Tja shaddixx, je kan zeggen wat je wil maar ik blijf het ongepast vinden dat jij bijna een feest geeft vanwege dit nieuws! Je bent zwanger! Jij wel, wij niet. En wij waren wel heel gelukkig met het Geertgen. Dus hoe jij ook behandeld bent, ik vind je reactie niet tactvol! Stel je voor dat tijdens jouw behandeling DD failliet ging en anderen daar helemaal blij en gelukkig van zouden zijn, hoe zou jij je dan voelen?????
En het is niet ongepast om Shaddixxx persoonlijk aan te vallen? Ze hoeft in eerste plaats niet eens verantwoording af te leggen omdat ze dit zo voelt! Gatverdamme zeg!
Zon79 valt haar toch niet persoonlijk aan. Zij zegt dat het niet netjes is om een soort van feestje te vieren terwijl dit een ontzettende domper is voor zovelen. Nogmaals: hier zijn alleen maar verliezers.
Sja, dat heeft ze wel een heel klein beetje over haarzelf afgeroepen door hier in jubelstemming hiephiep hoera te roepen terwijl anderen er van afhankelijk zijn. Misschien den gevalletje beter nadenken voordat je wat zegt.
Hier superblij geweest met het geertgen. Waar we in een ander ziekenhuis onbeschoft en idioot behandeld werden kwamen we bij geertgen in een huiselijk warm bad! Met als kers op onze taart een tweeling! We vinden het heel erg dat dit nu gebeurd. Tuurlijk zijn er mensen die "blij" zijn met dit nieuws. En iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar voor de mensen die nu in spanning zitten over behandelingen en cryo's en alles is dit zenuwslopend. Mijn gedachtes gaan uit naar hen die nu zo in onzekerheid en extra spanning zitten. Maar probeer allemaal een beetje rekening te houden met elkaar.
Ik vind niet dat ze het over zichzelf heeft afgeroepen, nee. En ik vind wél dat ze persoonlijk wordt aangevallen. Ja, ik word hier heel giftig van, de afgunst druipt gewoon van je post af, Zon. Shaddixxx heeft ook al meerdere keren gezegd het vervelend te vinden voor de mensen die er behandeld worden, maar daar leest iedereen voor het gemak maar even overheen. Lekker selectief doen.
Omg, wat n achterlijke reactie zeg. GG is onze laatste kans gezien we overal afgewezen zijn, en er geen enkele reden gevonden is waarom het al 2,5 jaar niet lukt voor een 2e kindje en jij gaat even lopen vieren dat wij nu niet meer geholpen kunnen worden, waar zit jou verstand? Amen.
Ik vond het ook een beetje tactloos, eerlijk gezegd... Zoveel stellen zijn afhankelijk van ze en ze hebben vast meer goed werk gedaan dan slecht. Beetje vreemd om dan jubelend een berichtje te posten in de trant van "net goed!". Anderen zitten in onzekerheid over hun behandelingen of cryo's. Heel simpel om te zeggen dat je dan gewoon even moet overstappen, voor sommigen gaat die vlieger niet zo makkelijk of helemaal niet meer op.
Het was beter geweest als ze deze topic had genegeerd. Dat ze blij is prima, of hoe je het ook wilt benoeme, want ieder mag vinden wat die vindt. Maar dat hoeft niet zo vermeld te worden. Het is heel verdrietig voor vele vrouwen. De mmm is al zwaar en belastend genoeg. Vreugde om een faillisement is dan ook niet gepast in mijn ogen. Zeker als je weet hoe zwaar de mmm is of kan zijn. Ik persoonlijk ben heel blij met geertgen, zij hebben juist geholpen waar andere ziekenhuizen nalatig zijn geweest. Dankzij hun hulp ben ik mama van twee prachtige kinderen en hopelijk mag een wens voor een derde wondertje ook met behulp van Geertgen er komen.
