Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Nicole,

2 bevruchtingen! Meer heb je niet nodig! We gaan er van uit dat het gewoon raak is! Zet um op!

2. carma

carma Niet meer actief

Hallo meiden

Nou helaas ik ben vrijdag middag ongi geworden
    Ik was heel erg teleurgesteld en verdrietig en mijn man ook
    We hebben toch een heel gezellig weekend gehad

Ik weet niet meer hoe mijn eigen lijf werkt geloof ik
    Zoooo raar
    Dat is misschien de rede dat wissman zegt dat ik pas zondag mag testen
    Wel apart, donderdag middag een positive test en vrijdag ongi
    Ik ga het ook even navragen, en we gaan ook praten over hoe verder na de aankomende ronde mocht er weer weinig zaad zijn en ronde 4 ook mislukken
    Ik ga nog heel even genieten van het weekend, ik lees morgen even terug

xxx mariek

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Shit meis :( Het was eventjes hoopvol hè...

Wel fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad :)

Hier begon het gisteren ook en is de ongi vandaag goed doorgezet. Wij zijn ook goed verdrietig, helemaal omdat ik toch vorige week zaterdag een innestelingsbloeding dacht te hebben. Ik vraag me nu toch af of dat het echt was :(

Samen naar de volgende ronde.....helaas :(

4. @Mariek & Annedore, meiden wat een teleurstellend nieuws ... ik had zo gehoopt en zeker na de positieve test van Mariek ... Maar ja ... hoe ongeduldig wij vrouwen ook kunnen zijn ... de gyn zegt toch niets voor niets dat je dan pas zou kunnen testen .... maar ik weet ook niet of ik het volgende maand zo lang kan volhouden hoor .... gelukkig heb ik geen test in huis dus wat dat betreft is het wachten een stuk gemakkelijker dan wanneer je een test in huis zou hebben ... En Mariek ik zou zeker aan dr. W. vragen wat het beleidt nu zal zijn ... gelukkig staat hij overal voor open en is hij heel mee denkend dus je kan echt van alles aan hem vragen ... wanneer moet je weer naar Geertgen toe dan,

IK heb morgen dus de terugplaatsing ... vind het wel spannend hoor het steld qua ingreep helemaal niets voor dat weet ik wel en dat is ook niet de spanning die ik voel ... maar gewoon het feit dat er al een bevruchting heeft plaatsgevonden en onze kindjes in wording al in een heel pril begin stadium zitten dat is toch wel een heel vreemd idee ... nu maar hopen dat ze bij mamma willen blijven zitten ....

lfs. Nicole

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ook ik ben vorige week weer ongesteld geworden.
    Ik vind het niet leuk meer.

Emotioneel is het moeilijk voor me om twee wensen tegelijkertijd te hebben: een partner en een kind. Na een aantal mislukte dates heb ik dus vorig jaar besloten om eerst maar voor dat kind te gaan, ook gezien mijn leeftijd. Maar we zijn nu anderhalf jaar verder en ik woon nog steeds alleen in een te groot huis.

Niet leuk...

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Coni: dank je! En jij heel veel succes vandaag!!! Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Balen Mir, ik weet niet goed wat te zeggen. Ik kan alleen maar ja knikken bij wat je zegt 'niet leuk' :(

8. Hoi hoi, nou het was me het dagje wel hoor .. vanmorgen werden we op gebeld of we een uurtje eerder konden dus half 2 ipv half 3 ... dus ... hop ... om 09.15 uur in de auto want je weet maar nooit wat je onderweg tegen komt ... we waren om 11.45 uur in het zh ... we hebben ons in laten schrijven en toen zijn we even wat gaan drinken ... ik ben wel even naar de wc geweest want ik kon het niet redden tot half 2 met een volle blaas te wachten ... maar na geplast te hebben heb ik maar weer wat gedronken om mijn blaas te vullen. Om 13.00 uur zijn we naar boven gegaan en konden we plaatsnemen in de wachtkamer ... pffffff .......... nou toen was het weer een lange zit en werden we pas om 14.00 uur binnen geroepen en kreeg ik de terugplaatsing om 14.30 uur ... het schijnt dat ze iedereen voor een tp gewoon op 1 tijdstip laten komen en ze dan op die manier afhandelen ... erg handig allemaal ... en om met een volle blaas zo lang te wachten is helemaal geen pretje dat kan ik je wel vertellen ... er zijn dus idd 2 emmy's terug geplaats ... eents leek zich in eerste instantie traag te ontwikkelen maar die had zijn schade vandaag goed ingehaald ... en nu is het dus 14 dagen wachten ... ik ben reuze benieuwd en ik hoop dat we over 2 weken een mooie test zullen hebben ...

