Geertgen kliniek failliet?!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sammie88, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het enige wat ik me nu afvraag is hoe het verder moet met die rechtszaak van Shaddixxx :)

Maar goed, verder heb ik er weinig over te zeggen. Ben er nooit onder behandeling geweest.

3. Waaaaaat? Haaaaahahahaha! Ik zit hier met kloppend hart, wijd opengesperde mond en grote ogen. Wauw! Ik ga door het lint hier jongens!

De zitting zou op 18 juni zijn, die hebben ze afgezegd omdat ze 'verhinderd' waren. Geen idee of er nog een nieuwe gepland wordt nu (maar dat denk ik wel, want de artsen worden beoordeeld, niet de kliniek). Maar joh.. Al ging het niet door.. Dit is het hoogste doel wat wij konden bereiken!

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Wat een nieuws! Het hoort niet, maar Shaddixxx gefeliciteerd! En iets over karma...

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ah zo, ik wist niet hoe het precies zat! Nou dan ehh.. gefeliciteerd! :D

6. Ik bedenk me nu wel net dat wij het geld (of nouja, de verzekering) van onze behandelingen nu nooit meer terugkrijgen, maar joh, dit is zóveel beter.. Wow!

Dank jullie wel meiden!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaaaaaaaaaahahahahahaha PRACHTIG dit! Karmaaa <3

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat moet dit heerlijk voor jullie zijn Shadixxx!!!!!!

9. Ik vraag me dan wel weer af hoe het nu zit met mensen die bijvoorbeeld morgen of vrijdag een punctie gepland hadden staan.. Hebben die nu gewoon pech? Zit je al in zo'n kuttraject, komt dat er ook nog een keer bij..

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dat vraag ik me ook af..En wat ze met de donatie eitjes doen. Iemand die ik ken is zwaar gestoord en heeft er eitjes ter donatie gegeven.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou wou wat geweldig zeg???

Shaddix sorry ik snap heel je gevoel hierom. En ik ben blij dat jij je schijnbaar goed voelt hierom.

maar ik denk dat ik en veel meer meiden die alleen maar goede ervaringen met geertgen hebben er verdrietig van worden.
    ze hebben er wel mooi voor gezorgd dat ik hier een prachtige dochter van bijna 3 langs me heb zitten.

en mijn enige vraag is wat gebeurt er met mijn cryo s nu

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    leuk dat jullie allemaal zo blij zijn ,

Maar ik vraag me af hoe het zit met mensen die daar in behandeling zijn en die wel tevreden zijn, zoals wij.....
    en wat gebeurd er met cryo's die er nog zijn enz?

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zijn de cryo's jullie eigendom (dat zal vast wel neem ik aan)? Dan kun je die terugvragen aan de curator.

14. Ik hoop toch (en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat niet zo is) dat iedereen er vanuit mag gaan dat daar een nette oplossing voor gevonden is / wordt..

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Moet gewoon huilen en 20x slikken

16. Kun je ze daar niet over bellen? Of zijn ze niet bereikbaar? Komt vast wel goed meissie!

17. Op Omroep Brabant staat dat Ruis heeft gezegd dat het geen gevolgen heeft voor de huidige behandelingen.. Misschien is dat een beetje een geruststelling?

18. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Pfff moet toch ook flink slikken.
    Voor de tweede keer zwanger via hen.
    Dit verdienen ze niet.

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nergens voor nodig. Zoals ik al zei, de cryo's zijn neem ik aan jullie eigendom, en dan valt het niet in de boedel, dus heeft de curator er geen zeggenschap over. Je kunt gewoon contact opnemen met de curator hierover. Ik las overigens dat een doorstart de hoogste prioriteit heeft.

IVF-kliniek Geertgen in Elsendorp op eigen verzoek failliet verklaard

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Afschuwelijk bericht voor mij. Wij hebben gisteren een de ecd ivf geplannend. Het Geertgen neemt geen telefoon op, maar mijn hart gaat nu vreselijk tekeer: gaat onze poging dan straks niet door?? Ik ben hier enorm overstuur van. Ik begrijp dat Shadixxx helemaal gelukkig is ivm dat zij een zaak heeft aangespannen tegen hen... Maar wij zijn op dit moment afhankelijk van hen voor het vervullen van onze wens...

Deel Deze Pagina