hahahahaha,....tuurlijk mag je ook mee doen Mariek,...alleen is jou test eerder positief dan doe je het gewoon gelijk met ons,...blijf je nog wat langer in spanning nee hoor, grapje,........eerst gaan we heel hard voor jou duimen,....op naar die posi test!!!! @Anne,...jeetje wat een heftig verhaal!!
hey meiden blondjuh rissy en mariek ik heb ook een super goed gevoel bij jullie.. echt!!! mariek.. je word wel ongi hoor door de utro die houdt dat niet tegen meiss.. maaaaarrrrr jij gaat gewoon helemaal niet ongi worden hoor.. dus daar hoef je niet aan te denken meiss.. anne jeetje meidd wat zul jij geschrokken zijn.. en idd heel erg naar voor diemensen,maar niet alleen voor die mensen ook voor jullie ,jullie stonden zo machteloos konden niks doen neem aan dat je dit niet zomaar bent vergeten.. @hier gaat hetw el goed heb alleen al meer dan 4 dagen ontzettend veel last van mijn rug. en vooral aan de rechterkant hoe ik ook ga zitten of liggen het blijft pijn doen. als ik omdraai in mijn slaap knakt er iets an de rechterkant net of die lovehandles knappen ofzo pff.. vrijdag even doorgeven bij de vk..
Ik weet niet zo goed wat ik er hier van moet denken. Vanmorgen wat roze verlies op het wc papiertje. Net op de wc toch wel zo veel dat ik dacht dat ik vlak voor een menstruatie zat. (balen!) Ben misselijk, heb af en toe van die steken links in mijn buik, heb echt knallende hoofdpijn. Ik liet net iets uit mijn handen vallen, schrok, weer zo'n akelige steek... Vorige keer had ik door alle hormonen zo veel baarmoederslijmvlies dat het er allemaal weer uit kwam zetten. Nu zit ik helemaal zonder ondersteuning in mijn 28 dgn cyclus. Door het drama van de vorige TP zit ik toch wel een beetje in de rats hier. Zou het niet goed gegaan zijn? Of is het een innesteling? Mijn NOD is as vrijdag. Ik heb me de afgelopen dagen bijzonder rustig gevoeld over het hele gedoe... Nu voel ik me toch wat minder tof.
Annedore, heftig zeg.. Hier gister het verdrietige bericht dat zoontje van vrienden vrij plotseling is overleden. Hij zou in mei 3 zijn geworden. We zijn er helemaal stuk van.
Innestelingsbloeding... Dat zou heel positief zijn. Duimen dat dat het is. Als ik morgen nog bezig ben met bloeden zal ik even bellen. Dat is wel een goed idee. Dank je Blondjuh.
@Jessie,.....pfffffffffffffff,....zit helemaal met kippevel en tranen in m'n ogen,....wat erg!!!! Heel veel sterkte!
Hey getsie dames wat een nare berichten allemaal.... Morgen naar geertgen!! Ik kan niet slapen nu.... Heb mn moeder afgelopen vrijdag ook verteld waar we mee bezig zijn, omdat k t toch wilde delen met haar... Ze had t niet zien aankomen!! Vriendin van me is ongewenst zwanger! Vriendlief wil t houden maar hij doet nooit wat in huis, komt uit zn werk, ploft neer en vervolgens is die de rest vd avond moe. Hij heeft t aan zn ma verteld, die heeft vervolgens heel de familie geinformeert!! Terwijl t niet eens zeker is of dat kindje er gaat komen! Zelf denk k van wel! Durfte ze t ook nog eens niet aan ons te vertellen... Omdat wij al zo lang bezig zijn....... Zucht....
Goedenmorgen dames Ik slaap al 2 dagen wat slechter smorgens kei vroeg wakker rond 5 uur :S hahaha en me urine begint te stinken ?!?! maar ik maak mezelf nog niet blij
Hoi @Kim, ik moet vandaag ook naar Geertgen, hoe laat zit jij er? @All, vandaag dus de evaluatie en ik hoop dat ik meteen verder mag met poging twee.. heb nu toch een rustmaand gehad
He dames, Ff snel een berichtje, want ik zit midden in de administratie voor de balastingaangifte. Kreeg net een telefoontje dat minie met spoed in het zh is opgenomen. Hoe en wat weet ik niet, maar ik hou jullie op de hoogte. Hier verder alles goed. Zit op het wachtbankje. Wanneer mn nod is weet ik niet precies. Ik bedoel vorige week had ik een super ei, maar of ie ook maandag gesprongen is weet ik niet. Ik weet wel dat ik sinds gister een heel gevoelige rechterborst heb. Ga snel weer verder
Minnie! Jeetje, schrik ik wel even van. Hoop dat alles goed is met haar en de kleintjes en anders dat het in ieder geval weer goed KOMT. Ik duim voor ze!
OOOO lieve minnie ik denk aan je meis Hoop dat alles goed gaat en dat je als je moet bevallen, ze gezond op de wereld komen xxx
@kris, ik moet er om 14.50 zijn!! Jij?? K kom alleen vandaag helaas.... Manlief moet werken...! Jeetje k hoop ook dat alles goed is met mini en dr kleintjes!!....!
Ik om 15:40 uur en kom ook alleen, mijn vriend kon ook geen vrij nemen. denk dat we elkaar dus mislopen.. minni...veel sterkte!