@Mariek, dappere beslissing hoor! Ik wens je veel succes! En tof dat je ons wel blijft volgen @Kriskras, au, niet tof dat het zo pijnlijk was. Wanneer mag je bellen en wanneer gaat de TP zijn (ik ga er gewoon vanuit dat je minstens 1 bevruchting hebt hoor.. anders ga ik stampen/gillen/schreeuwen!)? Hier een positieve eerste FM, na 6 dagen spuiten een follikel van 12mm, joepie! Maandag weer terug, en nu maar duimen dat follikel dan gegroeid is en niet verdwenen.. dosis dus gewoon op 37.5 gelaten. Maandag 13.40 weer bij Dr C.. @Koolmees en anderen die morgen afspraak hebben, succes! Ik duim voor goed nieuws voor jullie!
Hi dames, Ik ben een paar dagen niet geweest. Echt knetter druk op mijn werk... Eens even bijbabbelen. @Kriskras: Wat erg zeg dat het zo'n pijn doet. Kunnen ze je niet dormicum én morfine geven? Nou, laten we er vanuit gaan dat deze eitjes hele mooie emmy's worden en dat het gaat lukken en dat ze (voorlopig) niet meer in jou gaan prikken. Ik duim voor je! @ Mariek: Ik vind het een hele dappere keuze. Heel veel succes. @ Jessie: Gefeli met dat mooie ei. Lekker door laten groeien! @ Koolmees: Succes morgen met de FM. Over die hoofdpijn... Volgens dokter W is het allemaal puur natuur wat we van hem krijgen... Uhu! @ Blondjuh: Jij ook succes morgen. Wanneer denk je weer een TP te hebben? @ Dames op het wachtbankje: Zet hem op hé! Wij hadden vandaag een afspraak in het mooie Brabant. We hebben allebei vandaag de Lucrin gehad. Over twee weken terug komen en als we de ongi's hebben gehad gaan we weer van start. Goed opgemerkt Kriskras! Wij doen idd de behandeling samen. Lieve het stimuleren en de punctie (ik zou niet graag met haar willen ruilen - gelukkig werkt de dormicum bij haar heel goed - ) Ik de TP en de zwangerschap (zij zou niet met mij willen ruilen) Hopelijk mag ik ooit zwanger worden van een kindje van ons samen.
OOOO er staan een hoop eieren op springen hier Het gaat weer druk worden op het wachtbankje Suc6 allemaal ik duim voor jullie xxx
Pff ik mag om 11 uur bellen.. heb echt nachtmerries gehad vannacht dat er inderdaad geen een bevruchting is of zo... De angst overheerst hier...
kaarsjes branden... hier is het rode kruis weer aanwezig, ben niet verdrietig maar boos. boos op de wereld en mezelf.... boos op mensen die zo zwanger raken en boos op mensen die aan een behandeling beginnen en zeggen ik hoop dat het voor de tweede net zo gaat als voor de eerste en weer van iui 1 zwanger raken.... ik heb uitgerekend we zijn nu 78 maandag gestopt met de pil 78 kansen.... oke niet zoveel behandelingen wat het zijn nu ff kijken.. 3 keer iui emc 2 keer icsi emc 4 keer iui geertgen... zou poging 5 dan mogen lukken..... of word het poging 6.... |Vandaag ff een paar uur boos en dan weer met goede moed overeind komen en opnieuw beginnen
Kriskras heel veel succes! Ik hoop dat je angsten voor niks zijn en ze mooie resultaten mogen geven!! Wendy, bah wat een teleurstelling. Ik kan me je woede en frustratie zo goed voorstellen... Sterkte meid!
Iedereen heel veel succes de komende tijd! Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 1e FM bij Dr C. KrisKras: 31 maart start Fostimon, 12 april 3e FM divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde 75 eh. Gonal-f. 15-04 1e FM dr. R. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem.[/QUOTE]
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 1e FM bij Dr C. KrisKras: 15 april 2 eitjes bevrucht, 18 april bellen of de TP door gaat!! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde 75 eh. Gonal-f. 15-04 1e FM dr. R. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Meiden..heb net gebeld.. er zijn maar twee eitjes gevonden maar ze zijn wel alletwee bevrucht. Ik mag maandagochtend terug bellen of ze goed zijn doorgedeeld en of ik danoko die dag een TP krijg... nog een weekendje in spanning zitten dus!