lfs. Nicole

9. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    He bah dames.. allemaal teleurstellende berichtjes hier!

Ik was vandaag weer bij Geertgen, voor het eerst bij dr. M. Een hele rustige man. Hij was ook de eerste die mijn vriend aanbood zelf te insemineren! Dat vond ik echt te gek. Ik hoop dat het helpt dat hij het zelf heeft mogen doen :D

Voor het eerst merkte ik wel dat toen ik thuis kwam er wat sperma teruggelopen was.. (sorry voor de details :)) Zou dat erg zijn?

We precies goed getimed dit keer. op het moment van de IUI voelde ik ook mijn eisprong.. nauwkeuriger kan het volgens mij niet ;)

Nu maar weer afwachten... :)

10. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Hey Nicole, we hebben op dezelfde tijd berichtje geplaatst dus ik antwoord nog even apart op die van jou!

Wat goed dat ze er beiden in zitten... en nu maar duimen dat ze lekker innestelen bij jou ;)

Succes!!!

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nicole, vervelend he dat lange wachten in Genk? Ik heb er ook ervaring mee hahaha. Kleine benauwde wachtruimte daarzo...

Ik ga voor je duimen.

En voor jou natuurlijk ook, Lientje!

12. carma

carma Niet meer actief

Meiden ik duim ook voor jullie.
    Dat het alle toestanden maar waard mag zijn en er een mooi babytje in jullie buik mag groeien.
    xxx

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he meiden,

ik ben gister weer bij geertgen geweest na het fiasco met dokter B. heb een verslagje ervan:

Gister naar geertgen gereden en ik was best een beetje zenuwachtig omdat we dus over dokter B kwamen praten met dokter W en ik wilde natuurlijk weten hoe nu verder. We kwamen binnen en ik meld me aan bij de receptie en ze zegt: oja jullie kwamen voor dokter W maar omdat jullie ook een gesprekje willen hebben we jullie omgezet naar dokter R (de grote baas). En dat vonden we dus helemaaaaaal niet erg! Het was lekker rustig in de wachtkamer deze keer dus we werden niet lang nadat we waren gaan zitten binnen geroepen.

Dokter R: en mevr verteld u eens. Wat speelt er allemaal. Ik begon natuurlijk meteen weer te janken (erg he schaam me er nu nog voor!). Dus afijn ik heb hem verteld van hoe hardhandig dokter B de echostaaf hanteerde. Zijn reactie was: en dat is op het moment van een mk allemaal extra gevoelig vanbinnen dus dat zult u wel gevoeld hebben. Waarop ik dus Ja knikte. Nou heb hem toen verteld dat ze zo schofterig vroeg of ik een emotie eter was.........dokter R keek me toen een beetje aan zo van: nou ja zeg. Dus toen zei hij ook dat ze dat niet gebruikelijk is om te vragen. Okee dat dachten wij ook. Nou toen verteld dat ze dus had gezegd dat de mk mijn eigen schuld is door overgewicht en toen klakte dokter R een beetje met de tong.........Hij zei dat alle dokters die ze daar hebben anders met bepaalde dingen omgaan en hij nam het een klein beetje voor haar op (wat dus ook moet want je kunt niet in een gesprek waar dokter B niet bij is haar af gaan vallen want dat zou dan erg slecht zijn van de baas) Maargoed hij vond het zeker allemaal vervelend en heeft ook meteen in het dossier gezet dat we niet meer bij haar komen. Erg fijn dus want dat was een pak van mn hart. Ook heeft hij uitgelegd dat als je geen overgewicht hebt maar wel PCO dat je dan een kans van 12% hebt dat je een mk krijgt. PCO en overgewicht vergroot de kans naar 18%. Dus volgens dokter R een klein minimaal verschil wat geen naam hoefde te hebben want het zit nog onder de 20%. Dus het was zeer zeker niet mijn eigen schuld van de mk.

