Hey meiden, Wat wonen we toch dicht bij elkaar zeg.......ik woon in cuijk namelijk. En nyncke ook. Dikke knuffels voor jullie! We hebben t superdruk met de kindjes in t zkh dus vandaar zo weinig online......
jessie in welk gat dan?? hahaha ik woon in helmond blondjuh ook.. idd wel allemaal dicht bij elkaar he
Minniemouse, begrijpelijk hoor! Hoe gaat het met ze? En hoe gaat het met jou? Lichamelijk en geestelijk? Ik woon in B.oerdonk.. niet zo heel ver van Helmond vandaan
whahha en zou ik je eens zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb hahaha wel van keldonk dat ligt hier bij veghel..
Haha, nou b.donk ligt 3 km verderop.. het is zelfs een afslag op de kanaaldijk van Helmond naar Veghel.. de rotonde na de rotonde van Gemert en Beek & Donk
ja die rotonde ken ik wel haha kwam ik dageliks toen ik bij de jumbo in veghel werkte.. haha nou ok dan weet ik ook weer waar dat ligt..hahaha
Met de kindjes gaat t wel goed! T zijn echt 2 lekker dingies! Afgelopen nacht hebben we allebei in t zkh geslapen. Bij lynn en sem op de kamer. En dat ging allemaal goed! Met mij gaat t met ups en downs. Mn hoofd zit erg vol met alles wat we hebben meegemaakt. En doordat je vanaf t begin contiu op en neer pendeld tussen huis en zkh heb je geen rust en geneest de wond enzo een stuk langzamer. Loop er ook nog echt bij alsof ik ben platgereden door een vrachtwagen. Maargoed je hebt alles over voor je kindjes! Ook de extra pijn.
Och minnie toch, zorg wel dat je goed over alles kan praten meis Ik weet nog na mijn bevalling (een maand te vroeg) ik viel hard van die roze wolk af en von het moederschap eerst helemaal niet zo leuk als dat ik gehoopt had Hoe lief ik mijn kleine meid ook vond TIP als ze straks thuis zijn zorg dat je dan nog een soort van kraamtijd krijgt al is het maar een week Lekker met z'n 4reneen band opbouwen samen xxx Nee niet meer getest vandaag, morgen weer Ben benieuwd wat er nu weer uit komt mmmmmm
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mariek: 27 maart (16 maart tp 2 cryo's) - erg onzeker na positieve testen, gevolgd door negatieve testen, weer gevolgd door positieve testen.. Koolmees: 11 april (testen 13 april) kimmiikim: 14 april testen IUI1 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. Mniekie: IUI 3, ovutesten vanaf 27 maart Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april afspraak bij Dr C. KrisKras: divaatje: wachten op menstruatie, daarna cd 10 komen+/- 5apr. NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 5 april afspraak Chybou: 7 april afspraak ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (bevallen 21 maart van jongen en meisje) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Ik weet niet of ik alles helemaal goed heb ingevuld..
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mariek: 27 maart (16 maart tp 2 cryo's) - erg onzeker na positieve testen, gevolgd door negatieve testen, weer gevolgd door positieve testen.. Koolmees: 11 april (testen 13 april) kimmiikim: 14 april testen IUI1 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. Mniekie: IUI 3, ovutesten vanaf 27 maart Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april afspraak bij Dr C. KrisKras: 31 maart start Fostimon, 7 april 2e FM divaatje: wachten op menstruatie, daarna cd 10 komen+/- 5apr. NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 5 april afspraak Chybou: 7 april afspraak ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (bevallen 21 maart van jongen en meisje) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles.
Hey lieve meiden Ben echt zooo benieuwd naar hoe het er bij geertgen aan toe gaat... Veel gehoord al van kimmii en 15 april is eindelijk onze dag dat we erheen mogen Ben zo ontzettend blij dat er nu eindelijk eens schot in komt!!!
Hier weer teug bij af!!!! Heb vanmorgen met ochtendurine getest kv en clear blue (dezelfde urine) en allebij negatief Maar dan ook echt Meiden dit kan toch niet Kruitvat van een donker wordende streep naar omo wit met maar 1 dag ertussen Zou er iets mis zijn met mijn ochtendurine of met die van vrijdag middag??? Ik weet het niet mee, alleen dat het een K*T grap is wat mijn lichaam met mij uithaalt Ik gebruik estradiol en utrogestan dus ik word niet ongi behalve als ik ermee stop Dan zitten er toch afgestorven vruchtjes in mijn lijf dus in 1 dag helemaal geen hcg meer dat kan toch niet Nou ja ik bel morgen wel met geertgen en dan leg ik het wel uit en vraag ik of in zo snel mogelijk gebeld kan worden met de uitslag OOOOO wat ben ik boos op mijn lijf!!!!!!!!!!1
Mariek wat verschrikkelijk. Wat een onduidelijkheid, kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt... Hoop, verdriet, toch weer hoop en nu weer dit. Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt! Hoe oud is je eerste dochtertje eigenlijk? Nadina jij gaat dus 15 april. Heb je lang moeten wachten op de eerste afspraak?
Heb net de stoute schoenen aan getrokken en heb een sms naar dr Ruis op het noodnummer van geertgen gestuurd met de vraag of hij mij de uitslag al door kan geven als deze al binnen is zodat ik uit de spanning ben of wat hij mij anders aan kan raden Misschien kan hij reageren
Weet je als het echt negatief is kan ik daarmee leven en dan kunnen we verder Maar dit is echt killing en geeft heeeeeel veel stress