Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Minnie en Minnieman!!! Daar zijn ze dan!! Veel te vroeg, maar wat ik hoor GEZOND!!!
    En jullie hebben ze voorzien van prachtige namen!
    Van harte met jullie SEM en LYNN!!!!

En Kris, heb de 'aan-knop' op mijn duimen weer ingedrukt ;)

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik heb even vluchtig alles bijgelezen, omdat ik een aantal dagen weg ben geweest. Maar ik lees al meteen goed nieuws: Minnie en Minnieman gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Geniet ervan! :)

Ik heb even niet de tijd om op iedereen afzonderlijk te reageren :) maar wil wel even zelf vertellen dat ik vanmiddag ook bij Geertgen bij geweest voor een FM. Het was rustig, tenminste ik was heel snel aan de beurt bij dr. W. terwijl ik een lange wachttijd had verwacht :)

Ik ben helemaal blij, want er was nu al een mooi ei te zien van 13 mm met slijmvlies van 7.4 mm!!! :D Komende vrijdag weer FM en hopen dat het dan gesprongen is. Ik hoop zo dat het lukt om deze maand wel een eisprong te hebben met spuiten! (de laatste eisprong was in augustus vorig jaar ;)) Ik heb er een goed gevoel over deze maand!! Nu maar hopen dat deze ronde verder goed af gaat lopen....

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Ik ga duimen voor je koolmees :D

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw feliz!! 2 wereldburgertjes erbij!!

Kris, ja denk t wel.. Blond haar, zwart vestje, grijze legging, bruine versleten uggs en liep half mank!! ;)

Jij een panda op je tas?? Of waar zat jij??

Hier was weeer niets te zien... Ik krijg wel iui dus daar ben k blij mee! Bij overstimulatie ivf. En nu weer ophogen met mn gonal naar 150eh.
    Dus we spuiten weer vrolijk door!!! :eek: pfff... Dit beloofd weer een lange cyclus te worden! Heb papieren gehad voor genk. Dus allemaal ingevuld en vrijdag weer terug. Lekker vroeg om 9.40 uur!

Koolmees wat goed!!! :D wat super!!

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Kimmikim: Jammer meid dat er niets te zien was, ik hoop op beter nieuws voor je vrijdag. Ik ga je vrijdag (weer) mislopen, want mijn afspraak is om 15.30 uur bij dr. C. Ik had verwacht je vandaag misschien wel tegen te komen, maar ik was al heel snel aan de beurt, wel fijn :) Ik denk dat ik KrisKras dan ook niet gezien heb, want jij was nog later toch?

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    yepzzz panda op de tas.. hihi die tas heb ik gekocht met de kleine van mijn vriend in de Efteling (Pandadroom) ;) Goh dat je me er meteen uit pikt met aaaaal die mensen!! :$

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik dacht toen jij binnen kwam en bij die mevrouw ging zitten en vroeg of ze alleen was dat je misschien dacht dat IK dat was.... Dat was t eerste wat er in me op kwam ;)daarom dacht k hey misschien is dat kriskras ;) hihi
    Waarom dacht je dan dat ik t was??? ;) haha wel grappig ja!!! :)
    Alleen khad niet zo leuk nieuws dit keer!! Of naja... Geen groeiend eitje iig!! K lachtte nog naar je!! Toen k voor de tweede x werd geroepen!! ;)

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Minnie en Mickey,......van harte gefeliciteerd met jullie eigen wereldwondertjes,.......hopelijk mogen jullie snel naar huis!
    @Kris,....wauw,...super,....zet hem op!!!
    @Kim,.....balen meid,.....ooooooooh,...ik weet zooooo goed hoe jij je voelt,....komt goed,....echt!!!!
    @Koolmees,.................wauw,...klinkt helemaal super!!!
    @Blonjuh en mariek,....houden jullie het een beetje vol? Aaaaaaaaaaaah ik voel me net zo'n engeltje/duiveltje,...alleen hoop ik dat het engeltje wint!:D

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop t ook meis!! ;)

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

ja de dagen duren lang kan ik je zeggen Ris :p en ja weet ook niet goed hoe of wat ik me voel slaap vroeg wel weer rond half 10 ahaha had ik bij de vorige zwangerschap ook en normaal ben ik een nachtmens maar verder nog niks!

