Ik denk wel dat ze in gevallen van nood op zaterdag een punctie doen hoor Hou het goed in de gaten en anders idd echt bellen en voor een echo gaan Niet te lang wachten overstimulatie kan heel gevaarlijk zijn hè bij twijfel nu bellen xxx
@Chybou: Denk je dat een test echt nodig is ja? Ik heb het nog nagevraagd bij het maken van de afspraak voor de FM en ik mocht gewoon met spuiten beginnen. Ik ben ook echt flink ongesteld (dinsdag flink bruinverlies en daarna flink roodverlies), dat kan toch bijna niets anders zijn dan een menstruatie toch? Had jij ook veel bloedverlies dan? @Blondjuh/Kriskras74: Succes vandaag bij Geertgen! @Babyhope: Wat een vreselijke man @Kimmiikim: Spannend!!! Hoe voel je je? @Mariek73: Duimen dat die rode duivels snel gaan komen! @Rissy: Hopelijk geen overstimulatie en zoals hier al gezegd is: ik zou ook gewoon even bellen bij twijfel voor de zekerheid!
@koolmees.. hoe ik mij voel... haha geen idee.... ik voel me ... zwanger? maja.. geen idee hoe dat voelt... misschien zo? maja.. geen idee.. ik wil er maar niet te veel van uit gaan... ook al doe ik dat stiekem wel. ik zal wel teleurgesteld gaan worden maar we houden de moed er in. ik ben voornamelijk misselijk als ik zegmaar niets gegeten heb. maar dat zal wel door de pregnyl komen.. ik ben zeer benieuwd allemaal... nog 7 dagen. ik ga dit weekend wel even testen of de pregnyl al uit mijn lichaam is. zal wel fijn zijn.... @rissy idd ff bellen... ff laten checken... en dan escape ivf? meiden succes allemaaal...
HEej heb ff een vraagje @kimmikim kan het zo zijn dat de pregnyl uit je lichaam is maar dat je negatief test en dan toch uiteindelijk na je NOD positief test..? ik vind het zo verwarrend allemaal.. ik weet het gwn niet meer
rozerin de pregnyl geeft altijd een posi testje aan na ongeveer maximaal 10 dagen is hij weer negatief als hij dan weer positief word ben je gewoon zwanger!!
Ik moet 2 mei bij dokter C. zijn. Kent iemand hem/haar? En wat is trouwens de reden de we de namen van de artsen hier niet voluit schrijven?
Fijn om te horen, ben benieuwd!! En privacy.. Beetje gek toch, als je op de site kijkt, zie je zo alle medewerkers staan?! (maar ik doe gewoon lekker mee hoor, heb dus een afspraak met dokter c)
Wow al klaar t ging super snel maar 15 hoeven wachten ahaha dinsdag weer terug ze waren nog heeel klein en we mogen er 2 terug plaatsen
Ooh lees nu je berichtje pas, maar dan hebben we elkaar waarschijnlijk wel gezien ja! Zaten jullie op de bank bij de koffiehoek?? Ik heb rechts drie follikels en links eentje.. weer teleurstellend, nog minder als waar ik de vorige poging mee begon, maar er zijn nu wel wat meer kleintjes te zien dus maar hopen dat die nog mee gaan doen. Groetjes!!
wat babyhope al zei jaa dat kan haha tis rot spul want je kan gewoon niet eerder testen. is die dan positief denk je.. ben ik nu zwanger? of is het de pregnyl nog. dus ja dat kan. eerst negatief testen en dan op je nod positief..
fijn blondje heel erg veel succes!!!! rissy, ik hoop dat ze nog lekker goed gaan groeien @babyhope, hoe gaat het met jou en je beebje in je buikie? hoe voel je je? 30 weken alweer jeetje gaat hard
Nee, ik zat met mijn man aan het kleine tafeltje achter jullie. Heb nog een koffie gehaald Nou volgende keer zeggen we ff gedag
ohh whahahaha cool ja is altijd gissen wie wie is das balen volgende keer doe ik een bordje om met Forum erop whahahahaha
@Kimmiikim: Spannend! Lukt het wachten nog een beetje? @Lobi: Hier ook goede ervaringen met dr. C. @Blondjuh: Kom op eitjes, groeien! En dan inderdaad op naar een tweeling @KrisKras74: Ik duim voor je dat de kleintjes ook mee gaan doen, ook voor jouw eitjes: groeien! Hier heb ik vanmorgen op aanraden van Chybou voor de zekerheid een testje gedaan, zoals verwacht negatief. Nu kan ik in ieder geval met een gerust hart met het spuiten beginnen. Vanavond gaat de eerste spuit er weer in en dan op naar de FM van vrijdag. De eerste keer bij dr. R. En nu maar weer duimen dat er deze ronde weer een mooi (paas)ei tevoorschijn komt.