@rissy. Mijn zorg verzekeraar heet Ander Zorg. Dat is een dochter onderneming van menzis. Ik weet wel dat ik tot 3 x ivf in mijn pakket heb. Maar weet verder eerlijk gezegd niet hoe het werkt. Ook omdat geertgen als privé kliniek aangezegd word. Zucht. Ik zal het de 29e zo zie zo even vragen maar was benieuwd of een van jullie het wist. X
Ik weet het ook niet liefkreng Vooral omdat jij nu pas bij geertgen begint en dat is dus als het contact al verbroken is Bel ze gewoon ff op (je verzekering) dan hoor je het vanzelf toch
@rissy. Mijn man, ja een engel. Anders kan ik het niet omschrijven! Ik hoor soms wel eens dat vrouwen het gevoel hebben het allemaal alleen te moeten doen. Dat heb ik echt niet! Het is en blijft een mam dus hij lijkt wel anders naar bepaalde dingen maar dat is ook zeker niet erg. Heeft mij vaak een de optie eens anders tegen dingen aan te kijken het heeft voor mij ook geen moeite gekost om te durven zeggen dat ik met hem dit wel aan kan. En ik you er trots op zijn om hem als vader te kunnen benoemen van onze kinderen! Oh oh oh so much love haha !*!
mariek : dank je wel voor je reactie kan het inderdaad wel eens gewoon vragen haha maandag zijn ze de eerste dank je
ahhahahaha leuk hoelaat zet jij hem dan zetten we hem tegelijk hahahah enne 31ste testen heb sinds een uurtje wel vage onderbuikpijn en ben vandaag al tig keer wezen poepen sorrij dames zou het innesteling kunnen zijn ?
Ik heb hem vorige week om 21.00 gezet,...ik denk dat ik dat nu ook maar weer ga doen Gaan we gezellie duo spuiten Gaan we ook tegelijk over de test plassen?? haahahahahahahaha @Mniekie,......balen meid,.....dikke knuffel! @Liefkreng,......hier ook zo'nman die je net ff anders tegen dingen aan kan laten kijken,....maar idd echt man,....hahahahahaha, en toch hou ik van hem Sorry dames,.......voor dit kleffe gedoe,...hahahahaha
Ja is goed maar om 9 uur ben ik nog wakker ahahahahaha enne ja tegelijk plassen ik denk dat ik test 1 al op de 30 ste doe hahahahaaha en de 31ste staan we 4 uur smorgens op goed?
blondjuh kan goed meiss dat het de innesteling is ik had ook een dag na tp last van mijn buikkie.... en ik geloof dat jij ook een blastocyst had toch een (toppertje) komt goed meissies babyboom komt eraan.
ja toen ze ontdooid waren was hij 4-cellig 1 stuk was eraf gestorven(3) maar op de dag van de tp was hij 6 -cellig leg ik het zo goed uit ?
haha ja denk het wel.. ze gaan altijd een stapje terug bij het invriezen,en als hij uit de vriezer komt en dan weer super gaat doordelen heb je gewoon een super emmy mniekie dikke knuffel meisss.. anne hoe voel je je????
Goed hoor Alleen - en dit klinkt misschien heel stom - ik vind het moeilijk om op ZP te zien dat het bij andere meiden nog steeds niet wil lukken Het is stom; eerst verdrietig zijn omdat je zelf met lege handen blijft staan, terwijl anderen zwanger worden en bevallen. En dan nu soms verdrietig worden bij het zien van lieve mmmeisjes die ik ook een positieve test gun. Hormonen misschien? Misschien ben ik ook maar een mens?
anne ik weet precies wat je bedoelt.. ik vind dat ook heel moeilijk hoor!! lees hier elke dag wel mee maar idd die teleurstellende berichtjes voelen niet zo goed.. hormonen??? wat zijn dat hahhaa... niet echt last van gelukkig denk door die 2 jaar pregnyl ofzo dat mijn lichaam het al gewend is.. maar soms ben ik wel net een zeef qua onthouden enzo...
