Ha wish, Ik zag het...wilde je al een pb sturen maar zag dat je t rustig aan doed en l ff niet gereageerd hd. Dus vandaar dat ik je de rust gunde en je niet lastig val xxxx
Vandaag in het VU geweest. Heb geen operatie nodig aan de niche, volgens hun moet de niche helemaal geen zwangerschap belemmeren gezien hij maar 2mm is. Nu dus weer afwachten want nu zijn we onbegrepen onvruchtbaar? Zaad/ei etc gewoon goed.. Wat zou nu de optie worden denken jullie?
Danielle Klingt eigenlijk wel goed de uitslag...alleen snap ik dat jullie zitten met de vragen wat nu.... ik weet niet of jullie al iui gehad hebben? Want dat zou dan denk de eerste stap zijn en vervolgens als t maar niet gaat lukken na 6x ivf...xxxx
Dankjewel! Is indd goed nieuws, alleen gaat er nu weer gauw 2 weken overheen voor geertgen alles ontvangt zei ze. We hebben geen IUI gehad, toen ik dat voorstelde zei Dr wissmann dat hij daar niet aan kon beginnen omdat het zaad goed was? Nu heb ik natuurlijk al redelijk vaak gelezen op het forum dat IUI wel een optie is bij onbegrepen onvruchtbaarheid waarom Dr wissmann dus zei dat dit geen optie was begrijpen wij ook niet. Hij wilde direct IVF doen als we ouder waren, maar IUI was geen optie met het goede zaad.. Hier word je erg onzeker van dat op en neer gestuurd worden Gelukkig is de kans nu niet 0! Ik heb goede hoop.
Wish, nee ik hou me er ook niet aan vast, maar zou wel mooi meegenomen zijn als het uit komt haha. Ik vind het gewoon leuk om bij te houden. Ik zag op de polls ook dat de pendelaarsters het in de ongeveer de helft van de gevallen goed hadden, en andere helft niet. Dus we zien het vanzelf wel. Maar omdat ik nooit last heb gehad van vreemde cycli ofzo en nog jong ben, ga ik er vooralsnog van uit dat ik gewoon goed vruchtbaar ben. Dus hopelijk is het snel raak. Volgende IUI toch ook wel even nagaan hoeveel bewegende cellen er in worden gebracht.
Daniëlle, wel raar wat ze zeggen van iui. Als jij graag iui eerst wil proberen, zou ik het gewoon zeggen. Het is jouw lichaam. Ik zou denken iui met goed zaad heeft meer kans da dan IUI met slecht zaad...
Ik ga het er zeker over hebben bij GG. Ik wil liever niet gelijk IVF gezien de 3 pogingen, en gezien dat alles goed is en IUI dan ook zou kunnen. Maar even afwachten denk zelf dat er weer een artsenoverleg komt omdat ze niet weten wat ze met ons aan moeten haha. Sorry ben totaal niet bij, hoe gaat het met jou?
Das gek want ik ken n sgelletje die ik via gg heb leten kennrn waarvan zei clomid had en 6x oi heeft gedaan. Nu stappen ze over na iui. Haar man heeft goed zaad. Volgens mij staat op hun site ook dat je terrecht kan terweil Er niks aan de hand is. Miss wilde dokter wis eerst zeker weyen dat er niks mis is...zou dat kunneb? Sterkte meis....tweee weken duren idd lang maar ach ala je denkt dat je er bent ben je zo weer stappen terug. Ik had ivsi goede uitslagen maar plots overleden...je denkt dat je er bent en dat is dus niet. Zo had ik n verse tp na mn 2e icsi en ook die is niet blijven plakken. En zo zijn er zoveel meer meiden die ook moeten wachten of stappen terug gaan. Ik wil alleen maar mee zeggen hoe moeilijk het ook is maar pin je niet vast aan weken. Dr zijn nog zoveel meer aspecten die er ook voor kunnen zorgen dat je moet wachten....sterkte meis toi toi toi xxxx
Ik lees dit op freya. In Nederland bestaat overeenstemming dat bij onverklaarbare onvruchtbaarheid een afwachtende houding van 3 jaar gerechtvaardigd is, alvorens tot IVF over te gaan. Bij vrouwen van 36 jaar en ouder wordt de wachtperiode ingekort tot 2 jaar. Als ze me echt tot 3 jaar laten wachten word ik echt gek! Zou indd kunnen dat hij dit wilde uitsluiten indd. Ik snap wat je bedoeld! Maar wij wachten nu al zolang op een plan, en die word steeds maar uitgesteld.. Eerst in het ziekenhuis waar geen plan gemaakt werd want het zal wel aan je gewicht liggen, blijkt uit onderzoek dat de eitjes/zaad perfect zijn maar je een niche hebt, moet je daar weer op onderzoek uit, blijkt dat ook niks te zijn moet je weer wachten.. Wil onderhand wel weten hoe en wat.. In mijn ogen hadden we dit allemaal al een jaar geleden kunnen weten. Wat jammer zeg dat het niet goed is gegaan, sterkte! Ook voor jou zal ik duimen.
