Over die zaterdag bij Geertgen: Het is nieuw dat ze op zaterdag alleen afspraken doen die echt niet op een andere dag kunnen. Dus geen spoed, maar wel alleen dingen die echt niet een dagje eerder kunnen. En ze moeten idd aansluitend plannen, er mogen geen gaten in de agenda vallen op zaterdag. Dat snap ik dan ook wel weer. Is voor hen ook wel fijn om op zaterdag op tijd naar huis te kunnen. Ze maken al lang genoege dagen daar. Voor ons
Je bedoel het dossier???? Lol, sorry juf in opleiding moest zo lachen en verbeteren als echte juf... Ook ik maak fouten hoor maar ben nu met taal bezig dus freak....
@kooles, ja het gaat wel redelijk. kben nog steeds thuis en ik bloed als een gek. vannacht mn bed uit gegaan om te douchen want ik voelde me zo vies. buikkrampen zijn redelijk heftig steeds. maargoed.. dat komt vast wel weer goed merk alleen dat ik totaal geen honger heb en behoorlijk gestresst voel. vandaag weer beginnen met spuiten en dan volgende week woensdag weer naar geertgen. dan ga ik wel gelijk vragen om de dosis op te hogen naar 150. vorige keer ook met 112.5 begonnen spuiten en toen na 3 weken mocht ik een x 150 gaan spuiten en dan na een week had ik 2 mooie eitjes. nee ik wil niet weer zo belachelijk lang moeten spuiten. verder vindik het heel zuur dat het niet gelukt is... en wil zeker aan dr. R vragen wat voor redenen dat kunnen zijn. of er niet nog wat extra's mis is hier met me ofzo. naja we zullen zien. op de buikpijn en de bloedbaden na ga het hier redelijk. thnx for asking ik heb op het andere forum waar ik heel actief op mee praat gezegt dat ik niet er mee kom schrijven omdat ik gewoon heel slecht tegen al dat goeie nieuws daar kon. 2 zwanger van hun 5e kind. 1 zwanger ronde 1 gelijk een 2 ling en ga zo nog maar ff door.. nee dat trok ik gewoon echt niet meer.. dus daar stop ik met mee schrijven. hier kan het wel omdat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit en je hebt danook meer steun aan elkaar. maargoed ik hoop dat ik gewoon wat meer rust kan vinden in mijn lichaam. verder moet ik 12 mei naar de chirurg. dan krijg ik te horen wanneer ik geopereerd kan worden. dus deze ronde is de 3e en voorlopig de laatste ronde bij geertgen. en als het niet is gelukt ga ik eerst voor de maagband om verschrikkelijk wat kiloos af te gaan vallen. minstens 40 max 50 kg. t liefste 50 kg afvallen wil ik dus we zullen eht wel zien wat de toekomst ons breng....
Vandaag in het ziekenhuis in Mol (belgie) bij dr Michiels geweest voor de gastric bypass Ik heb aangegeven dat ik wel het natraject van het NOK (nederlandse obesitas kliniek) wil volgen in Eindhoven Hij heeft toen besloten dat ik het hele traject dan maar daar moet gaan doen om er helemaal in te zitten Hij schrijft een aanbeveling voor het NOK en zo gauw die daar binnen is bellen ze me direct om de afspraak te maken voor kennismaking en daarna snel de screning Ik ben direct aan het bellen gegaan met het NOK en heb mijn verhaal uitgelegt (ivm leeftijd en kinderwens voor een 2de en 1,5 jaar niet zwanger mogen worden met de gbp ) Omdat ik oud patient ben kan het snel gaan als ze de brief hebben Dus ook naar het secretariaat gebeld in mol en de brief was al klaar ze moest alleen nog zijn oké om hem te mogen printen dan zou ze hem direct faxen ipv opsturen (vandaag of morgen) Nu hopen dat het ook gebeurt (bel morgen gewoon weer in de middag of hij weg is hahahaha) Dan morgen naar de Huisarts voor een verwijzing voor een maagonderzoek en helicobacter bepaling (joost mag het weten wat het is) Dit willen ze ook hebben zodat ze geen verassingen tijdens de operatie tegen komen omdat ik al een maagband heb nu In Mol werd gezegt dat als er in nederland lange wachtlijsten zijn ik hun ook kan bellen Snap niet dat ze het niet zo wie zo daar doen. Dr Michiels dacht dat het geen probleem was om de verwijdering van de band en de GBP in 1 operatie te doen mits er geen rare verklevingen zijn. Hij staat er achter Ik ben dus sinds maandag ook al aan het afvallen geslagen en aan het bewegen om straks goed de operatie in te kunnen Volgens NOK hoeft het niet lang te duren ivm dat ik een oud patient ben en al een aanbeveling heb van de chirurg WHHAAAAAA ik ben zo blij, maar merk wel dat je er goed boven op moet zitten en alles zelf moet regelen als je wil dat het snel gaat Heb dus vandaag officieel gebeld met geertgen om te zeggen dat ik er een jaar uit ga Erg emo moet ik zeggen, het is een hele stap. Maar het is goed Ik volg het hier dus nog wel en reageer ook nog wel maar ben zelf even niet meer actief xxx
