yes! Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat mijn DBC code rond is voor 1 april! Deze 2e poging krijg ik dan nog vergoed.. pff een pak van mijn hart.. moest er echt voor knokken want in eerste instantie wezen ze het af! Maar omdat ik morgen begin met stimuleren krijg ik de DBC ook in maart! Echt op de valreep maar het is gewoon netjes zoals het hoort! Nu kan ik tenminste rustig afwachten wat er uit de rechtszaak komt met Menzis.. de derde poging zien we dan weer tegemoet...
JÉÉÉÉÉÉJ KRISKRAS GEWELDIG Nu hopen dat er een hoop eitjes bevrucht raken en dat een van deze emmy's jullie kleine boef word suc6 meis ben echt blij voor je eindelijk weer licht aan het eind van de tunnel xxxxx
Oh gelukkig goed nieuws! Fijn dat je je daar even niet meer zo mee bezig hoeft te houden! Ik heb vandaag bevestigd gekregen dat mijn brief terecht is, en op het juiste buro ligt... nu maar weer afwachten, kon 2 weken duren voor ze uitsluitsel kunnen geven. Ben benieuwd, alleen de brief op de juiste plek bezorgen duurde al 2 weken.. Gisteren eerste keer dubbele dosis gonal-f gezet, heb al heel de dag goeie koppijn, misschien daarvan? Hoop op mooie ei(tjes vrijdag.
@ kriskras yes meis go for it @ mariek hoe is het meis @ rissy hoe gaat het met jou? @ kimmie ik duim voor je @ hier donderdag weer afspraak bij dr C hopelijk kan ik meteen door
DUIM DUIM DUIM BLONDJUH EN KRIS Met mij is het goed hoor, nog behoorlijk onzeker maar verder goed Hubby neemt straks nog even extra testjes mee voor mij om de 2,5 wk door kom Ik ga wel even bellen met geertgen om te vragen of de 12de niet te vroeg is om de echo te maken dan ben ik 6 wkn en 4dgn zwanger en dat vind ik wel link ivm het hartje Heb dan liever iets later en "zeker" een hartje Maar goed we zullen zien wat hun antwoord is xxxx
Wauw kris wat goed!! Heel fijn!! En mariek, manlief nog testjes gehaald?? Spannend hoor tot de echo!! Heel erg spannendd!!!
@Blondjuh, snik.. , ik hoop dat je inderdaad meteen door kan naar de volgende TP! @Kim, op het wachtbankje dus, ik hoop dat deze IUI meteen iets moois oplevert! Hier inmiddels ongi geworden.. Provera heeft dus zijn werk gedaan. En nu op naar volgende week vrijdag. Gelukkig druk op het werk en 5 dagen weg dus ik ben er nu even wat minder mee bezig.. al valt dat nog niet mee, met vandaag een (gelukkig goede!) 20-weken echo van ene zusje en morgen de tweede (~8 weken) echo van andere zusje..
Blondjuh balen zeg dat het niet gelukt is Hoop dat je gelijk weer kan beginnen Kris dat is goed nieuws!!! Miepje ik hoop dat je snel wat gaat horen van je verzekering en dat het goed nieuws is!! kimmii ga voor je duimen meis!! dikke knuf! Hier de papieren van geertgen binnen
beter nadina hier nu al soort van op het wachtbankje/klusdagen haha heel spannend allemaal en dit worden 2 hele lang weken! jessie, op naar de volgende ronde succes
Meiden, wij gaan misschien naar het Geertgen toe voor een 2nd opinion. Het ziekenhuis wil ons de komende 2 jaar niet helpen met zwanger worden. Ondanks ook dat we verhoogde kans hebben op miskramen (ik heb een afwijkende baarmoeder), maar 1 eierstok en 1 eileider en ik heb een stofwisselingsziekte: homocysteine. Wat zijn jullie ervaringen over het Geertgen. De artsen, medewerking, voorschrijven eventueel progesteron etc? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Mariek, meisje, weet je het zeker? In dat geval KUT!! :x Ik weet hoe het voelt....walgelijk oneerlijk! Knuffel Neem je tijd...
Volgens mij komt mijn vraag op het verkeerde moment. Mijn excuses. Mariek, ik wens je heel veel sterkte toe!
@Mariek73: Oh neeeeeee meid Waarom dat nu zo ineens! Wat k*t en inderdaad wat oneerlijk! :x Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dikke knuff!! @Kimmiikim: Wat goed en spannend ook! Mogen we bijna tegelijk gaan testen (ik 1 dagje eerder) @Kriskras74: Wat een geweldig nieuws meid! Op naar een succesvolle ICSI Hoe ging het bij dr. C. vandaag? @Miepje81: Spannend, ik hoop dat het bij jou ook goed gaat komen met de vergoedingen! @Blondjuh: Hoe ging het bij dr. C. vandaag? @Jessie80: Fijn dat je ongi bent geworden en weer verder kunt! @Marjolein103: Wij zijn sinds kort bij Geertgen in behandeling (1e ronde) na een slecht gevoel bij een vorig ziekenhuis, die maar aan bleven modderen met clomid. Bij GG mocht ik meteen beginnen met Gonal-f spuiten en daarmee heb ik nu voor het eerst sinds augustus een eisprong gehad Verder tot nu toe alleen maar lof: vriendelijke artsen, fijne behandeling, etc. Hier verder geen nieuws: wachten, wachten en nog eens wachten
Marjolein, k zou het je echt aanraden!!! het is daar zo'n stuk fijner!!! ziekenhuis is zooo.............!!!! Mariek!! Mop k duim nog steeds voor jou!! Hele dikke knuffel!!!
Koolmees en kimmiikim, dank je voor jullie reacties! Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik naar het Geertgen moet gaan. Hoor niks dan goede verhalen... Weet iemand of ze ook overweg kunnen met afwijkende dingen? 1 Eileider, 1 eierstok, halve baarmoeder en een stofwisselingsziekte? Wat ik eigenlijk wil weten, zijn het echt doktoren die meer weten dan het standaard verhaaltje? (als iemand dat hier al weet natuurlijk, ik weet van mezelf dat ik best een apart gevalletje ben)
Even in het kort Zaterdag tot dinsdag positive testen zelfs positive clearbleu Woensdag niet getest Vanmorgen voor de grap ff kijken of het er nog stond met een duitse test die carlo had meegenomen Die gaf in eerste instantie niks dus ik in de stress Ben clear blue gaan halen en heb wat urine uitgeperst, deze test gaf niet zwanger Geertgen gebeld, ik mocht komen bij doker B Die heeft een echo gemaakt maar ja omdat het zo vroeg was, was er niks te zien Ze dacht zelf dat het niet zwanger zou worden maar om een slag om de arm te houden heb ik een bloedtest gekregen Hier krijg ik dinsdag de uitslag pas van tot die tijd wel de medicatie doorgebruiken We zijn heel verward en snappen er niks van. Maar het ziet er dus naar uit dat we weer opnieuw kunnen beginnen, dus stoppen met medicatie, ongi worden en dan weer gelijk starten met de nieuwe ronde en hopelijk ontdooit onze laatste cryo goed en kan die terug geplaatst worden Anders de laatste icsi ronde die vergoed word.