11. carma

carma Niet meer actief

Hier ook rare gemengde gevoelens
    Positief borsten beginnen zeer te doen en lage rugpijn
    Ook steeds z'n weeig misselijk gevoel
    Maa negatief is dat ik niet weet hoe deze medicatie werkt en of een van de of alle klachten daarvan komt
    Of dat ik het me inbeeld, of zo hard voel dat het pijn gaat doen hahahahaha
    We zullen het zondag weten, maar ik ben er bang voor
    xxx

O ja slaap hier al een paar nachten om 21.00 uur
    Nadeel 's morgens om 6 uur al wakker maar goed wel 9 uur gelsapen en dat is meer als normaal
    Kan 's avonds gewoon de ogen niet meer open houden
    Gister middag ook 1,5 uur geslapen gelijk met mijn dochter

12. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    bij jou zit het wel goed mariek weet het zeker :D vooral die klachten zoals ik lees :D en ja das klote zat vanmorgen ook al om half 7 beneden whahhaha wanneer is de pregnyl trouwens uit je lichaam als ik zondag de spuit gezet heb?

13. carma

carma Niet meer actief

Ik denk met een dag of 6 maar hou me er niet aan
    Bij mij was 10.000 er met 8dgn uit en 5000 met een dag of 6 maar officieel is het meen ik 12 en 10 dgn
    Weet je stel je hebt een licht positieve test bv zaterdag dan kan het allebij zijn
    Echte zekerheid heb je pas op je testdatum, dat is het nadeel van pregnyl
    Ik heb deze ronde geen pregnyl alleen usrogestan en estradiol en als het goed is geven die geen hormonen af
    Dus positief is positief
    Ik had gister getest en die was nog knal wit dus
    Maar goed dat is ook nog veeeel te vroeg er zit nog veel te weinig hcg in mijn urine (lijf)

14. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    @ Kim, Ik ging inderdaad bij die mevrouw zitten omdat ik haar ken van een ander forum, en met haar heb ik al eens eerder afgesproken, alleen wisten we nu niet van elkaar dat we vandaag moesten! Dus het was een verassing om haar daar ook te zien. Ik dacht aan jou omdat je met je mobiel aan het spelen was en je hier dus ook een berichtje hebt geplaatst vanuit de wachtkamer ;) Je lach heb ik even gemist haha
    Misschien zien wel elkaar de volgende keer. Jammer dat er nog niets te zien was... hopelijk groeit er snel een mooi ei!

@Mariek, mijn duimen draaien overuren voor jou! Ik accepteer alleen een positieve test hoor :D

Onder het mom van positiviteit dacht ik...laat ik eens gaan fietsen naar de dietiste (10 km). Ik spring dus nu even onder de douche en dan ben ik weg! Tot vanmiddag!

15. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wat een spanning en sensatie hier!
    Minnie en -man: GEFELICITEERD! Wat een fantástisch nieuws... Ik hoop dat alles heel voorspoedig is verlopen en wacht gespannen op meer nieuws.

Kris: wat SUPERFIJN dat je weer gestart bent! Echt meid, ik gun het jou zó...!

Hihi en die drie dames die zenuwachtig zitten te schuifelen op het wachtbankje... ik houd jullie in de gaten hoor!!!

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja klopt.. ik zit altijd met mn telefoon in mijn handen ;) haha
    maar ik was ook zowiezo heel erg gespannen ;)

maar goeddd spannend allemaal.... ff 1 ding he? zie ik er jong uit??! :p ik ben de jongste namelijk daar bij geertgen ;) haha vroeg me af of dat me aan te zien was...

vrijdag weer terug....

17. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Oh... hoe jong ben je dan?

Ik had niet zoiets van.. ooh zeg wat is die jong! ;) :D haha dus het valt wel mee denk ik :(

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    yeah :D haha ik ben de jongste die nu onder behandeling is daar... :) de eerste uit 90 ;)
    ik ben 20! :) oow fijn.. dus ik zie er niet extreem jong uit! gelukkkig dat dacht ik eigenlijk al wel.. maar ff voor de zekerheid ;)haha

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    whahahaahaha kimmie :D wat een eer zeg :p

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Kimmiikim, Kriskras: Wat grappig dat jullie elkaar ook herkend hebben! :)
    @Alle zwangere dames: Hoe is het met jullie?
    @Alle dames op het wachtbankje: Mijn duimen draaien overuren, hopelijk hebben jullie allemaal binnenkort een mooie test in handen!

Deel Deze Pagina