hmmm,.....blondjuh,.......4 uur schrijf je,.......ik ben meer een avond dan een ochtend mens,.......wat dacht je van een uurtje of 8? Wanneer mijn zoontje eerder wakker is, testen we eerder, okeehahahahahaha. (Ik moet me wel gaan indekken voor een negative test, ik ga er te veel van uit dat deze ronde raak is )
Hhhaaha is goed de kinders zijn hier rond half 8 wakker en ik heb nu ook al een gevoel dat het goed zit nu al jeetje hahahaha en ik ben ook een nachtmens
Hallooo ik doe ook nog mee, wie gaat er met mij testen HAHAHAHA Ik begin mijn borsten te voelen maar dat wil ik niet omdat ik bang ben dat ik ze te graag wil voelen Ik heb geen pregnyl dus dat kan het niet zijn en heb ook geen last van de ustro In mijn buikje rommeld vanalles en mijn onderrug doet zeer (net boven de billen) Het rare is dat ik niet ongi zal worden als ik niet stop met de ustro dus dan ook niet eerder ongi klachten toch? Nu laat ik het toch weer toe om iets te voelen hè aaaaaahhhhh Nog 1 weekje en dan zullen we het weten FIJNE ZONDAG ALLEMAAL
Meisjes...vanochtend drama bij ons in de straat: En dan word je op zondagochtend rond half 5 ineens wakker van een piepende rookmelder en geschreeuw in de straat. Dan kijk je uit het raam en zie je bij de overburen iemand van de 2e verdieping uit het raam naar beneden springen. Van de eerste verdieping springt ook iemand, maar die wordt opgevangen door een van de politiemannen. Er staan 5 politieauto's in de straat... Boven het huis stijgt een ernorme rookwolk op. Achter de garagedeur kleurt het geeloranje. In een mum van tijd is er geen garagedeur meer en slaan de vlammen naar buiten. Waar blijft de brandweer? Ramen barsten en binnen zien en horen we ontploffingen. Klinkt als een film, lijkt op een film, maar het gebeurt echt. De brandweer arriveert een voor een. Op een gegeven moment staan er 5 wagens. De mensen die in hetzelfde blok huizen wonen moeten van de politie hun huis uit. De mensen die in de aangrenzende huizen wonen stonden al buiten... Een man wil zijn huis niet uit komen. De politie beukt zijn voordeur in en forceert de man, voor zijn eigen veiligheid, naar buiten. Het is nu bijna 9 uur, dus 4 uur na het begin van de brand. Ze zijn pas net een beetje op orde. De vlammen bleven maar uit het dak slaan. Er was heel wat water en schuim nodig om deze uitslaande woningbrand te overmeesteren. Er was ook nog een gaslek in de gang, daar bleef het branden. De mensen van Liander mochten een uur geleden pas in de buurt komen om te graven en de gasleiding af te sluiten. Nu zijn ook de vlammen in de gang gedoofd. Het huis is zwart/grijs. Er zitten geen ramen meer in. De stukken hangen erbij. De aangrenzende 2 huizen hebben flinke waterschade, want de brandweer wilde niet dat de brand zou overslaan, dus hielden die huizen goed nat. Helaas is het wel overgeslagen naar 1 huis. Daar heeft ook de brand in hun woonkamer gewoed. Wat afschuwelijk voor deze mensen. We konden niks doen. Ik kon alleen vol ontzetting en met tranen in mijn ogen kijken naar de ramp die zich voltrok. Zeer indrukwekkend en absoluut een scenario dat ik niemand gun. Ik hoop dat deze mensen de hulp krijgen die ze nodig hebben... Het was goed om te zien hoe de mensen werden opgevangen en er zelfs een brandweerautootje kwam met koffie en thee. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen, maar ik kan ten minste in mijn eigen huis ontbijten. Zielig he?