ahhh mb balen zeg!!! idd nieuwe ronde nieuwe kansen. hoop echt dat t voor jullie nu mag lukken! @hier voel nog helemaal geen veranderingen. dus wachten rustig nog een weekje af. is t trouwens standaard dat je 2 weken na iui mag testen? bij ons is er verder namelijk niks over gezegd wanneer we mogen testen
MB dat is balen zeg, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! Denanja Normaal gesproken zijn het 14 Dagen zeggen zij ivm dat de 2. cycluslengte altijd 14 dagen is. Het moment van de eisprong is altijd ongeveer 14 dagen voordat je menstruatie komt, ongeacht de lengte van je cyclus Door de Spuiten, dus Hormonen of Pregnyl hadden zij bij mij gezegd naar 16 Dagen als ik niet ongesteld ben mag ik testen. Dus daar zitten nog 2 dage in om Testjes te besparen, maar dat haal ik toch nooit zolang te wachten. Hier Ik word gek Nu weer 2 Dagen achter elkaar een beetje Bloedverlies, Dr. Mi en Wi hebben alle twee via Echo niet kunnen zien waar het bloed vandaan zal komen. Naar Calculator berekening is op Zaterdag dus morgen mijn Innesteldag dus vandaar kan het ook niet zijn, van de Fostimon ook niet dus Deze ronde was het bij mij mis en ik wil alleen nu dat het bloedverlies stopt en dan op naar een nieuwe kans. Pfff sorry heb het ff iets moeilijk ermee.
Lieve engeltje, Dat begrijp ik meis n hele dikke knuffel.... mnr ook voor jou een hele dikke knuffel hoop dat het geluk jullie eens toe gaat lavhen lieve dejanja heel spannend maar suc6. Ik vandaag 2 examens voor mn pedicure opleiding...xxxx
jeuuj ik heb mijn examen schuldhulpverlener gehaald op naar module 2 en het praktijk. engeltje snap dat je t er moeilijk mee hebt dat bloeden mag wel keer stoppen zeg! flower heeeeel veel succes met je examens!!! je kunt t! mnr hoop echt dat t snel mag lukken bij jullie!
Flower ene gelukt? ? Of hoor je dit pas later??? Ik mag over twee weken ook model zijn bij een pedicure examen ben benieuwd en volgende week woensdag bij een kapperopleiding.
@engeltje: wat vervelend zeg, nog steeds bloedverlies! Maar een innesteling kan altijd wat eerder of later zijn dan zo'n calculator aangeeft... Maar aangezien je al meer bloedverlies hebt gehad, lijkt me de kans groter dat het ergens anders door komt. Dikke knuffel!! @denanja: 14 dagen duurt de gemiddelde lf (tijd tussen ei en menstruatie), maar tussen de 10 en 18 dagen is normaal. Er wordt dus gewoon het gemiddelde genomen en dan is op dag 14 de testdag. Je menstruatie zou dus eventueel wat eerder of later kunnen komen. @hier: vandaag weer iui gehad, dus ik zit ook weer op de wachtbank vanochtend had ik sterk het gevoel dat de iui te laat zou zijn, omdat mn eitjes al gesprongen waren. Dat had ik aan de arts voorgelegd en ze wilde na de iui nog wel even een echo maken. Tot onze verbazing was er in 2 dagen tijd ineens een ei bij gegroeid dat heb ik waarschijnlijk dus voelen groeien ipv een eisprong. dus nu heb ik iui met 3 eitjes gehad Hopelijk gaat het daarmee wel lukken spannend weer!
