Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Ik moet ook 14 dgn na de tp tesTen en zit nu op daG 5 pas dus ik zou gewoon 14 dgn aanhouden

2. carma

carma Niet meer actief

Ja want het rare is dat bij de verse tp ik 16 dgn na de tp mocht testen bij dr W
    Ik hou gewoon 14 dgn aan, maar zal zeker wel zondag testen hahahaha

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, maar ik heb dat nu dus wel. Kleine beetje plassen en ongemakkelijk gevoel :( Voelt gewoon als blaasontsteking. Als het van het weekend nog zo is, ga ik maandag HA even bellen....

Ik vind het raar dat ze met die bloeddrukken overal andere maatstaven hebben. Ik heb in het AMC gewerkt en daar was een onderdruk van 80 niet te hoog :(
    Maar goed, zal ook wel te maken hebben met wat je eigen normale bloeddruk is. Voor de een is 80 misschien te hoog en voor de ander niet, omdat die van zichzelf bijvoorbeeld altijd al een onderdruk van 80 had. Dan is het tijdens de zwangerschap pas te hoog als ie de 90 passeert. Net zoals Mariek schrijft eigenlijk.

De mijne was van de zomer nog 93, de onderdruk. Veel te hoog!
    Dus gaan fietsen, gezonder gaan eten, minder zout.

Paar weken terug was mijn bloeddruk 144/73. Dus onderdruk perfect gedaald met 20 punten!! :D Best wel trots op. Helemaal zelf gedaan!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariek meiss met een blasto nesteld hij niet in 1 t/m 5 dagen he... dan nesteld hij dezelfde avond of die dag erna nog in meissie..
    je moet dan tellen na de bevruchting dus kan wel kloppen he een blasto is rijp om te springen om in te nestelen..
    de embryo groeit uit tot blasto de blasto springt open en haakt zich vast in het bms en zo nesteld hij in werd er tegenme gezegd bij de tp..
    en idd de avond en dag na tp heb ik buikpijn gehad....

annedore mag je ook zeker trots op zijn meiss als je helemaal zelf je bloeddruk omlaag liet komen :)
    hoe voel je jeverder???

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Voel me verder prima hoor Cin! :)

Wel lichtelijk zenuwachtig voor de meisjes op de wachtbank ;):D

6. carma

carma Niet meer actief

IK OOK ANNE HAHAHA :D

Kan je met 3x daags 2 utro's ongi worden??
    En voel je het als je ongi zou moeten worden of is dat echt pas als je ermee stopt?

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    HmMz En hoe kan het dan dat ik helemaal nergenS last van heb nog geen last van me tieten enz ? Of had jij da ook niet?

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariek ja je word gewoon ongi door de utro heen..
    hoezo wat voel je dan meissie????

anne ja ik ben ook wel zenuwachtig voor de lieve meiden hier, heb ng steeds een heel erg goed gevoel hoor...

blondjuh meisss ik had helemaal niks nergens noppa last van echt totaal niet, ik voelde zelfs dat ik ongi werd haha daarom wilde ik gewoon voor ik moest stoppen met de utro testen. ik moest eigenlijk op vrijdag de laatste utro erin brengen dus heb op vrijdags getest echt met geeeen hoop en ja hoor streepje kwam al voordat ik hem neerlegde hahaha...
    maar omdat ik de utro een dag was vergeten heb ik die 6 capsules verdeeld over de zaterdag en zondag de officiele testdatum.. en toen nog steeds een streepje en toen moest ik het wel geloven...

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja de boobpijn kwam hier pas bij 9 weekjes.. maar dat weet je nog wel hoe onzeker ik in de stad was elke keer zelfs na de echo...:):)

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

Ja ik heb verder geen medicijnen meer alleen afgelopen zondag pregnyl maar omdat ik de vorige keer elke keer zon buikpijn had en nu ineens helemaal niks vind ik het maar eng worden

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Maar Blondjuh...de vorige keerr had je toch overstimulatie? Dat geeft buikpijn. Dus niet gek dat je dat nu niet hebt ;):)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou meiden heb ik ook nog een vraagje..:)
    hoe smaken cranberry`s of cranberry sap??? zoet of zuur???
    en als ik zo`n zakje cranberry`s koop bij de ah (liggen op de fruitafdeling) wat moet ik daarmee doen dan???

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Ja klopt meis en nu in eigen cyclus dus das gewoon vreemd nu hahaha en de dagen schieten niet op pfff

14. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

Mwa beetje vergelijk met bosbessen hahahahaha ik vind het wel gaan geloof dat die dingen zo heten

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja blondjuhvorige keer had je die overstimulatie..
    en ik begrijp jou wel hoor je gaat toch vergelijken toen had je van dr r al gehoord dat de kans op zwangerschap met overstimulatie aanwezig was.. en nu heb je idd alleen de pregnyl.. snap je heel goed hor..
    maar nee meiss je moet echt niet gaan vergelijken.. ik voelde elke maand wel iets behalve deze keer toen het echt raak bleek te zijn

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

Nou hoop het hahahaha woensdag gaat ik testen :p

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    komt wel goed schatje:)

dus cranberry zijn dat bosbessen??? hahahhaha wist ik niet hoor..
    ik bedoel als ze zuur zijn dan hoef ik ze niet dan loop ik hele dagen te kotsen hier hahahha..
    zoet gaat allemaal wel goed..

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

Ja t lijkt erop alleen ze zijn rood en zuur mop

19. carma

carma Niet meer actief

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het lastige is een beetje,dat zwanger zijn en ongesteld worden precies hetzelfde voelt.Dus het kan nog alle kanten op.
    Ik duim voor je.

Deel Deze Pagina