal het zijn. Mijn
    borsten doen2 dagen na de Prygnyl al zeer
    mijn vriend mag er niet eens naar kijken
    dan doen ze al zeer... Zucht

6. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    En wat lees ik toch over koude voeten....
    Heb ik altijd last van.. Kan dat kwaad dan?

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Onder je voeten zit je gehele lichaam zo ook de baarmoeder, weet niet of je voetreflex therapie kent? zeggen dat je je voeten goed warm moet houden. Of het waar is geen idee maar ik houd ze warm heb zelf ook altijd koude voeten.

8. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Proest ....nu snap ik de tekentjes ook :D
    Nee , helemaal geen last van , wel een emotioneel wrak op het moment , waarschijnlijk een combi van pregnyl en ongesteld moeten worden, heb ik normaal ook wel een beetje ,maar niet zo erg als nu:(

Lieke helemaal stoer op de zwangeren lijst !! Toppie!!

Warme voeten wordt ook door mijn acupuncturist (werknaam : spelden-doos :D) als erg belangrijk genoemd. Ik lig al 2 maanden met sokken aan in bed! Warme voeten is een warme baarmoeder, zegt zij. En een kindje wil zich niet nestelen in een koude omgeving.

Flora succes morgen met de fm!

Noeky : balen weer ms. Moet je je weer opladen voor een volgende poging :(

Weet iemand hoelang het duurt voordat pregnyl uit je lichaam is? Ik heb dinsdag de laatste (5000)gehad. Zou ik dan nu ongesteld kunnen worden, of zou dat wat langer uitblijven door dat spul?

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    San lijkt me wel dat je ongi daardoor later kan komen.
    Ja dat warme voeten schijnt belangrijk te zijn dus ook ik houd me er aan.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Frummeltje ijzere man is idd mooie omgeving voor fotos wandelen er weleens :)

Sow t weekend zit er weer op :) super leuk weekend gehad :) glennis grace geweest en lammetjes dagen met mn neefjes :)

Nu weer opladen voor een drukke en belangrijke week. Morge. Eerste fm, woensdg examen van mn loi studie leren leren leren dus komende 2 dagen.

Iedereen iig succes deze week

11. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes denanja, wat voor opleiding doe je via loi?

Leuk weekend heb je gehad. Op naar een leuke week, met hopelijk veel positiefs :)

12. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Wish kijk hier of het echt klopt geen idee. Schaad het niet baat het niet: Als je zwanger wilt worden moet je spruitjes eten

MB ja mijn "Spelden-Doos" zegt het ook dat die warmen voeten met een warme baarmoeder te doen heeft dus gewoon proberen. Ik heb mijn Waterbedtemperatuur ook al 2 dagen omhoog gezet.
    Bij mij heeft zij ook gelijk gehad ivm die dagen of week als het mis is gegaan had ik het echt nog kouder dan anders ik had de kamertemperatuur op 20 C en had het nog koud.

San volgens mij zeggen zij 9 of 10 dage heeft pregnyl nodig komt ook erop aan hoeveel. Laatste keer bij mij was het naar 7 dage een negatieve ovu test dus daar was het verdwenen.Als je een ovulatietest doet en die is negatief is het Pregnyl eruit. Succes !!!

Dames met onderzoek, Echo, FM ....... vandaag succes

13. mnr

mnr Niet meer actief

denanja; wat voor cursus doe je?

accupunctuur: hier zei ze het ook van de warme voeten, zij rade een warm voetbad aan. verder heb ik moksa gekregen om mn baarmoeder wam te houden maar dat zijn we deze ronde eigenlijk vereten te doen.

succes de dames die vandaag gaan!

san: ga jij nu niet meer naar gg? veel succes in dd!

hier: het gaat even allemaal niet zo lekker deze wachtweken. De dagen gaan super langzaam, het gaat weer allemaal anders dan vorige rondes en daar wordt ik hel onzeker van.

als het nu weer niet gelukt is dan zijn we al meer als een jaar onder behandeling bij gg. dat maakt me gewoon zo verdrietig. we gingen er met zoveel hoop de eerste keer heen.
    ik moet natuurlijk hoop blijven houden maar soms is dat gewoon zo moelijk.

14. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Dankje engeltje wist het nog niet. Eet ze ook eigenlijk nooit. Zal ze toch is gaan serveren.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mnr en frummeltje ik doe schuldhulpverlening. Moet sept. 2015 weg bij defensie dus ben alvast aan het studeren :) is erg leuk. Gelukkig helpt defensie me met een baan dus dat komt goed.
    Net gesport nu ff op de bank, douche , leren en naar gg :) vind t allemaal erg spannend dat t nu echt gaat beginnen :)

mnr balen dat de wachtweken zo langzaam gaan zeg! Hopelijk goed nieuws als ze voorbij zijn.

iedereen vandaag een fijne dag en tot vanmiddag :)

16. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed van je Denanja. Wel fijn dat ze je helpen ja. Succes vanmiddag!

Wachten is altijd het vervelendste. Dan gaat de tijd ook altijd super langzaam. Niks anders aan te doen, dan uitzitten :p

17. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoe doen jullie dat eigenlijk met warme voeten, overdag? Ik kan geen dikke sokken aan in mijn laarzen.

18. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Thuis heb ik sloffen aan . En als ik aan het werk ben gewoon sokken en schoenen. Ik heb een baan waarbij ik veel loop dan blijven je voeten wel warm.

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Overdag heb ik thermosokken aan. Wel afhankelijk van het weer;) anders krijg ik zweetpoten:cool:

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Bij die wachtweken word ik altijd gek, je kan aan niks anders denken, je zoekt wel afleiding maar dan komt het zo weer terug *ggrrr*
    Ik denk ook dat gaat nog langzamer dan als je als kind op je verjaardag wacht, hihi.

Ik doe avonds ook dat warme voetenbad heb zelfgebreide sokken aan in het bed en heb het waterbed iets warmer gezet. Over dag ook zelf gebreide sokken, zover het mogelijk is qua warmte dan heb ik een T-shirt aan en een trui of zo om de nieren ook warm te houden.

hier: Zaterdag kwam nog eens stolsels en bloed, ik dacht zeker de rest door de acupunctuur.
    Zondag helemaal niks jeeehh.
    En vandaag als ik nu terug ben van het contract tekenen is weer in de onderbroek *gggrrrrr*
    Vanavond terug naar de "Spelden-doos" krijg ik een gratis behandeling, zij heeft mij helaas verbrand vrijdag avond en door mijn Operatie aan mijn Buik voel ik daar niks dus ik heb het niet in de gaten gehad nu 2 dikke brand blaren die al open zijn. Weet niet wat zij dan nog doet vandaag, eens zeggen hoe het is gegaan met het bloeden.

Deel Deze Pagina