Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Klaar met de fm 14mm rechts :)
    Woensdag terug en dan misschien al iui.
    Word een dag met veel op en neer rijde ... Om 10u
    Examen in adam van 165minuten en uit eten savond
    Met vl dr oma en tante om 6u in den haag haha maja allemaal
    Voor het goede doel :)
    Baarmoederslijmvlies ofzo al zeer goed 10mm kan dat? 3 lagen ofzo.
    Fm viel teouwens reuze mee :):) zo gepiept.

Heb je ons gezien flora? K zag 2 vrouwen die je zou kunnen zijn haha.
    Ik had een gele broek aan en bodywarmer

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dat gaat lekker snel denanja! Welke cd zit je nu?

Geen idee of ik jullie gezien heb, ik heb meerdere stellen gezien;) gele broek kan ik me zo niet heugen..

Ik heb blonde krullen en had een zwarte trui, lichte spijkerbroek en zwarte bodywarmer aan. Ben benieuwd of je mij wel gezien hebt!

@fm: ei van 11,5mm en bms 8,9mm. Nog te klein dus om er wat over te zeggen. Donderdagavond weer terug. Ik mocht nog niet ophogen..
    Heb genoeg gonal in huis om wel meer te spuiten, maar durf het niet zo goed.. Toch eerst maar even donderdag afwachten.
    Hopelijk groeit ie nu wel gewoon door, dan is er niets aan de hand en heb ik weer een mooie cyclus:)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja dan hebben we jou wel gezien ja :). Je was alleen he. En je zat als je binnen komt rechts in t midden haha.

ja gaat erg snel zit nu op dag 10 a 11. Mn menstruatie begon beetje raar deze maand.

4. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend denanja! Fijn dat het ook allemaal mee viel :)

Flora: op naar een mooi groot ei!

5. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Hoi dames,

Ik ben bang dat de iui weer niet gelukt is deze maand... Ik heb hoofdpijn en last van m'n rug, verder ben ik erg moe en verdrietig. Dat heb ik altijd een paar dagen voor m'n menstruatie begint. :( baal ontzettend van dit allemaal! Jullie zullen dit zeker wel herkennen...

Heb vorige week donderdag 2500 pregnyl gespoten, weet iemand wanneer die eruit is?

Jullie allemaal veel sterkte en succes!

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Sharon Ik had 5000 gespoten volgens mij zeggen zij 9 of 10 dage heeft Pregnyl nodig bij 5000. Laatste keer bij mij was het naar 7 dage een negatieve ovu test dus daar was het verdwenen.Als je een ovulatietest doet en die is negatief is het Pregnyl eruit. Succes !!!

7. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Bedankt engeltje. :) Dan ga ik ervan uit dan 2500 pregnyl 4 of 5 dagen nodig heeft... De ovulatietest is knalpositief, kon me niet inhouden en net een kV test erachteraan gedaan en die was ook erg duidelijk positief... Zal me nu proberen in te houden tot woensdag. Dan moet de pregnyl er toch zeker uit zijn... Wat een spanning iedere maand opnieuw

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @denanja: hihi grappig dat je mij wel gezien hebt:)
    Fijn dat je eitje goed meewerkt nu! Hopelijk gaat de mijne dat ook doen;)

@sharon: pregnyl 2500 heeft zo'n 8-9 dagen nodig voordat het uit je lijf is. Pregnyl heeft een halfwaarde tijd van 24u. Dus na 24u zit ongeveer de helft nog in je bloed. Dus eigenlijk scheelt het maar een dag met pregnyl 5000.
    Hopelijk blijf je test gewoon positief en ben je toch zwanger:)

9. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht

Ow dat wist ik niet, bedankt voor de info. Ik hoop ook dat het raak is, maar durf na alle teleurstellingen niet echt te hopen. Jij ook heel veel succes!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Pff ik ben denk ik imuun voor ovulatietesten... de verpleegster zei van ja nu kun je kijken of het fijn voor jullie werkt om met ovulatietesten te werken. Maar hij zou nu toch wel iets verkleurd moeten zijn en isschien wel positief maja niet dus...
    gelukkig morgen gewoon echo dus denk dat we het maar gewoon met de echos blijven doen zoals we al eerder van plan waren.

ja grappig flora. Hoop dat jou ei ook mooi door mag groeien en je eind deze week iui hebt :)

sharonmenzo hoop ook echt dat t raak is voor je!!! Duim duim

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @denanja: bij 14mm hoef je zeker nog geen lijntje te zien hoor. Lichte lijntjes zeggen overigens sowieso niets.
    Toen ik nog ovutesten deed, liepen ze de ene keer mooi op en de andere keer vanuit het niets een dikke knaller. Dus het is even afwachten. Het komt vast goed:) ik zou nu gewoon door blijven testen, dan weet je ongeveer bij welke afmeting je een positieve test krijgt voor de volgende keer. En als je geen pregnyl krijgt, dan wordt de iui ingepland op basis van je positieve test (de dag erna volgens mij).

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Thnx flora. Nou ben benieuwd hoe ie morgen is dan.
    ja de verpleegster zij dat al morgen t ei groot genoeg is we morgen ook iui kunnen krijgen maja dat beslist dokter mi. Donderdag is ook oke :) we zullen zien.heb t zelf toch niet in de hand, kan alleen maar afwachten.

13. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja,
    bij mij geven de ovulatietesten ook pas een iets donkerder streepje aan 1 dag voor de ovulatie. Wel worden ze die week elke dag een ienieminie beetje donkerder. Maar hij wordt pas echt donker 1 dag voor de ovulatie, eigenlijk uit het niets. Dus kan zomaar nog wel paar dagen duren. Ik vind ovulatietesten juist wel fijn werken, omdat je dan niet zo vaak op en neer hoeft te rijden. Maar je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind.
    Heb je zelf ovulatietesten gekocht of van hun mee gekregen?

PS even offtopic, jouw naam, is dat plat voor d'n anja? of heeft het een andere betekenis. Heb het thuis wel eens over dit forum en zei gisteren jouw forumnaam en toen begon mn vrouw te lachen en die zei; dat is gewoon d'n anja. Dus was benieuwd, als je het wil zeggen tenminste ;)

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha nee het is een combinatie van onze namen... denise en anja ;) haha.

enja het op en neer rijde is niet heel prettig maar wij doen t deze en volgende ronde nog ff zo. Daarna miss ook met ovulatietesten. Hebben ze meegekregen bij gg dus dat is wel fijn. Ja heb morgen examen van 10 tot 12.45 dus daarna maar ff testen en als t goed is moet die donker zij maja om 15.00 hebben we fm2 dus weten we t zeker :).

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod: 23 maart

leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining.
    afspraken:
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1
    nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari
    nod: 14 maart

flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2
    afspraken: 20 mrt tweede fm
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad
    afspraken: wachten op ovu
    nod: 5 april

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014.
    afspraken: 19 maart tweede fm en mss ook al IUI
    nod:

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:menstruatie afwachten en 13 maart gesprek welke richting we op gaan.
    Nod:

san1971 =>icsi ,maar escape naar IUI
    nod 18 maart
    afspraken : 25 maart in DD voor laatste poging

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine
    afspraken: 21-03 2.FM
    Nod:

Sharonmenzo => 26 jaar nu 1,5 jaar in mmm
    afspraken: wachten op menstruatie
    Nod: 20 maart

Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75.
    afspraken: Donderdag 3e fm.
    Nod:

Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon
    afspraken: mei
    Nod: 07-03-2014

mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT
    afspraken: 11 maart echo stg geertgen
    Nod: 26 maart

Mylo03 => wederkerig proces, BAM
    afspraken: 18 maart intake
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid, 24-3 eerste echo!

16. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    En Mylo hoe was het???

17. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Vandaag , 5 dagen na IUI weer Prygnyl gespoten. Waar ik eerst alles voelde voel ik nu niks... Zit nu op cyclusdag 18 van mijn normaal 25 dagen durende cyclus. Weet niet of die nu langer kan duren ivm Prygnyl, hebben jullie daar ervaring mee. Voor het eerst iig ff niet nerveus en niet proberen alles te voelen... Zelf bescherming? Geen idee. Soms vraag ik me wel af hoeveel geduld ik nog moet hebben... Steeds weer al die teleurstellingen en niets durven plannen pffff sorry lady's... Moest ff klagen... Volgens d'r wismann mag ik in elk geval 29 maar pas testen als de menstruatie uitblijft

18. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oké denanja. Nou ik ben benieuwd voor je morgen. Hopelijk is je examen positief en je eitje ook haha.

Wij waarschijnlijk (en hopelijk) einde van de week poging 2. Slijm begint steeds vruchtbaarder te worden en testen lopen ook weer wat op. Elke dag weer spannend, als ik in mijn middag pauze ga testen. :p

19. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod: 23 maart

leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining.
    afspraken:
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1
    nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari
    nod: 14 maart

flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2
    afspraken: 20 mrt tweede fm
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad
    afspraken: wachten op ovu
    nod: 5 april

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014.
    afspraken: 19 maart tweede fm en mss ook al IUI
    nod:

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken: 75eh gonal-f spuiten, 21 maart eerste fm.
    Nod:

san1971 =>icsi ,maar escape naar IUI
    nod 18 maart
    afspraken : 25 maart in DD voor laatste poging

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine
    afspraken: 21-03 2.FM
    Nod:

Sharonmenzo => 26 jaar nu 1,5 jaar in mmm
    afspraken: wachten op menstruatie
    Nod: 20 maart

Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75.
    afspraken: Donderdag 3e fm.
    Nod:

Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon
    afspraken: mei
    Nod: 07-03-2014

mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT
    afspraken: 11 maart echo stg geertgen
    Nod: 26 maart

Mylo03 => wederkerig proces, BAM
    afspraken: 18 maart intake
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid, 24-3 eerste echo!

20. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Wat een hoop bij geschreven in de afgelopen dagen.
    Hier gaat het spuiten mij goed af. Ben er totaal niet bang voor en twijfel ook niet. Heb alleen een vies vraagje :) Kan het van de gonal-f komen dat ik "bruin / rode" afscheiding heb?

Ga voor iedereen duimen die het nodig heeft en een dikke knuffel voor die gene die het kunnen gebruiken !

Deel Deze Pagina