Ik hoop voor diegene die er gebruik van moeten maken en er tevreden over zijn, dat er een goede oplossing komt. Aan de andere kant denk ik dat het voor diegene die niet tevreden zijn een opluchting kan/zal zijn dat er niet meer mensen ontevreden gesteld kunnen worden! Zover uit het mediabericht op te maken is gaan de behandelingen gewoon door!
Volgens mij is dit de curator: Van Iersel Luchtman Advocaten - Mr G.F. van den Berg Ik zou gewoon eens even bellen om je vraag voor te leggen. Alhoewel de mogelijkheid bestaat dat de curator je er nog geen antwoord op kan geven. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis...
Het heeft overigens weinig zin om de kliniek zelf te bellen. Zij kunnen geen toezeggingen etc. meer doen. Alles gaat nu via de curator.
Hoewel ik jou/jullie gevoel hieromtrent best kan voorstellen ... vind ik dit een zeer, zeer ongepaste reactie. Sorry. Niet iedereen is onjuist behandeld. Ik bijvoorbeeld ben zeer goed behandeld en zal ook voor anderen best gelden. Ik hoop voor alle meiden die nog een behandeling hebben staan, dan dit gewoon doorgaat. Ik duim voor jullie.
Ik heb de kliniek gesproken. Er komt vandaag een persbericht op de site. Lopende behandelingen gaan door. Zaad en eicelbank is los van het faillissement, andere stichting. Of onze poging in juli door kan gaan is onzeker. Misschien zo snel mogelijk starten zodat wij tot de lopende patiënten behoren?
Ik zou inderdaad proberen om zo snel mogelijk dat medicatieschema in handen te krijgen, dan denk ik wel dat jullie daarbij horen! En Strijkkraal, ik had ook niet anders verwacht. Mensen gaan mijn blijdschap op zichzelf betrekken, dat is altijd al zo geweest tijdens deze strijd. Gaat natuurlijk nergens over, want ik zit hier echt niet te lachen omdat al die patiënten nu 'lekker ergens anders heen moeten', maar alleen omdat dit in onze ogen puur karma richting de kliniek is.
Ik snap je gevoel wel shaddixxx maar leedvermaak is nooit mooi vind ik. Ook al is het enkel richting kliniek en is het met een goede reden.
Wat een belachelijke opmerking. Niemand is erbij gebaat en het raakt iedereen die een behandeling heeft daar. Dat je zus slecht behandeld is is uiterst treurig en ik vind het alleen maar goed dat ze ten strijde is getrokken tegen HAAR behandeling. Ik ben in diverse NL ziekenhuizen ook belazerd ... betekent dat dan dat ik die ziekenhuizen dan maar om wil zien vallen. Nee En dan nog, het steekt voor die mensen die er wel in geloven en zich goed voelen daar. Ze had de opmerking gewoon voor zich moeten houden ... punt.
Nah, dan zou ook niemand het winnen van een rechtszaak mogen vieren. Maar joh, ik ben weg hier. Het wordt veel te persoonlijk gemaakt. Ik krijg nu zelfs berichten over dat de kliniek failliet zou zijn omdat ik mijn verhaal online heb gedeeld en dat ik vrouwen 'hun laatste kans' heb afgenomen :') Als ik toch eens zo machtig zou zijn dat ik over zulke dingen iets te zeggen had..
Hoezo, is toch allebei leedvermaak? Er is ook niemand bij gebaat dat er iemand van de trampoline afflikkert, ofzo. Maar joh, dan ben ik toch lekker belachelijk
Vindt het ook een belachelijke opmerking. Dankzij geertgen heb ik twee prachtige kinderen en zijn we bezig voor een derde wondertje. Heb geertgen net een paar minuten geleden gesproken en ik kan m'n behandeling gewoon blijven volgen. Vrijdag heb ik m'n uitgangsecho. Afspraak net gemaakt, want joepie ik ben ongesteld geworden, na 1,5 weken triptofem te hebben gespoten.
wow overigens vind ik het sturen van pb's echt te laag voor woorden. Volgens mij heeft Geertgen zelf aangegeven dat het met vergoedingen te maken had en niets met rechtszaken e.d.
Daar is een forum voor he, je kunt van beide kanten reacties verwachten Ik ga toch ook niet zeggen dat ik het belachelijk vind dat iemand zich daar laat(/liet? Geen idee hoe het verder gaat) behandelen? Dat moet een ieder namelijk helemaal voor zichzelf weten
Valt wel mee hoor. Ik persoonlijk snap wel dat shaddixxx hier blij mee is (karma is a bitch) maar het is onhandig om dit te vieren op dit forum waar ook tevreden cliënten zitten en mensen die echt hun laatste hoop misschien zien verdwijnen. Voelt voor mij niet oké... Maar dat ben ik hé .