Mariek, ik heb heel veel respect voor je beslissing! Ik wens je het beste voor de komende tijd. Dat alles maar voorspoedig en naar wens mag verlopen! Liefs
@Kim,....jeetje meis,...kan me voorstellen dat je daar ff bent gestopt met mee schrijven. Voor nu een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk moet je die maagband nog een maand of 9 á 10 wachten @Mariek,....petje af hoor,....vind het echt heel moedig van je!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met de volgende stappen! (ik blijf jou ook volgen) @Blondjuh,...wat raar dat ze zo moeilijk deed over de zaterdag,...misschien was het doordat je zei, vrijdag of zaterdag terug komen,...dan plannen zij het liever op vrijdag in @Hier,.....vandaag weer voor fm geweest,....ik vind dr. K. erg onzeker over komen,.....maar goed, het was niet anders,.....er zat er in iedergeval 1 van 11+ en moet maandag weer terug komen, dan bij dr.C. We moesten het wel ff gezellig maken van het weekend voor het geval dat,.....
De punctie zit erop en in tegenstelling tot de vorige keer was dit een ware hel!! Mijn hemel, wat een pijnlijke bedoeling! Voor mij dus NOOIT meer morfine, maar dormicum. Ik ben blij dat het maar 4 eitejs waren want het was bijna niet vol te houden... maar het is voor elkaar en morgen bellen over de uitslag! Spannend weer... Mariek, zal je missen meid! Succes, Een heel moedige stap!
OOO maar ik blijf jullie wel steunen hoor En dat ik jullie hier allemaal zwanger zie als ik volgend jaar weer begin denk erom :x
misschien was het wel dege die de punctie deed.... ze presteert het bij mij om met echo's me al zwaar te pijnigen...
@Wendy278: Nog steeds spannend bij jou! Merk je al iets? @Blondjuh: Ik om 18.10 uur, dus dan zien we elkaar niet @Kimmiikim: Vervelend van al dat bloed en de buikpijn. Ik moet zeggen dat mijn ongi hier deze keer ook hevig was, maar zodra ik de 1e spuit zette was het meteen weg. Hebben die spuiten ook nog een voordeel Ik ga voor je duimen dat het de komende ronde wel gaat lukken! @Mariek73: Wat een dappere en ik denk heel goede keuze. Logisch dat je dan wat meer afstand neemt, maar wel lief dat je iedereen hier blijft volgen. Ik hoop voor je dat het allemaal snel zal gaan verlopen! @Lobi: Ook bijna testen zie ik in je banner? Wat spannend! Merk je al iets? @Annedore: Alweer bijna 13 weken! Hoe gaat het met jou en je beebje? @Rissy: Wat fijn dat er al een mooi ei zat en nu doorgroeien eitje!! @KrisKras74: Wat balen dat de punctie zo pijnlijk was! Gelukkig heb je het achter de rug. En nu ga ik heel hard duimen dat het een mooi resultaat oplevert! Hier morgenmiddag dus weer FM. Dan ga ik ook meteen met dr. R. de korte LF van de laatste keer bespreken. Verder heb ik al verschillende dagen erge hoofdpijn. Vorige ronde met spuiten nergens last van, ik was er al zo blij mee, omdat ik het met clomid wel steeds had. De avond na de pregnyl had ik het wel, maar verder niet. Nu maar hopen dat het alleen deze ronde is, want elke maand zo'n hoofdpijn is ook geen pretje
ze heeft mijn punctie ook gedaan en ik heb niks gevoeld had ook dormicum en ze was heel lief en ik had maar een beetje dormicum want ik was eerder bang van dat spul als voor de punctie whahaha
Mijn vriend zegt ook dat ik bij dr. W. net zo veel pijn had, maar dat ik het niet meer weet door de dormicum, ik was er nu meer bij met die morfine. Volgende keer voor mij dus dormicum!! Dr. K. was inderdaad lief.
HAHAHAHA ja dormicum is echt een super middel de pijn is met paracetamol of diclofinac te onderhouden Ik koos ook steeds voor dormicum, ik vind ontspannen belangrijker dan doet het ook minder pijn En idd je bent alles snel vergeten met dormicum xxx