Ik kan shaddixxx heel goed begrijpen. Voor haar is dit een opluchting. En als je haar verhaal zou lezen zou je weten waarom. Ik was ook blij toen iemand die mij onrecht had aangedaan failliet was. Ik had ook het gevoel karma is a bitch, terwijl andere mensen tranen om tuiten huilden omdat ze hun job kwijt waren. Iedereen heeft toch het recht om zich te voelen hoe hij/zij zich voelt. Ik begrijp ook de dames die er in behandeling zijn, die hopen op een kindje. Lijkt me verschrikkelijk om niet te weten wat er gaat gebeuren. Laten we nu elkaar maar gewoon in zijn/haar waarde laten.
Dan had ze haar vreugde dansje moeten doen zonder het hier te laten weten. Ze had van te voren kunnen weten dat ze dit soort reacties ging krijgen dus moet ze nu niet gaan zeuren.
Ieder ziekenhuis maakt fouten inderdaad, maar wat ik zo kwalijk vind aan deze zaak is dat er - als ik het goed begrijp - dus doelbewust is doorgegaan met intensieve en heftige behandelingen, terwijl al van tevoren bekend was dat het zinloos zou zijn omdat de zaadkwaliteit veel te slecht was. Dit zou dan dus mogelijk enkel zijn gebeurd omdat het het geertgen geld oplevert? Of heb ik dat verkeerd. Ook vind ik een punctie uitvoeren nog voordat de verdoving werkt, terwijl de client het er niet mee eens is, ook niet 'gewoon een foutje omdat we nou eenmaal mensen zijn'. Als ik zoiets had meegemaakt zou ik anderen ervoor willen behoeden dat er zoiets gebeurt. Het is niet voor niets dat zorgverzekeringen geen contract meer wilden sluiten. Omdat er iets niet deugde, lijkt mij? Ik denk dat mensen daarom beter af zijn in een andere fertiliteitskliniek, ondanks dat er natuurlijk ook heel veel positieve verhalen over het Geertgen zijn. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel super vervelend is voor mensen die hierdoor nu weer vertraging oplopen en ergens anders moeten starten, of in onzekerheid zitten mbt de huidige behandeling. Het duurt al lang genoeg allemaal...
Dus jubelend mededelen dat het hoogste dat behaald kon worden is bereikt (de tent failliet verklaard is)vind je haar manier van laten weten dat ze het vervelend vond. ze hebben mij in 2 ziekenhuizen belazerd, voorgelogen en hadden wij zelf niet maar DD gegaan was onze derde poging ook van te voren gedoemd geweest. 2 pogingen verkloot ... Omdat de ferti arts ons maar bleef vertellen wat een geweldige Emmy's we hadden ... Allemaal A kwaliteit. Mehoela ... Alles was C of een klein B-tjd. Maar ja, de afspraak was bij minder dan A 2 Emmy's terugplaatsen en dat wilden ze niet. Dus de gewone ziekenhuizen maken ook hele grote fouten ...
Ze had lekker haar feestje moeten vieren op haar blog en niet hier! Ik word niet persoonlijk, ik ben zwaar teleurgesteld in iemand die zelf weet hoe vreselijk de mmm is en dan toch blij zijn om een faillissement. Nee sorry, dat snap ik echt niet!! Weleens over nagedacht dat er ook 75 banen op het spel staan, 75 mensen zonder werk. Maar ach wat maakt het uit, als zij maar gerechtigheid heeft. Dit verhaal heeft 2 kanten en wij horen nu maar 1 kant. Ik heb de hele blog gelezen en mijn mening blijft onveranderd.
Ik geloof ook best dat gewone ziekenhuizen fouten maken Strijkkraal, vind dat ook heel vervelend voor je trouwens want ik vind niet dat wie dan ook dat moet doorstaan.
Dames, In overleg en om te voorkomen dat dit topic een hele andere wending krijgt hebben we besloten dit topic dicht te doen. Sorry dat we je topic hebben moeten sluiten Sammie88 maar je kunt gerust een nieuwe openen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl