Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Dames had net met gg gebeld en zij wil nu met een arts overleggen en mij terug bellen. Ik moet tot 13 uur werken dus ik zei naar 13.30 aub. Ben benieuwd vanmorgen 2 v 5 kruidvat licht positief maar ja ik denk dat er niet alles eruit is ik een curettage nodig heb en dan op een nieuw kan beginnen !!! Zal het wel zien. Zo ik moet laat straks iets weten.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @denanja: klinkt als een hele leuke gezellige dag! Heeft je vriendin ook haar vrijgezellenfeest gehad die dag?

@hier: het is game over voor mij:(:(:( heb weer last van de bekende ongi-hoofdpijn:( pffff waarom lukt het steeds nou niet.. Zelfs met 3 eitjes:$ als mn hoop is echt ff tot het dieptepunt gezakt en ik vraag me af of het uberhaupt nog gaat lukken op deze manier:(
    En nu eerst dus nog wachten tot zondag op mn ongi, bah ik haat die lange lf. Als het dan toch niet gelukt is, dan wil ik ook weer zo snel mogelijk door;)

3. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Oh denanja wat leuk. Klingt idd als een hele leuke en gezellige dag.
    ik weet nog van mij vrijgezelle feest dat ik heb genoten en me erg geliefd
    voelde door al de girls...zo bijzonder he meis.

Frummeltje is er al ieta van ms te bekennen?
    Engeltje ik weet niet goed wat ik moet zeggen...want jou lichaam doet zo gek....ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

mb82 hoessie met jou na je iui?

Flora meis dat klingt idd erg negatief. Misschien moet je overwegen om een stapje verder te gaan zoals ivf?

Hoessie met alle andere dames?

Ik vannochtend laatse provera op...nu afwachten dat ms komt....ik ga er vanuiy
    dat dat pas zondag is maar hoop uiteraad eerde. Hoe eerder ik ms krijg hoe dichter ik bjj de tp zit.

lieve dames een super fijne dag toegewenst xxxx

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben echt nog niet klaar voor ivf, dat is meteen zo definitief zeg maar.. Er is geen oorzaak gevonden waarom het niet wil lukken, dus een keer zou het toch gewoon raak moeten zijn..
    Ik wil toch eerst 6x iui proberen en daarna pas weer verder kijken. Maar ik merk wel dat elke teleurstelling steeds zwaarder gaat worden en ik me steeds meer ga afvragen of er misschien toch niet meer aan de hand is:(

@flower: met provera werd ik 7 dagen na de laatste tablet mn ongi. Met duphaston ging het sneller, toen op de laatste dag van de kuur al ongi. Dus er zit veel variatie in;). Hopelijk snel ongi!

5. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve flora,

Dat begrijp ik dan idd wel als er niks gevonden is.....de teleurstelling
    keer op keer maakt het idd niet gemakkelijk. Dan zou ik idd voor die 6x gaan meis.

oke ik ga idd ook van 7dgn uit dus das as zondag...meer dan wachten kunnen we helaas niet doen...xxx

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    flora wat balen meis!!!! en snap heel goed dat het allemaal kut is omdat er ook gewoon niks is gevonden waardoor t niet kan lukken, je zou zeggen dat t dan gewoon keer raak moet zijn en al helemaal met 3 follikels idd. het is je zo gegund! en dan ook nog moeten wachten op je ongi zondag, t zit je allemaal niet mee.

flower hoop idd dat je eerder dan zondag ongesteld word! kan je weer verder.

ben benieuwd wat ze zeggen engeltje!

mijn vriendin heeft geen vrijgezellenfeest. ze wilt niet voor lul staan enz. en moet zeggen dat wij ook niet echt een groepje vrienden hebben zeg maar. ik ben met mn neven en nichten geweest dat zijn mijn vrienden :) lekker gemengd dus. door het verhuizen steeds hebben we hier nog geen vrienden. we hebben ze in onze oude stad allebei en die konden niet helaas. maar idd flower je voelt je wel ff speciaal :) was echt super gezellig.

7. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas vandaag de ms doorgekomen. Misschien waren mijn symptomen toch niet helemaal gefantaseerd, want mn MS is nu echt heel anders dan normaal. Heb normaal bijna nergens last van. Eventjes kramp in mn onderbuik en zo gauw het doorbreekt is het weg. Nu al sinds vanmorgen last van kramp, zoals ik nog nooit heb gehad.. Misschien is drie maal scheepsrecht. En als dat zo is, komt de pendel al uit, want mijn volgende ovu is volgens de kalender in mei. haha. Nu maar hopen dat die kramp straks toch eens over gaat. Nu komt het steeds met vlagen terug.. Niet fijn...

8. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja, leuk joh jouw vrijgezellenfeest! Fijn dat je hebt genoten, dat is precies wat je moet doen. Met de bruiloft straks ook. het is allemaal zo snel voorbij.. (als de wachtweken nou eens zo snel gingen als dat soort dagen, dan vlogen we er door heen haha)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #1909 Klaartje863, 7 apr 2014
    Laatst bewerkt: 7 apr 2014
    Thx lieve meiden, voor jullie lieve woorden :)

@denanja: prima toch zo :) Ik had ook maar een klein clubje met m'n vrijgezellenfeest 3 vriendinnen en mn zus en schoonzus.
    Mijn man had op dezelfde dag zijn vrijgezellenfeest. Dat was onze enige 'wens', beide op dezelfde dag.

