Grrrr, hier ook game over. En inderdaad een 2 dagen lager durende LF. Ik denk door de pregnyl. Denanja : succes morgen! Examen word dus een zesje als je zo denkt van "niet goed , niet slecht"???? Flora ook jij succes met de meting. Laat nog hoor, moet je ver rijden? Ik vond het op zich wel handig zo laat want dan kun je eerst gewoon nog werken. Engeltje : bedankt voor de lijst . Er zitten wel veel vieze dingen tussen , pastinaak, algen , brrrrr. Maar ook veel die ik wel eet !! Nou, ik wacht nu maar rustig af tot de 25 ste (ik mag toch nog wel meeschrijven....ben eigenlijk uit GG weg...) Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat de uitslag van het lab , volgens mij over mijn amh waarden, binnen waren en die sturen ze op. Geheel voorbereid dus naar DD. Hopelijk kunnen ze nog wat in deze cyclus doen, en anders wachten we maar rustig een ronde af.
Nou denanja, hopelijk krijg je over twee weken dan dubbel goed nieuws hihi. Hier nog wachten op positieve ovu test
Denanja Naar de IUI een halve uur lachen dus neem een Moppenboek mee of dvd player met Tom & Jerry of zo. Granaatappelsap drinken, warme voeten en veel afleiding. SUCCES Ik duim heel hart voor je !!! Ook over 14 dage met de Examen uitslag !! Flora vanavond succes met de FM op een goeie groei. Ik duim voor je !!!
Lieve dames, Veel geschreven...ik lees het later door. Iedereen die t nodig heeft sterkte en n knuffel. Zet hem op dames toi toi toi ik ben vannacht bij de bevalling van mn tweelingzussie. In 1,45 min is ze bevallen van een gezonde wolk van een zoon xxxc
Gefeliciteerd flower met je zuje! Wat cool. Hier net 5min geleden mn iui gehad vl heeft t in mogen spuiten wat ze natuurlijk super leuk vond! Super leuke arts ook zeg! Zijn 800.000 zaadjes ingespoten is dat veel? Nu lachen en tjuis cranberrie sap drinken
Denanja cranberrie is iets anders dan granatappel !! Bij ons zijden zij dat IUI normaal vanaf 1 million word gedaan maar dat was dan vers ik weet niet hoe het met ontdooit is. Maar je moet het zo zien of het nu 50 of 1 million of 800 000 zijn het hoef alleen 1 vlot genoeg te zijn, hihihi. Zet hem op !!!! Nu goed broeden, toi toi toi !!!
Proficiat tante Flower hihi Dus het is heel vlot gegaan! En alles goed hoop ik dus geniet ervan en je kunt nu wel alvast oefenen !!
Lieve denanja super meis...goed broeden meis zet hem op xxx lieve dames, Thanks voor alle felicitaties ben idd een trotse tante...manlief is peetoom...ikke peettante van de andere en van de kleintjes van mn andere zua. Erg leuk en bijzonder...was er eerst best huiverig voor maar alles ging snel en goed gelukkig xxxx
Helaas, gevoel zat weer goed:x Follikels weg, bms gezakt naar 5,9mm nu 75eh gaan spuiten en maandag weer terug.
Geen idee.. Eigenwijs lijf denk ik en 50eh blijkt dus tegenwoordig echt te weinig voor me t zijn.. 2 rondes terug had ik precies hetzelfde. Heel apart.. Nja hopelijk is 75eh wel genoeg en is ergens volgende week de iui.
Als uiteindelijk IUI niet de oplossing is moet je dan voor bijv IVF naar het ziekenhuis? Ik begreep nml dat het geertgen dit niet meer doet?
dat weet ik niet, ik dacht dat ze wel ivf doen maar hebben het er alleen in nov. over gehad dus ben daar verder niet van op de hoogte. flora: vind het maar raar, idd je hebt gewoon een heel eigenwijs lijf . hopen idd dat het na t weekend wel gewoon weer goed is. hier: aftellen is begonnen gelukkig de weekenden wel volgepland dus die gaan zoiezo hard.
Lieve Flora, Wat ontzettend kl*te zeg....daar zit je niet op te wachyen. Lieve schat ik wens je veel kracht toe en suc6 met de hogere dosis. lieve m28 ze doen wel ivf en icsi. Alleen de bevruchting gebeurd in Dusseldorf...wij en meerdere meiden hier op het forum doen ivf of icsi bij gg xxx
En helaas weer op naar een volgende ronde.. ontzettend klote gevoel nu... :x Hopen dat de rest meer geluk heeft & een fijn weekend allemaal