Hoi Chybou, begrijp ik het goed als ze bij jouw partner gaan stimuleren, en bevruchten, maar dat jij de TP krijgt? Dat is wel een heel mooi idee, en echt een kindje van jullie samen dan! Ik mag morgen weer naar dr. C. hopelijk zitten er nu meer eitjes..
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: kimmiikim: 14 april testen IUI1 Wendy278 17 april testen IUI 4 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Mniekie: IUI 3, ovutesten vanaf 27 maart Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 1e FM bij Dr C. KrisKras: 31 maart start Fostimon, 12 april 3e FM divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde 75 eh. Gonal-f. 15-04 1e FM dr. R. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem.[/QUOTE]
@kimmikim... heb je ook pregnyl gespoten en zo ja hoeveel zag nl dat je 2 dagen voor mij iui hebt gehad en 3 dagen eerder mag testen..
@Blondjuh en Kriskras74: Alvast succes voor morgen, ik duim voor jullie! @Wendy278: Spannend, nog maar minder dan een week, ook voor jou wordt hier heel hard geduimd! @Chybou: Inderdaad heel bijzonder dat jullie samen de MMM kunnen doen, jij ook veel succes de komende ronde! @Kimmiikim: Balen dat je er geen vertrouwen in hebt, hoe komt het? Ik hoop toch voor een mooie test voor je meid! Hier alles nog hetzelfde. Morgen weer een controle-afspraak bij de internist, hopen dat mijn schildklierwaardes nog steeds goed zijn (laatste afspraak was paar mnd. geleden). Verder hier niet veel nieuws.
Hoi meiden Hier ook niet veel nieuws Ik ben sinds een paar dagen ongi gelukkig Woensdag de afspraak bij de chirurg voor de gastric bypass en daar hangt de rest van de mmm van af Als ik snel geholpen kan worden dan ga ik daar eerst voor en dan moet de mmm een jaartje wachten Liever gezond voor hetgeen ik nu heb als dat ik koste wat kost doorga voor een 2de kindje en steeds zwaarder worden en daardoor meer risico lopen op diverse complicaties. Ik zal wat minder on line zijn omdat ik even wat afstand wil nemen van het hele icsi gebeuren Heel even rust Ik zal blijven meelezen en wens iedereen heeeel veel suc6 en roze strepen xxx
Mariek: Geertgen-dinnetje... Klinkt als een goed besluit! Je eigen gezondheid is een mooi begin van die nieuwe zwangerschap...! Succes met dit hele andere traject en ik hoop je weer tegen te komen!
Heey Mariek.. heel knap van je! Ik denk er ook over dat als deze poging mislukt eerst me te richten op echt afvallen. Door alle stress van de afgelopen jaren is het me nog niet gelukt... Ben ook niet aangekomen maar er is ook echt niets af. Zou het niet zwanger kunen worden toch te maken kunnen hebben met het overgewicht? Ik denk daar vaak aan... en geef mezelf de schuld van dat ik overgewicht heb en het dus niet lukt. Wat is jullie ervaring?
dames hier nog een met dezelfde vraag kan het zo zijn dat het zo moeilijk is om zwnger te raken door overgewicht..? Heb een nieuw topic geplaatst.. ik vraag me af of ik een maagband moet zetten en of dat allemaal wel kan en mag.. ik weet het ook even niet meer.. @Mariek79 heel knap dat je er over uit bent.. moet bij mij ook eens gaan beginnen..
Weet je wat het is. Ik wil mezelf later niet schuldig voelen dat ik niet alles heb geprobeerd We hebben nu nog 1 cryo in de vriezer en dan nog 1 icsi te gaan en die wil ik optimaal benutten Rozerin ik heb een maagband en dat heeft bij mijn dochter goed gewerkt maar daarna heeft het een hoop ellende opgeleverd Door de medicatie als Gonal f enz word niet alleen je baarmoederslijmvlies dikker maar alle slijmvliezen dus ook die van je maag Hierdoor konden ze de maagband niet goed meer afstellen Als je iets overweegt zou ik eens informeren naar een sleeve, die gaat namelik tijdens de zwangerschap niet open zoals een maagband een sleeve is blijvend Als ik het opnieuw mocht doen had ik dat ook gedaan alleen was de sleeve toen nog niet zo in opkomst Weet je zwanger worden met overgewicht kan maar met minder overgewicht is altijd beter en dat weten we allemaal Maar als de wens zo groot is dat maakt blind, je wil dat kindje En dat is absoluut niet gek Ik wens jullie allemaal heel veel suc 6 met het maken van een beslissing En als jullie info willen over diverse operaties voor gewichtsverlies mag je mij altijd mailen of kijk eens op www.wlsinfo.nl hier kan je veel info vinden xxx
Heel lief van je dat je het zo duidelijk geschreven hebt.. Ik denk dat ik het toch heel goed moet informeren en dan pas een beslissing moet nemen.. ik ben gwn een beetje door de war.. ik ben 22 jaar en een bmi van 35 is toch heel hoog.. ik wil ook heel graag moeder worden ben intussen al 6 jaar samen met mijn man en we zijn er zo ontzettend klaar voor.. ik moet maar eens onderzoek gaan doen denk ik.. en ja we weten allemaal dat het veel makkelijker is als je minder overgewicht hebt.. alleen is het accepteren misschien wat moeilijker.. ik kan zo moeilijk afvallen maar kom wel steeds aan dit in 3 jaar tijd daarvoor misschien nog een bmi van 22.. ellendig is dit allemaal.. maar zoals je zegt die wens is zo groot dat je er blind van raakt.. Ik moet er heel goed over nadenken en hoop dat ik ook snel een beslissing mag nemen het is toch een hele stap.. Heel veel suc6 met de gastric bypass!!
