Geertgen kliniek failliet?!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sammie88, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb het Geertgen nog een keer gesproken. Vanaf morgen zijn wij in behandeling.... Onze donor is een engel... Loop hier de ogen uit mijn kop te janken van alle zenuwen en angsten en onzekerheden... Maar... Wij gaan morgen beginnen!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maar het is natuurlijk veel makkelijker om één direct iemand hier zo per pb/forum aan te pakken terwijl het probleem dat leidt tot faillissement volgens de berichten niet in die ene zaak van shaddixx ligt.

Dat emoties hoger oplopen zowel blij als verdrietig lijkt mij overigens heel begrijpelijk in een dergelijk moeilijk en pijnlijk traject van vruchtbaarheidsonderzoeken en behandelingen.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik wilde eigenlijk hun overwegen.. Ben de communicatie in het ziekenhuis zat maar ik schrik hier van. Sterkte meiden, die midden in hun behandeling zitten daar!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Knuffel - ik zal voor je duimen!!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Het heeft idd niets met die tuchtraad te maken, maar met financiële zaken.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je. x

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fjoe! Wat fijn!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx!

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Shaddixx, mag ik vragen wat er precies gebeurt is? Ik wordt nu wel een beetje nieuwsgierig, maar snap er geen snars van ;) Mag ook via PB hoor!

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Als je op haar blog klikt (in haar handtekening in haar berichtjes) dan kan je het hele verhaal daar lezen.;)

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik had al daar gekeken ;) Maar er staat zo mega veel dat ik niet weet waar k moet beginnen ;)

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#52 TempusFugit, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2014
    Pff ja, ik vind ook dat mensen het echt teveel op zichzelf betrekken. Ik vind het heel naar voor de meiden die hier nog onder behandeling zijn of er wel goede ervaringen mee hadden, maar ik kan me Shaddixxx haar opluchting héél goed voorstellen, ze heeft net zoveel recht om zich zo te voelen als anderen het recht hebben om teleurstelling te voelen.

Het heeft twee kanten die allebei besproken mogen worden en da's echt geen reden voor een reltopic.

13. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Is alleszins mijn bedoeling niet en ben ook geen betrokken partij trouwens...

14. TempusFugit

Nee, maar ik ben bang dat het daarop uit gaat lopen. Ik bedoel gewoon, er moet ruimte zijn voor alle emoties die mensen hierbij hebben.

15. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Toch vind ik de reactie van Shadixx erg ongepast. Zij snapt als geen ander hoe wij dames met een kinderwens ons voelen. Dat je dan zo'n reactie plaatst schiet mij in het verkeerde keelgat!

Ik vind het hartstikke rot dat dit haar allemaal overkomen is,maar overal worden fouten gemaakt. Geen reden om een kliniek die zoveel goeds doet een faillissement te gunnen. Voor veel dames is Geertgen wel hun laatste kans op een kindje.
    Uiteraard hoop ik voor haar dat haar zaak netjes opgelost gaat worden, maar hou wel een klein beetje rekening met de dames die hier heel erg verdrietig en onzeker van zijn geworden. Dit nieuws is bij velen van ons ingeslagen als een bom!!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou lekker dan, heb vrijdag as de intake........moet ik nu gelijk dan alweer op zoek naar iets anders???

17. TempusFugit

@Esther: Online lees ik al dat mensen contact hebben gehad met het Geertgen en dat de behandelingen doorgaan en iedereen wordt geholpen. Contact met ze opnemen is denk ik het beste voor de eigen duidelijkheid qua behandelingen.

Ze zouden trouwens ook nog zelf een persbericht naar buiten brengen, waarin het verder wordt toegelicht. Maar aangezien jij vrijdag al een afspraak hebt staan, misschien toch maar even bellen?

18. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Heel veel sterkte voor alle stellen die nu onder behandeling zijn in deze kliniek. Ik hoop dat jullie in alle rust verder kunnen.

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb vrijdag een echo en deze gaat gewoon door. Wij hebben even gebeld vanmiddag. Duim ook voor jou dat alles goedkomt!

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ik kan ZON alleen toestemmen.

Op een kant kan ik Shaddixx verstaan als er echt al die fouten gemaakt zijn, maar ik heb er zo de Ko.... van hoe zij het om hoog pusht en alle doen me.

TempusFugit heeft iets goeds gezegd : Het heeft twee kanten die allebei besproken mogen worden.

Iedereen die Shaddixx toestemming geeft zal dit ook eens bedenken. Jullie kennen alleen HAAR verhaal.

Meer wil ik er niet zeggen over Shaddixx ik ken zij niet en de kant van Geertgen ken ik ook niet.

Iedereen die in de MMM zit en een kinderwens heeft zal weten hoe patienten van Geertgen zich nu moeten voelen en voor heel veel van die Dames is Geertgen echt de laatste kans, mij inbegrepen.

Deel Deze Pagina