Flower, mocht je een goede voorspelling willen dan heb ik evt het nummer van een goede paragnost voor je. xxx
Heel vreemd Danielle, wij zijn ook onbegrepen verminderd vruchtbaar en doen ook IUI.. Overigens spuit ik wel Gonal voor een goede eisprong, want ik heb van mezelf geen goede cyclus. Dus eerst een hoop rondes zelf geklust met ovulatie-inductie. En sinds kort dus IUI erbij. Maar in wezen liggen de kansen niet echt hoger dan met zelf klussen, maar op een gegeven moment wil je gewoon een stapje verder. Waarbij ivf meteen weer een mega stap is, dus is iui een mooie tussenoplossing @engeltje: heb al al bloed geprikt? Ga je morgen weer testen? Hopelijk heb je snel duidelijkheid meis.
Flora ik was bij de HA en in gg bloedprikken en nu moet ik vrijdag weer en dan maakt dr. Mi een echo. Avinds zal ik dan een telefoontje van hem krijgen met alle twee waarden. Ik sla morgen over met testen, had van morgen nog een 2 van 5 en een action gemaakt en alle 2 weer licht positief. Dus zij worden ook niet duidelijker. Foto komt in album.
Daniëlle, wij hebben nu twee iui pogingen gehad, nog geen succes. Nu wachten op ovulatie, waarschijnlijk 2 mei terug voor iui nummer 3
Heel veel succes meiden! Ik heb wel een goede cyclus dus dat neemt gg mischien mee in die beslissing van dat het geen zin zou hebbe heb geen idee.. hij gaf als enige reden omdat t zaad goed was kon dat niet.. Ga vandaag bellen naar gg omdat ik een hsg moest laten maken van Dr wissmann maar is er niet van gekomen omdat ze eerst wilde weten hoe het met dit zat. Iemand daar ervaring mee? de verpleegkundige gaf aan dat jet erg pijnlijk zou zijn.. Indd wat jij zegt flora.. de kans bestaat dat het met iui lukt ook al is die klein.. ivf is meteen zo'n grote stap.. (met maar 3 kansen..)
@danielle: mijn man heeft ook goed zaad, bovengemiddeld zelfs. Daar zijn ze juist erg over te spreken steeds met iui.. Dat is bij ons nooit genoemd dat dat een reden kon zijn om geen iui te doen Vreemd dat er niet een eenduidig beleid is. Ik heb vorig jaar een hsg gehad en dat was idd geen pretje. Maar het duurt gelukkig maar een paar minuten. Je bent er zo weer vanaf. Als je denkt; dit trek ik echt niet meer, dan is het voorbij. Maar sommige meiden voelen ook helemaal niets. Goede pijnstillers van te voren nemen, dan komt het vast goed! Doen ze die hsg in GG? Of moet je daarvoor naar het ziekenhuis. @engeltje: ohja dat was het sorry, had t wel gelezen, maar blijkbaar niet goed onthouden, hihi. Ben benieuwd vrijdag, toch vreemd dat je testen positief blijfen.
Ja vind ik indd ook wel raar! Ga dat ook zeker wel aangeven dat dr stellen zijn die dat wel mogen proberen met goed zaad. Moet nu op dag 2 of 3 van de menstruatie naar GG dan maken ze aanvraag formulieren voor een hsg in weert of boxmeer. Dat zijn de plaatsen waar hun voorrang krijgen ofzo.. Wat moet gebeuren moet gebeuren toch! pijn of geen pijn. Alleen me zus dr kleine word over 2 weken gehaald met een keizersnede haar partner komt over 2 weken ook naar NL dus denk dat we de HSG een maand later zullen moeten plannen gezien ze elk moment ook aan de gang kan gaan en wij het vervoer dan zijn.
gezellig hier in weert danielle ow leuk van je zus!! weten jullie wat t word? engeltje hoe laat moet je vrijdag? wij moeten ook bij dk mi
lieverd... idd het is ook dcht oneerlijk en ook ik vindt dat ze jullie met iui moeten helpen. Het zou maar zo kunnen zijn dat het extra zetje voor jullie de perfecte uitwerking heeft. Ik zou het toch echt kenbaar maken meis...idd 3 jaar is gewoon oneerlijk en idd om gek van te worden. Meissie kom voor jullie wens op en laat t rr niet bij zitten! Ik wens je enorm veel suc6 xxxx
Ha lieve lavendel...heel graag ...hoe gaat t met jullie uk en je buikje? Xxx al aankopen gedaan voor jullie liefdes baby slaapkamer en etc ?Xxxx