Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Denanja : wat klonk dat gezellig: lammetjes dag en Glennis grace: zij kan zooo goed zingen!!!!!! Succes morgen met je examen ! Lijkt me een leuke studie , en ik denk dat er op het moment veel werk in is te vinden.
    En spannend voor je fm morgen. Ze doen toch nog niet gelijk IUI ? of doen ze dat zonder de eisprong op te wekken?

Engeltje : dank voor je tip! Hadden ze je dat bij GG verteld?
    Hoe kan de speldendoos je nu verbrand hebben? Hij doet de naalden toch niet warm maken?

Mnr: verdrietig voor je , dat je al zo lang bezig bent en het niet lukt. En die wachtweken duren zooo lang!!We gaan redelijk samen op dit keer, jij moet nog een paar daagjes wachten he.
    Ik ga idd na deze poging niet meer naar GG. Heb via het secretariaat mijn dossier opgevraagd, en neem die 25 maart mee naar DD.

Flora : als je ei goed groeit had ik niet meer gespoten, of alleen woensdag zodat ze donderdag dan gelijk gaan kijken. En zeker niet op vrijdag of zaterdag want dan duurt het veel te lang voordat je weer een fm meting hebt! Ik heb zelf wel meer gespoten , maar ik heb geen kans op overstimulatie .

Sharon: hoe gaat ie nu? Heeft je ms doorgezet of zit je nog met spanning te wachten????

Bolcol: ik had met gonal (75 tot 175) geen last van afscheiding.Vond het heel fijn spul , ook zo makkelijk te sppuiten (heb heimwee :D)

Hier dag 15 na de IUI . Gister zoals aanbevolen door engeltje een ovulatietest gedaan, geen smiley dus als het goed is is de pregnyl uit mijn lichaam. Heb de hele dag aan broekloeren gedaan ,maar nog niks te zien. Wel telkens buikpijn alsof ms eraan komt ,maar verder niks. Heb geen hoop,ik denk dat mn hele cyclus gewoon overhoop ligt door al die hormonenzooi. Ik heb na de IUI nog 2 keer pregnyl gespoten ,en de cyclus is gestart met triptofem , dus ik denk dat alles gewoon nog plat ligt.Ik wacht nog wel even af, heb geen zin in een negatieve test om daarna nog een poos op mijn ms te moeten wachten.

Fijne aaf en een zwaai voor iedereen die ik vergeten ben!

2. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve denanja ik wens je dubbel suc6...zowel voor je examen als voor je fm...toi toi toi zet hem op.

andere dames ook voor jullie toi toi toi...sorry ben nog druk met vanalles. Heb ovdr een week ook examen .... dus druk leren daarbij kan mn zussie elk moment bevallen en ben ik nog brak van het weekend. Het was een super brouloft...enorm genoten...wat kijk ik tch iedere dag met veel liefde terug na de trouwdag van mij en mn mannetje n 1,5 jaar geleden.

lieve dames ik lees wel mee maar aangezien ik geen nieuws heb en het erg druk heb ben ik ff wat meer op de achtergrond xxx knuffels

3. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    San bedoel je dat met de Ovi test? Dat had ik in verschillenden topics gelezen en ik meen dat Dr. MI het ook eens heeft gezegd.
    Mijn Spelden Doos kont mij verbranden omdat zij een lamp op mijn buik heeft gezet die alleen warmte afgeeft. Ik had 2004 een Buikwandcorrectie en voel heel weinig of niks aan delen van mijn buik, is wel gemakkelijk met Spuiten, hihihi.
    Maar nu was het niet goed dat ik er niks voel, het is te heet geweest of te dicht bij dus ik had 2 dikke brand blaren kijk maar bij mijn fotoalbums ik zet er een Foto in.
    Gisteren heb ik dan een gratis extra behandeling gekregen ZONDER lamp.

4. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Bolcol hoe laat moet jij vrijdag?
    Ik moet om 13.50 uur bij dr. MI

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #1665 Klaartje863, 18 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
    @san: met een ovulatietest kun je niet testen of pregnyl uit je lijf is.. Dat zul je echt met zwangerschapstesten moeten doen.. Aangezien pregnyl hcg is.. ovulatietesten kúnnen ook reageren op pregnyl, maar lang niet altijd.

Ik heb besloten om niet meer te gaan spuiten.. Ik wacht donderdag gewoon eerst even af.. Voor hetzelfde geld groeit m'n eitje nu wel gewoon netjes door. Als er donderdag te weinig is gebeurt kan ik altijd nog omhoog.

@engeltje: oh jeetje, wat vervelend van die brandplekken! Een gratis behandeling is dan wel op zn plek ja.

