Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy278

wendy278 Lid

4 jun 2010
    72
    0
    0
    door ivf/icsi behandelingen ontslagen dus nu werke
    rotterdam
    En nog steed zit ik op het wachtbankje in die lange gang... pregnyl is er nu zo goed als uit heb nl ff testje gedaan, maar klachten blijvn, moe, boobie pijn misselijk enz enz.... er zit niks ander op dan gewoon blijven wachten..

2. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vandaag bekeken hoe mijn eitjes ervoor liggen. Hmmm..nog steeds maar 4. Het kan ermee te maken hebben dat mijn eivoorraad niet meer zo groot is zegt de dokter, dat ze daarom maar een paar tegelijk kunnen laten groeien.. Beetje teleurstellend aantal, maar goed we gaan maar weer voor kwaliteit en niet voor kwantiteit hè! [/FONT]
    Vanavond gaat de pregnyl erin en donderdagochtend de punctie bij dr. K. bibberrr bibberrrrr...
    Dit keer krijg ik geen dormicum maar morfine, ben eens benieuwd hoe dat gaat.

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wendy278: Nog maar 4 dagen, spannend! Ik duim voor je voor een mooie positieve test!!
    @Kriskras74: Jammer dat het aantal niet zo veel is, maar ik ga heel hard met je meehopen dat het 4 hele goede zijn, 1 goede is genoeg! Alvast succes voor de punctie!

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

succes meis voor Donderdag :D komt goed ;)

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ben ongesteld. :'(

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Oh nee meid wat balen!! :( Sterkte meid, dikke knuff!!

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb me ziek gemeld van werk en lig nu op de bank een filmpje te kijken. K heb het helemaal gehad. Kheb maar weer vroeg een afspraak gemaakt zodat ik snel kan ophogen met de dosis zodat deze ronde wat korter gaat duren!

8. Oh nee, wat rot zeg! Dikke knuffel meid!

9. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Sterkte..Kim

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

aghh nee meis :( sterkte

11. wendy278

wendy278 Lid

4 jun 2010
    72
    0
    0
    door ivf/icsi behandelingen ontslagen dus nu werke
    rotterdam
    sterkte kim...

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kim, bah, nee.. knuffel! En veel sterkte!

@Koolmees, ik hoop voor jou dat het deze ronde sneller gaat nu je meteen op 75 bent begonnen. Maar in totaal 19 dagen dus.. nou ja, ik teken voor een ei op dag 21, maar alles wat eerder is, is mooi meegenomen :)

@Wendy, spannend meid, ik duim dat moeheid enzo een goed teken is!

@Kris, spannend!! Shit dat het er maar 4 zijn, maar ik duim voor een 100% bevruchting en dat er dan toch zeker eentje een mooi beebje mag worden!

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    zow vrijdag mag ik weer terug whahahaha dr W vroeg of ik van mezelf was gegaan omdat ik er 2 terug wil plaatsen whaha vrijdag bij dr R. en dan meteen plannen wanneer we naar Genk kunnen als ze het overleven :D

14. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Hallo Dames!

Hier ben ik ook weer eens na een hele lange pauze.... Ik kom er gewoon echt niet aan toe om regelmatig te lezen en te schrijven. Bij mijn nieuwe werk is het zo verschrikkelijk druk dat ik zelfs op maandag en dinsdag al om 7 uur op kantoor zit.

De avonden ben ik meestal bekaf dus lig ik meestal te relaxen op de bank...

hier begint het nu weer spannend te worden voor IUI 3. Ik ben op zaterdag 2 april geweest en volgens dr W zag het er allemaal perfect uit en zaten we echt vlak voor de eisprong.

En ondanks dat ik dus mijzelf echt heel streng toespreek, heb ik hoop.... Geen idee waarom want ik voel me echt niet anders als de vorige keren maar ja....

