Hoi flower en mamalous, Bij mij zeiden ze dat ik meer kans op een zwangerschap had als ik 6 weken wachten dan gelijk een terug plaatsing. Omdat er zoveel folikels zaten en de eierstokken vergroot waren. Hii zei als alles weer rustig is binnen heb je meer kans. En het liefst gingen wij ook gelijk door maar nou vinden we dit ook wel erg lekker zo. Wat is er met de cryo gebeurd dan flower, is er geneen meer uit de vriezer gekomen ?? Succes dames
Mamalous als je eens je daten in kleur schrijft kunnen wij je op de lijst zetten als je niet weet hoe dat gaat. Welcom Clara ben jij ook in Geertgen?? Voor jouw het zelfde, als je wilt kun je je op de lijst zetten/ laten.
Lieve mamalouse en clara 14 Bij mij zag er alles pico bello uit zei de gyn. Ik denk dat t ook heel erg dokter gebonden is. Morgen mag ik bij dok w komen en die ga ik wel vragen om door te gaan. Maar als ik terug kijk na de 1e icsi hebben zr na 4 weken mn follikel dmv fostimon laten groeien voor iui. Dus ik verwact er niet veel van. Maar als het aan mij ligt wil ik ook door gaan...ik voel me goed en was hier totaal niet op dr hoogte van....maarja als t niwt goed is voor mn lichaam dan wel ff stapje terug hoe moeilijk dat ook is maar gezondheid gaat voor! Ik heb net zoals ons laatste en enigste verse tp een blastocyst in de vriezer. Daarbij hebben we nog 12 embryos in de vriezer. Maar die zijn de dag na dr punctie meteen ingevroren dus weten we niet wat daar de resultaten van worden en zullen zijn.. die embryos moeten nog verder groeien en ik weet niet of ze die ook tot dag 5 laten groeien? Clara, de vorige icsi waren plots de embryos overleden door pure pech zeide ze....dokt w had het voor ons nog na gekeken..... Xxx
hier vl van DenAnja pfff hoe houden jullie het vol zo lang wachten ik zit nu ziek thuis van werk en de tijd gaat ZOOOO langzaam voor bij nu haha iemand tips voor me hoe de tijd door te komen? (ik heb overbelaste knie waardoor ik niet kan werken.. hoef dus niet in bed te liggen!)
Welkom in de wereld van de wachtweken Geen tips want ik weet zelf ook nooit hoe ik de laatste dagen door moet komen. Zolang ik wat te doen heb gaat het wel maar anders.. Kan me voorstellen als je dan ziek thuis zit dat het helemaal lang duurt, en de eerste keer is ook spannend! Voelt ze al iets? Succes met de laatste dagen wachten!
mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM afspraken: 4 april eerste fm nod: leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining. flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1 nod: 9-3 negatief getest en vanmiddag is ms doorgezet noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari nod: 14 maart flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 50eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 2 afspraken: 28 maart 2e iui nod: 13 april frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad afspraken: IUI 22-3 nod: 5 april nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging afspraken: Nod: denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014. afspraken: 20-3 IUI nod: 3 april testen bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm afspraken: 26-3 Pregnyl spuiten Nod: 13 April san1971 =>icsi ,maar escape naar IUI nod: 18 maart afspraken : 25 maart in DD voor laatste poging engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine afspraken: 22-03 IUI Nod: 7 April Sharonmenzo => 26 jaar nu 1,5 jaar in mmm afspraken: wachten op menstruatie Nod: 20 maart Wish01 =>25, 4e iui 2e na mk. Spuit fostimon 75. afspraken: Donderdag 3e fm. Nod: Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon afspraken: mei Nod: 07-03-2014 mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT afspraken: 11 maart echo stg geertgen Nod: 26 maart zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wachtbankje: Denanja 3-4 Frummeltje 5-4 engeltje1972 7-4 Bolcol 13-4 Flora01 13-4
haha ik ben die wachtweken nu al zat pfff respect voor jullie! nou tot de laatste keer dat ik der gesproken heb voelt ze nog niks.. dus is echt afwachten wat de test ons te vertellen gaat hebben.
@mnr nee ik voel nog niks. net ff fysiek werk gedaan en wel last van mn rug nu maja dat heb ik ook als k ongesteld moet worden dusja. voel me nog kiplekker
VL van Denanja Ik plan altijd heel veel in de Wachtweken anders puuh houd ik dat niet vol. Bijvoorbeeld was ik zaterdag met mijn dochter en de nicht een neefje van haar in de dierentuin, daarna die twee naar huis (België) gebracht en daar is mijn dochtertje nog even op het Paard gereden. Zondag hadden wij dan de Tuin in orden gebracht, Zandbak opgezet en BBQ uit de Zolder en schoongemaakt, Avonds lekker BBQ gehad. Daar is de Tijd zo om en je denkt er helemaal niet erover. Succes maar jullie hebben het zo gehaald. Hier Vanmorgen mijn testje was negatief, yeah !! Dus wij weten nu zeker dat Pregnyl uit de Lichaam is en Dr. Wis dacht dat mijn Lichaam nog altijd zwangerschapshormonen aanmaakt omdat ik dat bloedverlies had. Dus dat kunnen wij nu ook uitsluiten !!!!! Als ik nu aan het Weekend een testje doe weet ik wel dat het klopt wat die test aangeeft.