@bolcol: ik heb geen last van bruinverlies door de gonal.. Welke cd zit je nu? Misschien is het nog een nasleep van je ongi?
    Fijn dat het spuiten goed gaat!

6. Mylo03

Mylo03 Actief lid

4 jan 2011
    100
    0
    16
    behalve moeder zijn werken en sporten, en leuke di
    noord holland
    Hoi allemaal! Wat is er weer veel geschreven! Mijn afspraak is verzet naar volgende week. Ik mocht vandaag naar een sollicitatie gesprek. Wel weet ik dat al mijn gegevens binnen zijn bij geertgen die ik op moest sturen. Al met al een rollercoaster van gedachten en vragen in mijn hoofd die nog een week geduld moeten hebben!

7. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Zit nu op cyclusdag 18 van mijn normaal 25 dagen durende cyclus. Weet niet of die nu langer kan duren ivm Prygnyl, hebben jullie daar ervaring mee?

8. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Flora ik weet dat ik positieve Ovulatie testen had en als die negatief was had ik een ZW test gedaan en die was ook negatief, als ik het nog goed weet had dr Mi mij dat zo gezegd en daar had ik dan geweten dat het eruit is.

San Sorry het was van mij niet zo goed beschreven, Je moet een negatieve ovulatie test hebben en dan ook een negatieve zwangerschapstest dan is het Pregnyl eruit.

MB helaas kan ik je daar niet helpen daar ik "normaal" geen cyclus heb alleen met Hormonen en Pregnyl.

Mylo en sollicitatie gelukt??? Wanneer volgende Week heb je de Intake dan kunnen wij het aanpassen.

9. Mylo03

Mylo03 Actief lid

4 jan 2011
    100
    0
    16
    behalve moeder zijn werken en sporten, en leuke di
    noord holland
    Engeltje ik hoop het maar ik moet nog afwachten tot ik bericht krijg er waren zeven kandidaten.... Mijn afspraak is verzet naar de 25e volgende week dinsdag.
    Ik leer wel veel van jullie verhalen over pregnil en gonal en de ovulatietesten.
    Van welk merk gebruiken jullie de ovulatie testen?

10. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Hoi allemaal,

@mb82 daar zit ik ook mee, morgen zou mijn menstruatie beginnen, maar ik heb het gevoel dat deze word uitgesteld door de pregnyl van vorige week donderdag.. Ik ga dat de volgende keer bij geertgen even vragen.

Zojuist weer een test gedaan, deze is nog even positief als maandag... De spanning maakt me gek :( heel fb staat vol met baby's, 3 vriendinnen zijn zwanger...... Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. :x

Good luck ladies!

11. mnr

mnr Niet meer actief

Als je na de eisprong nog een keer pregnyl moet spuiten wordt je cyclus er inderdaad langer van.

Helaas is het hier weer game over. Heb er deze keer heel veel moeite mee. Ik had allerlei zwsngerschapsverschijnselen die ik andere rondes niet had.

Nu al een jaar bij gg zonder resultaat :( en ineens begint iedereen te vragen of we nog geen tweede willen. Ik ben zo bang dat ik dat steeds op de verjaardag van m'n dochter krijg.
    Ik ben steeds banger dat het nooit gaat lukken :(

12. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Mylo dan duimen wij eens heel hard dat het met het werk gaat lukken ! Ik heb de Ovulatietesten van de Action en ook de Zwangerschapstest. Vroeger had ik altijd de Zw-test van Kruidvat 2v5 en geen Ovulatietesten.

MNR dat kan ik mij goed voorstellen dat je daar verdrietig van word als iedereen vraagt, dat ken ik ook en je ziet die zwangeren lopen en denkt hoezo die en ik niet! Dat is zo oneerlijk ook als je dan op tv ziet dat zij de kinderen afgeven of mishandelen daar word ik echt boos over.
    Wat zij GG erover? Hebben zij een verklaring hoezo het niet gaat lukken??? En hele dikke knuffel van mij !!!

13. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod: 23 maart

leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining.