@Jessie80: Wow wat goed zo snel al een ei! Door blijven groeien eitje! @Chybou: Echt bijzonder dat jullie zo letterlijk "samen" zwanger kunnen worden. @Mariek73: Nog een knuff jouw kant op, ik vind het zo knap dat je hier gewoon blijft reageren! @Wendy278: Oh nee meid wat balen Groot gelijk dat je vandaag boos bent (heel herkenbaar ook), veel sterkte!! @Kriskras74: Mijn duimen draaien voor je dit weekend dat de eitjes goed door gaan delen, spannend!! @Blondjuh: Jaaa ook al goed nieuws! En ook fijn dat er gewoon 2 teruggeplaatst worden
Koolmees we geven de moed hier niet op we gaan alleen alle 2 voor een optimaal resultaat Ik kan de vinger wel naar mijn man blijven wijzen maar misschien ligt het niet blijven plakken van de emmy of crio wel aan mijn overgewicht Het gaat allemaal goed komen en tot die tijd ben ik jullie positieviteits goeroe hahahaha KOM OP JULLIE KUNNEN HET HET KOMT GOED; HET GAAT VOOR ONS ALLEMAAL GEBEUREN XXX
@Mariek73: Je hebt helemaal gelijk, maar wel nogmaals petje af voor je positiviteit Hier vanavond voor de eerste keer bij dr. R. geweest. Snel aan de beurt en ook snel weer buiten Helaas nog alleen maar kleine eitjes. Elke gyn bij Geertgen geeft meteen als reactie bij de 1e keer kijken: Goh, dit zijn nou typische PCO-eierstokken. En bij mijn vorige zkh konden ze me tot het laatst toe nog niet zeggen of het nou wel of niet PCO was Ik heb het ook gehad over de korte LF van de vorige maand. Dr. R. wilde daar nog geen andere medicatie voor geven. Hij zei dat dit wel vaker kon bij de 1e keer spuiten en dat het misschien ook komt doordat de 1e fase van de cyclus nog te lang duurt. Ik moet nu weer ophogen en 112.5 Gonal-f gaan spuiten. Hij wil eerst de 1e fase van de cyclus korter/beter krijgen en als de LF dan nog te kort is, pas daar iets aan gaan doen. Hij had het ook over een mogelijk tekort aan bijnierschorshormoon en heeft daar een aantekening over gemaakt. Dat is weer wat om op te gaan googlen Al met al weer een heleboel om over na te denken Komende dinsdagavond weer terug en dan FM bij dr. W.
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 1e FM bij Dr C. KrisKras: 15 april 2 eitjes bevrucht, 18 april bellen of de TP door gaat!! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm Jessie80: 8 april start Gonal-F, 14 april 12mm, 18 april 2e FM bij Dr C. KrisKras: 15 april 2 eitjes bevrucht, 18 april bellen of de TP door gaat!! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting blondjuh: 7 april afspraak Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
@Wendy, shit zeg.. balen! Knuffel! @Kriskras, nog steeds spannend dus, maar wel goed dat beide eitjes bevrucht zijn! Ik duim knetterhard. @Blondjuh, voor jullie ook weer spannend dus! @Koolmees, balen dat er nog geen groei te zien was.. hopelijk met ophoging snel wel resultaat..
@ Kriskras: 2... duim, duim, duim, duim... @ Koolmees: Ik hoop dat het ophogen snel werkt. Succes met spuiten. @ Blondjuh: Goed zeg! Op naar die dubbele cryo TP. @ Wendy278: Wat ontzettend balen! Fijn weekend dames!
Dames ik heb een probleem ik heb geen test datum meegekregen? Vanavond moet ik pregnyl zetten en 21 ste de tp als ze goed ontdooien welke datum kan ik testen en aanhouden als laatste ongi dag?
Oei.. hoe oud zijn je cryo's? Na hoeveel dagen zijn ze ingevroren? Want dat speelt denk ik wel mee, of niet?
als je dan morgen je eisprong hebt, dan kun je 14 dagen er voor rekenen als eerste menstrustiedag en 14 dagen erna als testdag volgens mij! Ik denk vaak aan onze embryootjes... zouden ze goed aan het doordelen zijn? Of zouden ze al vernietigd zijn?? pfff slopend.. nog 24 uur wachten..