@kris, wat een vervelend nieuws, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je vader. Ik denk er ook niet graag aan dat mijn ouders ook niet het eeuwige leven hebben, daar krijg ik de kriebels van..Heel veel sterkte @iedereen op de wachtbank, verschrikkelijk is het, dat wachten elke keer. Ik loop ook elke keer tegen nod weer aan mijn borsten te voelen en elk pijntje wordt geanalyseerd, en elk pukkeltje is verdacht...beuuuh... Ik ben dinsdag bij dr w geweest, liep maar 35 minuten uit, bravo! Het was voor mij dag 15, maar er was nog niet echt een uitblinker bij tijdens de echo. Voor mij vreemd, meestal is mijn follikel rond deze dag al goed gegroeid, zo'n 20mm. Nu waren er een aantal te zien, maar nog niet echt een dominante. Zowel links als rechts zat er een van 10 en 11mm. Nog een paar dagen spuiten en zaterdag terug. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat. Ik moet dan bij dr C, die ken ik nog niet. Verder is het bij ons een hoop gemuts met VGZ... Maar in april komen ze weer op gesprek bij GG, hopelijk komt het goed. Wil niet weg..
@Babyhope,....onder en bovendruk spelen beide mee,....bij mij was de onderdruk okee en de bovendruk tussen de 130/135. Maar wie weet komt het bij jou van die blaasontstekeing,....ff afwachten Btw,...je hebt ook aanmaaklimo van carvan cefitan, grandberry,...kun je evntueel nog mixen met een zoeter smaakje @Mariek,....ooooh ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen,...maar je moet niet vergeten dat er 2 toppers zijn terug geplaatst,....een hele dikke knuf voor jou en je twee eskimootjes! @Blonjuh,.....oooooooooh ik word ook zo ontzettend gek van dat wachten,....nog heeeeeeeeeeeeeeeel even,...we zijn er bijna,...bij het magische moment
mariek meissie.. idd de kwaaltjes lijken heel erg op elkaar hoor.. ik dacht ook echt dat ik ongi zou worden ik had er alle redenen voor zeg maar om dat te bedenken.. ik blijf mooi doorduimen voorje hoor.. blondjuh hmm ik ga morgen denk ik is zo`n fles cranberry sap halen mischien helpt het wel een beetje meer bij de antibiotica.. @rissy thx meissie voor die aanmaak zal daar ook eens naar kijken...
Ja maar da kun je t beste blijven drinken dan want meestal blijf je t terug krijgen nu 1 glas per dag ofzo doe ik ook
haha ik moet het echt eerst proberen hoor!! heb echt nog nooit een blaasontsteking gehad vandaar dat ik het wel wil proberen ja.. was je trouwens in de stad vandaag??? en wat zeiden ze
jeetje meisjes moet morgen al weer terug.. ik hoop echt dat er nu wel wat te zien is... spannendd allemaal zeg... Mariek hoe voel je je??
!*! Hey meiden, Even een berichtje om me te verntschuldigen. Heb t nogal druk en jullie schrijven lekker door dus vind het soms lastig om bij te blijven en overal op te reageren ... Maar k doe me best Hier nog steeds wachten op dinsdag.. en vooral erg veel piekeren wat als.. mischien dit .. mischien dat.. jullie zullen het allemaal wel kennen... Maar positief bekeken, na wat we in nmgn hebben meegemaakt kan t niet veel erger worden hahah... ik ga even terug lezen na alles wat ik heb gemist. Liefs JM Liefkreng !*!
@ help gevraagd met alle afkortingen?? mmm? NOD? t zal vast voor de hand liggend zijn... maaruu/// ik is blondt
Blasto is een bevrucht eitje wat zich al zover gedeeld heeft dat je geen celletjes meer kan zien (is al 1 bolletje) Voor terugplaatsing het beste wat je kan hebben
ik heb zulke gevoelige (.)(.),.....in plaats dat het minder wordt wordt het ergel,...dit lijkt positief,...maar durf nog niet te veel te hopen. Hoorde net van een goede vriendin van me die januari een mk heeft gehad, dat ze nu eerder naar de vk moet omdat ze maandag veel oud bloed is verloren,...ze zit nu op 6 weken,...ik hoop zo voor hun dat het goed gaat,......dan zou het de derde mk zijn in korte tijd,...we hebben de deal gemaakt dat we samen zwanger zouden zijn,..dus het kan nog Oooooooooooooh meiden,...ik word dat wachten zoooooo beu!!! Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Hoe is het met iedereen?
rissy heeft op dezelfde dag als ik gezet 20/3 dus denk dat het nog geen nut heeft dan of wel als da wel zo is test ik ook morgen whahahahaha
oke even een heel verhaal Ik ben voor de laatste keer ongi geweest op 15 feb. mijn cyclus zat toen op dag 35 zoals ik nu tel had ik dus ongi moeten worden gister of vandaag maar omdat ik dus 18de tp heb gehad en als ongidag 4 maart aan moeten houden zit ik met het volgende. Ik heb dus tp in eigen cyclus had ik dan nu al ongesteld moeten worden of moet ik echt vanuit de test datum aanhouden met de cyclus? omdat ik geen spuiten heb gehad alleen 2x pregnyl 2x 5000 eentje op de 17de en de andere op de 20ste?
!*! dank je wel mariek Soms is t lastig begrijpen met al die afkortingen die ik niet snap Mischien komt dat ook wel omdat wij nog moeten beginnen... Dinsdag de 29e om half 11 is t eindelijk zo ver.. Ben zooo benieuwd wat de bij t geertgen wel of niet voor ns kunnen betekenen... Maar goed, als ik het hier zo lees mag ik niet zeuren over t wachten .. Meiden, wij leven met jullie mee.. Wachten is bijna dodelijk :S Suc6 allemaal Liefs JM LiefKreng !*!