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1
    nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari
    nod: 14 maart

flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2
    afspraken: 20 mrt tweede fm
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad
    afspraken: wachten op ovu
    nod: 5 april

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014.
    afspraken: 19 maart tweede fm en mss ook al IUI
    nod:

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken: 75eh gonal-f spuiten, 21 maart eerste fm.
    Nod:

san1971 =>icsi ,maar escape naar IUI
    nod 18 maart
    afspraken : 25 maart in DD voor laatste poging

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine
    afspraken: 21-03 2.FM
    Nod:

Sharonmenzo => 26 jaar nu 1,5 jaar in mmm
    afspraken: wachten op menstruatie
    Nod: 20 maart

Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75.
    afspraken: Donderdag 3e fm.
    Nod:

Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon
    afspraken: mei
    Nod: 07-03-2014

mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT
    afspraken: 11 maart echo stg geertgen
    Nod: 26 maart

Mylo03 => wederkerig proces, BAM
    afspraken: 25 maart intake
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid, 24-3 eerste echo!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Heej san. Als mn eitje groot genoeg is moeten we uur wachten dan gaan ze t zaad ontdooien en dan kunnen ze iui doen. Maar verwachten t niet hoor.
    Zijn nu onderweg en denk dat morgen iui heb. Examen was moeilijk weet ook niet echt of ik t goed gemaakt heb of niet. Is wel leuke opleiding ja.
    15.00 afspraak dus bericht daarna weer :)

15. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    San : Dat je naar zo iets heimwee kunt hebben :D Zul je van te voren toch niet verwachten. Hopen dat je binnenkort hier komt melden dat de test wel positief is :)

Engeltje : Ik moet er om 16:30 wezen bij dr B ( de oudere)

Flora01 : Zit op cd 8. Dus denk dat het inderdaad de na sleep van de menstruatie is.

Mnr: Hele dikke knuffel !!!

Denanja : Ga voor jullie duimen dat je eitje groot genoeg is en dus een uur mag gaan zitten wachten ;)

16. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    En denanja, hoe is het allemaal gedaan? Zowel je examen als de meting?

17. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Dames,

mijn "SPELDEN DOOS " heeft mij geschreven wat er de YANG versterkt en dus ook mee kan helpen bij het zwanger worden.
    Interesse???? Hier komt dat dan, helaas kan ik het niet in een album zetten.

Voeding dat de yang versterkt

Granen
    quinoa, zoete rijst

Groente
    uien, radijs, prei, sjalot, pompoen, zoete aardappel, waterkers, pastinaak

Fruit
    kersen, litchi, perzik, longan, framboos**, aardbei

Noten & zaden
    kastanje, pijnboompitten, pistachnoten**, walnoten**

Vis
    Ansjovis, kreeft**, mosselen**, garnalen**, scampi**

Vlees
    kip, lam**, niertjes** (zowel rund als lam), schaap

Kruiden & specerijen
    basilicum**, zwarte peper, cayenne*, bieslook**, kaneelstokje*, venkelzaadjes, fenegriekzaadjes**, knoflook*, gember*, mierikswortel**, nootmuskaat*, pepermunt, rozemarijn, salie, steranijs, tijm, witte peper

Drank
    jasmijn thee

Overig
    algen**, bruine suiker, malt suiker, azijn

Voedsel gemarkeerd met * werkt vooral milt yang versterkend, voedsel met ** werkt vooral nier yang versterkend.

Voorbeelden van recepten:
    • mosselen met knoflook
    • gegrilde kip met tijm en salie
    • gegrilde groente met knoflook en rozemarijn
    • rijstepudding met kaneel en een beetje bruine suiker
    • prei en aardappelsoep met zwarte peper
    • elk recept dat bovenstaande kruiden en specerijen bevat

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jeuuuj morgen iui eitje was goed gegroeit :) bij dkt kuiper.
    Heb sinds de avond last van rug komt dat door de eisprong?
    Had nog even een ovulatie test gedaab net voor k er naar binnen ging
    En die was positief :) mn lihaam werkt dus goed haha.

Ennuh frummeltje t examen was moeilijk. Vooral anders dan k had verwacht
    Dus even afwachten krijg binnen 2 weken de uitslag.

Heb even niet onthouden hoe en wat maar flora jij moet morgen ook geloof k dus veel succes morgen en de rest fijne avond en donderdag :)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @denanja: wouw wat lekker snel zeg!! Heel veel succes morgen:) dr Kuiper is ook een lieve arts:) hoe laat heb je de afspraak?

Ik moet morgen weer voor fm:) pas om 19:20u. Maar denk dat mn eitje nog niet genoeg gegroeid is. Komt goed, dan volgende week gewoon iui:)

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    13.40 hebben we afspraak. Heb er zin in! Alleen die wachtweken natuurlijk niet
    Zie hoe langzaam ze bij jullie gaan dus ben benieuwd
    Ja mijn ei groeit goed :) waren wel blij dat te horen.
    Enja wie weet groeit je ei sneller dan je denkt ;) en anders idd
    Volgende week. Kunnen we weer aftellen met zn allen :)

Deel Deze Pagina