@frummeltje: wat balen zeg :( ongi kan toch wel wat per keer verschillen. Maar kan ook zijn dat er idd wat gezeten heeft, maar het niet gered heeft.
    Hopelijk komende ronde meer geluk!

@engeltje: ik zie dat onze berichtjes gekruist waren vanochtend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meis. Want dit is ook niets. Stiekem hoop ik dat het streepje van een nieuwe zwangerschap komt :)

10. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Hallo dames,

Engeltje : Hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Wat kan een lichaam toch raar doen.

Denanja: Fijn dat je een mooi vrijgezellenfeest hebt gehad.

Flora: Dikke knuffel ! En als je nog niet aan ivf toe bent niet doen. Als ze niks kunnen vinden moet het toch ook zo gaan lukken.

Flower: Hopen dat je menstruatie snel door zet. Hoe eerder er weer een terug plaatsing is. Des te eerder dat je weer plaats mag nemen op het wachtbankje.

Hier: 's ochtends sinds een dag of 5 beroerd. En verder zo af en toe krampen in de baarmoeder. Zou het positieve tekenen wezen? Wij durven er niet op te hopen. Ben gewoon bang om weer teleurgesteld te worden. :)

Voor iedereen die ik verder vergeten heb succes !

Fijne dag dames :)

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha frummetlje je hebt helemaal gelijk gingen die wachtweken idd ook maar zo snel.
    balen zeg dat je ms in doorgekomen :( maja met nieuwe moed de volgende ronde in meis!

bolcol ik hoop dat t goede tekenen zijn! dan is er tenminste nog iemand zwanger geworden deze ronde! gun t je!!!

12. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ahh frummeltje das idd echt balen. Ik hoop zo dat je geleik hebt apthans de pendel raak is en mei nullie maand wordt. Wie had de pendel egenlijk gedaan meis?

Bolcom dat zou super zijn dat er toch iemand met goed bericht komt...ik hoooooop t zo voor je meissie. Ik ga duimen toi toi toixxxx

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee dames even een vraagje. Klets niet veel mee maar hopelijk kunnen jullie me hier antwoord op geven.

Ik ben deze maand verhoogd naar 112.5 en het gaat nog steeds wat langzaam maar ze wilde graag 2 follikels. Nu heb ik er 1 van 15 1 van 14 en 1 van 13 mm.
    Woensdag terug gewoon Door spuiten met 112.5 ze vind iui met 3 follikels goed.
    Nu moet ik woensdag naar een andere arts. Alleen heb wel begrepen dat niet alle artsen er het zelfde over denken. Ik mag woensdag bij dokter ruijs.
    Ze zullen toch niet ineens woensdag zeggen nee we doen het toch niet.

14. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower, pendel van mei, is door shart86 gependeld. En twee andere dames hebben juni gependeld. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig is de kramp nu een stuk minder. Misschien wil mijn lichaam mee alvast een voorproefje hebben van de pijnen die je kunt hebben als je zwanger bent, en van de bevalling haha

15. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha wish,

Qls goed is gaat iui gewoon door..daar jou dokter t in je dossier getypt heeft...en je kunt ook aangeven dat er goed keuring voor gegeven is en je zelf er ook achter staat. Wacht woensdag af maar denk wel dat t goed komt meis xx

16. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve frummeltje,

Wat speciaal en spannend. Ik zou dat okk wel willen na bijna 3 mjaar bezig te zijn geweest. Maarja ik zal gewoon geduld moeten hebben xxx

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Weet niet wat ze er in heeft gezet alleen lijkt me nogal raar om me Door te laten spuiten terwijl ze weet dat het er hoogst waarschijnlijk 3 gaan zijn.
    Ik sta er zelf achter me man ook. En het is alweer iui 5 dus wil de ronde niet verspillen.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wish, bij GG is 3 de grens. Ookal zullen sommige artsen er niet op staan te springen, ze mogen gewoon iui doen. Dus als jij toestemming geeft met 3 eitjes, dan is dat geen probleem.
    Op welke cd zit je nu? Als er meerdere follikels groeien, dan gaat het idd soms wat langzamer.
    Ik had er deze ronde ook 3, dr vd Broek had de iui gedaan.

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Flora thnx hele opluchting ik wil ook echt graag dat de iui doorgaat.
    Ik zit op cd 12. En het was niet heel snel gegaan maar het is goed voor de duur van me cyclus waarschijnlijk donderdag iui.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohh, dat zijn hele mooie afmetingen voor cd 12!
    Hoeveel heb je vorige ronde gespoten? En was het jou idee om voor 2 eitjes te gaan, of heeft de arts dat voorgesteld?

Ik zou volgende ronde namelijk ook weer graag voor 2 eitjes willen gaan. Vorige ronde heb ik 50eh gespoten, toen gebeurde er vrij weinig. Opgehoogd naar 75eh en daarmee dus 3 eitjes.
    Volgende ronde moet ik op 62,5eh starten. Maar kans dat daar dus ook gewoon maar 1 ei mee groeit.. Ben erg benieuwd..

Deel Deze Pagina