Als je een bmi heb van 35 word t nog niet door de verzekering vergoed. Moet je minstens 40 voor hebben. 35 mag wel als je last heb van een te hoge bloeddruk! Uuh k heb mijn 2e pregnyl 4april gezet!! En k mag 14april testen. 30okt iui gehad! Dus k ben benieuwd..! Ik weet niet goed waarom de moed me in mn schoenen gezakt is.. Khad veel kwaaltjes, mr nu de pregnyl uit mn lijf is niet veel kwaaltjes meer. Behalve buikkramp k heb dat gehad vanaf 4april en dat is niet over gegaan. Ik ben heel erg benieuwd allemaal maar t lijkt er op dat het ongesteldheids krampjes zijn ofzo... Ach k was ook zo verdrietig van het weekend.... moest weer zo huilen! Zit ff in een emotionele achtbaan ofzo.... mmm tis niet altijd even makkelijk! Maar goed daar weten jullie natuurlijk ook alles van...! Verder wat k wel raar vind is dat k bijv met hoesten steeds een beetje urine verlies:s en dan ga k weer twijfelen. Maar goed het zal wel weer mislukt zijn. We zullen zien... Nog 3dagen dan weten we het zeker. Vanmorgen nog maar een heel licht pregnylstreepje...
@Mariek73: Klinkt inderdaad als een goed besluit, alvast succes voor de afspraak van woensdag!! @Kimmiikim: Wel hoop houden hoor, zolang je nog geen bloedverlies hebt kan het nog steeds. Ik blijf voor je duimen meid!!
@Chybou, fijn dat jullie allebei weer "goedgekeurd" zijn! @Kim, ik blijf voor je duimen hoor.. @Mariek, meid ik hoop dat je plannen om af te vallen gaan werken en dat je dan gezond(er) je laatste emmy mag terug laten plaatsen om dan plaatselijk weer erg dik en rond te worden Hier bevalt de Gonal-F goed, geen last van bijwerkingen so far en het prikken zelf valt ook 100% mee! Ben benieuwd of er donderdag al iets te zien is.. Hoeveel dagen heb jij de laatste keer gespoten, Koolmees?
@Jessie80: Fijn dat bij jou het spuiten ook zo goed gaat! Hier heb ik de vorige keer eerst een week 37.5 gespoten en daarna nog 12 dagen 75. Er was toen voor het eerst wat te zien op CD 16. Ik duim voor je dat er donderdag wat te zien is! Ik ben benieuwd of het hier nu sneller gaat, omdat ik nu eerder met 75 begonnen ben. We zullen wel zien! Hier vanavond voor het eerst een verkeerd plekje geraakt met spuiten...auw Toen maar op een andere plek gaan prikken en toen ging het weer goed. Weet ik ook meteen hoe dat voelt
Hey meisjes! Ik lees verschillende dingen over afvallen en overgewicht en twijfels. Ik begon met een BMI van 48 aan het Geertgen avontuur. Heb me een versuffing moeten stimuleren om in 10 maanden 3 eisprongen te krijgen. Uiteindelijk zwanger en een VMK. Toen dacht ik 'ik moet zelf ook wat gaan doen!' In een maandje pauze van Geertgen ben ik begonnen met een koolhydraatarm dieet. Toen we weer gingen spuiten met Fostimon was ik 8 kg afgevallen en INEENS had ik na twee weken stimuleren al een rijp follikel!!!! 8 kg afvallen is niks als je beseft dat ik er eigenlijk wel 50 kwijt moet, maar er is een grote kans dat zelfs deze 8 kg bij mij ervoor hebbben gezorgd dat ik beter op de hormonen reageerde en dus met een lagere dosis in kortere tijd een eisprong had Natuurlijk had ik verwacht wel weer maanden bezig te zijn tot we weer zwanger zouden raken en mijn doel was dan ook om veel meer af te vallen, maar blijkbaar heeft dit zo moeten zijn of zo Dat is wat ik jullie uit mijn eigen ervaring kan meegeven. Ik wens jullie heel veel wijsheid bij het nemen van een beslissing. Mariek: succes woensdag met het gesprek!! Liefs
@Annedore: Echt een succesverhaal dus Hier een BMI van 32, waar ik me natuurlijk ook wel eens ooit schuldig over voel, tenminste nu met het zwanger worden. Daarvoor heb ik gelukkig kunnen accepteren dat ik prima ben zoals ik ben. Ik ben niet extreem bezig met lijnen, maar let wel al een hele tijd op wat ik eet en dat ik ook gezond eet. PCO en een trage schildklier maken het er ook niet echt makkelijker op om af te vallen. Gelukkig zijn ze bij Geertgen heel aardig en kreeg ik bij al de intake te horen dat het altijd wel invloed heeft dat ik overgewicht heb, maar het overgewicht bij mij niet echt extreem is. Gaf me meteen al een oppepper Gelukkig reageerde ik de vorige ronde ondanks mijn gewicht goed op het spuiten, nu maar hopen dat dat zo blijft!