@engeltje. wij hebben in de weekenden gelukkig ook altijd veel te doen sinds we dicht bij familie wonen dus die weekenden gaan gelukkig zo voorbij. fijn dat je negatieve test had! kan je dat idd ook uitsluiten
Ik wordt ook bij geertgen behandeld. Heb clomid 1e ronde al achter de rug. Morgen nog 1x testen en als het negatief is begin ik weer met duphaston om ms op te wekken. Daarna clomid ronde 2. Hoop dat we gauw worden gezegend met een wondertje.
Succes inayea, ben je al lang bezig? Denanja: hier zijn de weekenden ook het makkelijkst, maar kan me voorstellen dat als je alleen thuis zit het lastig is. Nog even volhouden! Engeltje: voel je al iets?
mnr ik ga ervan uit dat het niks is deze keer omdat ik zolang die bloedingen had. Nu 2 dagen niks meer en vandaag gewerkt, had altijd het gevoel door het werken/ bewegen dat het weer is begonnen omdat vooral aan den dagen rood was. Maar ik en Dr. Wis wilden weten of mijn Lichaam nog altijd denkt ik ben zwanger door al dat bloed daarom was het nu belangrijk een negatieven test te hebben Als dit nu echt is gestopt kunnen wij weer bij nul beginnen!
Ha lieve dames..... spannend dejanja die wachtweken zijn killing Lieve mnr hoe gaat t meis? Lieve engeltje.....wat ben je toch een bijzonder meis heel waziig die bloedingen maar zoals je zegt weet je nu dadelijk wel of de test klopt of niey hoessir met alle andere dames? Ikke morgen na gg en dan horen we wel weer verders xxx
Inayea: hopelijk is het nu snel raak! Engeltje: misschien is het toch deze ronde raak Flower: hier gaat het wel, vrijdag de eerste fm. Heb nog steeds ups en downs Mb: geen onthouding juist, 24 uur voor de iui moesten wij juist gemeenschap hebben zodat de zaadkwaliteit het beste is.
Hoi, vandaag gebeld en moet inderdaad nog een maand wachten. Pfff... het valt wel tegen als je je ergens al zo op ingesteld hebt... Bij mij zijn de eicellen ook direct na bevruchting ingevroren. Geen idee waarom? Heeft iemand ervaring met of dat een beetje goed uit de vriezer komt? Moet het na ontdooien nog lang doordelen?
Hoi mamalous, Was heel benieuwd wat ze zouden zeggen vandaag maar je zit in het zelfde schuitje als mij. Ik heb ook 5 embryo s in de vriezer. Weet ook niet hoe dat verder gaat. Bij ons zijn ze ook gelijk de volgende dag in de vriezer gedaan. Valt wel even tegen als je hoort dat je nog een maand moet wachten. Wij waren er wel wat op voorbereid gelukkig. Succes heb geen idee hoe ik in het rijtje kom met al die namen. Dus maar even zo Clara 14 doet aan wederkerigheid heeft punctie gehad. 25 eitjes waarvan 13 zelf gehouden. Daarvan waren er 7 goed en zijn er 5 bevrucht. Die zitten nu in 5 rietjes in de vriezer. Nu wachten op me 2 e menstruatie en dan voor tp van cryo als die goed uit de vriezer komt natuurlijk.
@ina: heb je dan geen eisprong gehad in de eerst ronde clomid? @denanja: vervelend he die wachtweken. Idd veel afleiding zoeken werkt het beste succes nog met wachten, nog een paar daagjes volhouden @engeltje: 'fijn' dat je een negatieve test hebt (haha, dat klinkt een beetje vreemd). Wie weet maak je toch nog een kleine kans deze ronde! @mamalous: jammer dat je een maand moet wachten! Maar als dat betere kansen geeft, is het misschien wel verstandiger. @mnr: succes alvast voor vrijdag! Een keer moet het toch gaan lukken zou je zeggen gaan jullie nu over op iui? Hoe lang hadden jullie er ook alweer bij je dochtertje op gedaan? Ook al zo lang toch het is je zo gegund!! @flower: succes morgen! Ben benieuwd hoe het verder gaat nu. @hier: weinig nieuws, ik zit braaf op de wachtbank ben deze keer wat positiever ingesteld, maar tegelijker tijd vind ik het heeeeel eng om positief te denken toch bang voor een klap in mn gezicht straks als ik ongi word.