Toen vroeg dokter R hoe we nu in de cyclus zaten. Waarop wij dus zeiden: niet want we zijn door dokter B naar huis gestuurd om na te gaan denken hoe we af gaan vallen. Dokter R begon te lachen en zei: nou dat had helemaal niet gehoeven hoor. Maargoed wat gaan we nu doen? gaan we een echo doen en dan provera mee of wil je wachten totdat je zelf ongesteld wordt? waarop ik zei: laten we nu maar even een echo doen om te kijken hoe het er allemaal uitziet en dan kunnen we dat na de echo beslissen. Dus de echo gedaan en alles zag er rustig uit. Dokter R maakte voor mij toen de beslissing door te zeggen: we geven u provera mee en dan gaan we gewoon weer verder. Doen we dat niet dan zie ik u pas over een maand of 6 want u cyclussen met PCO duren erg lang. Dus de keuze was al gemaakt. En we waren het er ook mee eens. Dus ik ben gisteravond ook weer meteen mogen beginnen met Provera. Nu wachten totdat ik ongi wordt en dan beginnen we op dag 2 al met gonal.

zo heb een heel verhaal zeg.......sorry!

14. carma

carma Niet meer actief

Fijn dat het gesprek zo goed verlopen is.
    En idd je valt je peroneel nooit af bij de klant, maar neem maar van mij an dat er 1 flink op haar fali krijgt
    Zo deed ik het tenminste met mijn personeel.

Ook fijn dat je nu weer verder kan, op naar een mooie baby
    xxx suc6 meis

15. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hee Mariek, jij vandaag ook voor een FM? Ik zag je weer in de wachtruimte...

Vandaag ben ik weer voor een follikelmeting geweest. Ik heb het goed uitgekiend met af en toe net effe wat meer (ssst) Gonal-F, waardoor ik nu zowel links als rechts een follikel heb zitten van 1,5 en 1,6 cm. Mooi. Donderdag IUI.

16. Hoi, ik zie dat jij tussen je IVF door een ook IUI hebt gehad ... dat is dus mogelijk begrijp ik of is het om een speciale reden gedaan,

gr. Nicole

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nicole,

Ik heb een IVF gehad vanwege eiceldonatie. Daarna twee TP's en daarna dus start IUI's.

18. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Pff nog 6 dagen wachten... duurt weer lang zeg.. :(

19. Hoi, ik wacht met je mee hoor ... voel jij al iets wat er op zou kunnen wijzen dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn??? Ik probeer niets te voelen want de wens is de vader van de gedachten en ik ben zo bang dat het echt tussen me oren zit ... mijn man zegt dat mijn borsten groter worden ... zelf denk ik dat niet .. soms denk ik dat mijn borsten gevoelig zijn ... en vannacht heb ik last van maagbranden gehad ... zijn van die onduidelijke tekenen van iets wat van alles zou kunnen zijn ... ik heb wel een zwangerschapstest in huis ( € 0,40 ) dus dat is niet duur dus voor maandag kan ik al wel gaan testen .... wat zal het weekend straks langzaam voorbij gaan .... hoe komen we daar doorheen ... door de weeks heb jeje afleiding wel maar het weekend is soms geen doorkomen aan ..... maar tis niet anders ... we zullen er toch doorheen moeten ....

lfs. Nicole

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    dames even een vraagje. Ik ben vandaag ongesteld geworden en wil meteen verder gaan voor een icsi poging. Nu heb ik het Geertgen gebeld en die zeggen dat ik pas op cyclusdag 21 moet komen. Ik dacht dat cyclusdag 3 altijd de dag voor een echo was...of ben ik van de wap?

Deel Deze Pagina