De vorige 2 keer werd ik al na 12 dagen ongesteld (dat zou a.s. donderdag zijn) dus ik heb met mijzelf afgesproken dat wanneer ik vrijdag nog niet ongesteld ben of tekenen heb van ongesteldheid, ik zaterdag mag testen...

Tegelijkertijd denk ik: ach, waarom zou het nu allemaal wel anders zijn als alle vorige jaren dat we hoop hadden en het was niets....

Iedereen heel veel succes de komende tijd!

Geertgen babyboom wachtbankje!!!

NOD:
    kimmiikim: 14 april testen IUI1
    Wendy278 17 april testen IUI 4
    Mniekie: 17 april testen IUI 3

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten.
    Nyncke: 14 maart voor fm
    Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 1e FM bij Dr C.
    KrisKras: 31 maart start Fostimon, 12 april 3e FM
    divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    blondjuh: 7 april afspraak
    Rissy: 9 april tweede fm
    Chybou: 7 april afspraak
    Nadina 32: 15 april intake-gesprek
    Koolmees: 2e ronde 75 eh. Gonal-f. 15-04 1e FM dr. R.
    Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol
    Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga
    Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over
    1 jaar

ZWANGER:
    Monica076: 20 april 2011
    babyhope: 16 juni 2011
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles.

BEVALLEN:
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey blondjuh meiss ff tussendoor..
    denk eraan dat dr r moeilijk gaat doen om 2 tp he..
    dr w is daar heel makkelijk in en echt op je strepen staan meis bij dr r. bij ons op de lijst(voor als we de 2de tp nodig hadden) had w ook 2 tp gezet. en dr r streepte dat door en maakte er 1 van.
    dus als dr w dan aanwezig is moet je dat gewoon even weer recht laten trekken als dr r dat verandert...
    hoe groot waren je eitjes nu?

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

uhmm geloof 12 had 1 grote zitten ja nou t was eigenlijk zo ik mocht vrijdagmiddags of zaterdag bij dr W terug komen, ga ik naar de balie voor een afspraak zegt tie muts zaterdags plannen we alleen voor spoed :S kzeg dr W zegt net dat ik dan mocht zegt zij: die zegt wel meer dus pfffff en s'middags was die nog vrij maar da deed ze nie want ze moest eerst vol plannen dus had al een kop van chagie toen ik terug ging whaahah want dr W wou nog een keer kijken en dan alles plannen nou ben ik bang dat dr R dalijk niks plant of geven ze dat aan elkaar door?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meid ja dat staat in je diiossier he dus dat leest dr r vanzelf..
    (dat blaadje waar ze op schrijven haha)
    ga je naar de stad?? ik zit al klaar hahaha

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja ik ook

enne ik ga straks gewoon bellen want ik wil dan zaterdags gewoon w krijgt geen vrij zo kort dag en dr W zei zelf dan kom je maar op een zaterdag terug

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja jij mag aangeven bij wie je wil hoor!! en op zaterdag is niet alleen spoed dat is op zondag hahaha..
    was dat die ouwe chagerijn op de`r hoge hakkies??
    die zeikt altijd hahaha
    gewoon zeggen sorry ik kan vrijdag niet ik wil mijn afspraak verzetten naar zaterdag en het liefst bij dr w want die wilde mij heel graag terugzien klaar!!!
    ik verplaatste mijn afspraken ook altijd een dag hoor als ik niet bij dr r kon haha.. ben 2 jaar lang bij hem geweest en de laatste ronde heel veel bij dr w.

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Kimmiikim: Hoe is het nu met je? Dikke knuff!
    @Jessie80: Ja ik was er ook wel blij mee dat het zo snel ging, zou geweldig zijn als dat deze ronde weer zo is. Jij alvast succes voor morgen!!
    @Blondjuh: Ik ga vrijdag ook naar dr. R. Hoe laat mag jij? En zoveel eitjes klinkt positief, toch?
    @Mniekie: Spannend!!! Ik ga voor je duimen voor een hele mooie positieve test!

Deel Deze Pagina