Hallo engeltje, voor teerste examen ben ik denk gespaagd heb nl de vragen op gezocht. Tweede examen weet ik niet goed. Maar as dinsdag kkmen de uitslagen online dus dan weet kk meer zo flora dat wordt spannend...3 eitjes poeh suc6 op wachtbankje. iemand nog ervaring met hoelang t duurdt voor er een eicelrijping is na punctie? Heb nog geen reactie gehad dus nu een nieiwe poging xxx
Ik mocht pas twee weken na IUI testen omdat ik de 12e dag can mijn cyclus pregnyl 5000 gespoten heb , de 13e dag van mijn cyclus IUI heb gehad en 18e dag van mijn cyclus ( heb een 25 dagen cyclus ) nogmaals pregnyl 5000 gespoten heb. Dus eerder testen zou een vals positief kunnen zijn ivm pregnyl.
Spannend flora. Drie eitjes, lucky number three hopelijk Wordt gelukkig druk op het wachtbankje hopelijk mogen we ook na de wachtweken onderaan de lijst blijven staan
Beste dames, wat leuk dat er een speciaal Geertgen topic is. Interessant om jullie verhalen te lezen. Mag ik ook meekletsen in jullie 'club'? Ik had deze week de punctie voor onze eerste icsi behandeling. Ik ben eiceldonor in wederkerigheid. Er zijn in totaal 30 eicellen afgenomen dus 15 voor mijzelf en 15 voor iemand anders. Ivm de grote reactie geen verse tp, wel 5 bevruchtte eicellen in de vriezer. Ik ben erg benieuwd naar wat er nu verder komen gaat: wanneer er cryo's teruggeplaatst kunnen worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hey Flora 3 eitjes wow !! Ik duim dat je meteen 2 of 3 bevrucht hebt, hihi dan ben je wel meteen klaar en hoef je niet nog eens in de mmm. Nee nu serieus ik duim dat het gaat lukken met die extra kans. Welcom Mamalous zeker mag je mee kletsen. Wow wat een oogst. Sorry ik kan je geen ervaringsbericht geven over icsi. hier net een testje gedaan om te zien of pregnyl nog aanwezig is en ik zag nog een heel licht streep, dus maandag moet die toch echt sneeuwwit zijn. Anders een heel leuk dagje gehad in de dierentuin met mijn dochtertje en haar nichtje en neefje.
Hoi mamalous Ik heb bijna 3 weken geleden punctie gehad, ik doe ook eicellen doneren, ik had er 25 mocht er 13 zelf houden en heb ook 5 embryo s in de vriezer. Had ook geen terug plaatsing i.v.m kans op overstimulatie. Ik moest eerst 2 x menstruatie krijgen voor dat er wat terug geplaatst gaat worden. Dus alles zit nog in de vriezer en wij zijn weer even met een relax leven bezig geen heen en weer naar kliniek en geen spuiten enz. Ik weet ook heel niet hoe een cryo terug plaatsing gaat dus mensen met ervaring ermee ? Goed weekend allemaal, dat moet wel lukken met dit prachtige weertje
Bedankt allemaal! En bedankt Clara14 voor jouw ervaring. Tegen mij hebben ze dat niet gezegd over die 2x menstruatie. Maar misschien dat ze dat zeggen als ik morgen bel; ik ben vandaag namelijk ongesteld geworden.
Lieve clara, Ik zit een beetje in het zelfde. Heb afgeloprn sep inze eerste icsi gehad ma de 5 embryos hadden t plots niet gehaald geen tp. Nu in februari icsi gehad wel een verse tp gehad maar niet zwanger. 3 weken geleden ongie geworden maar toen ik ging voor evaluatie gesprek kreeg ik opeens te horen dat ik n rust maand kreeg....nooit iets over gehoord zelf nooit last gehad van heel de icsi niet. Nu deze week terug im als goed is pilletjes te krijgen om ms op te wekken en dan om baarmoeder klaar te maken voor tp. Xxx
Nou, dat lijkt me wel frustrerend zeg. En baseren ze dat op een echo dan dat je een maand rust moet houden? Ik zou zelf het liefst zo snel mogelijk weer verder gaan maar aan de andere kant lijkt rust ook verstandig... misschien heb je dan ook meer kans dat het embryo blijft zitten. Heb je nu nog wel cryo's of zou je weer aan een nieuwe icsi moeten beginnen?