Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

WWWHHHHHAAAAA 2 STUKS
    super kriskras, komt helemaal goed
    nu ben jij aan de beurt
    op naar dubbel roze over 2 wkn
    sterkte en suc6 met wachten
    xxx

Koolmees dikke digi knuf meis
    Hoop dat je je snel beter voelt
    ook hier niet echt last van de gonal
    xxx

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Kriskras, wat fijn dat er toch nog 2 waren! Heerlijk nieuws! Succes met broeden de komende weken en sterkte met de zenuwen..

@Koolmees, hier ook geen last van bijwerkingen, hopelijk blijven ze ook de 2e ronde weg (of liever nog géén 2e ronde Gonal-F ;))..

Hier goed nieuws bij de FM, follikel was gewoon gegroeid naar 19.5mm! Vandaag nog een laatste keer Gonal-F, morgen Pregnyl, 7 mei testdatum.. Spannend! Zo raar, door alle voorbereidingen die het kost om een ei te krijgen zou je bijna vergeten dat je daarna ook nog maar 15-20% kans hebt.. maar goed, een eitje is wel noodzakelijk en dat is er nu :)

3. carma

carma Niet meer actief

AAAHHH jessie wat spannend zeg
    DUIM DUIM DUIM
    ook jij een dubbel roze binnenkort
    xxx

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Cool Kris komt goed

Jessie toppie wijffie

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Kriskras: Geweldig nieuws zeg! @ Embryotjes: Groei, groei, groei!!! :D

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend kris.. hier word geduimd..

morgen al weer naar geertgen. ben er zoveel minder mee bezig. morgen al weer terug :eek: pff.. jeetje...! naja spannend hoor :)

we zullen wel weer zien hoe of wat allemaal :)

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ben stront verkouwen weer pfff maar goed we moeten door! :D nog 2 daagjes :p

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Koolmees, hoe was je FM?

@alle Pregnyl-spuiters, kunnen jullie ff zeggen dat het allemaal wel meevalt.. om een of andere reden zie ik er wel een beetje tegenop!

9. carma

carma Niet meer actief

Het valt echt wel mee meis
    Rustig inbrengen en rustig de vloeistof erin laten lopen
    Vooral niet te snel
    Kom op meis je kan het
    suc6 xxx

10. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    jessie, de pregnyl valt mee hoor, ik spuit het nu om de drie dagen maar heb er nauwelijks last van! Succes!

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden!
    Hij zit erin en het viel best mee :)
    Nu maar klussen en afwachten...

Hoe voel jij je nu, Kriskras?
    En hoe gaat het met jou, Mariek?

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Ik voel me zo zo, niets met de emmies te maken, maar mijn oudste zus heeft borstkanker en haar borst wordt binnen nu en drie weken afgezet.. dus ben nogal shocked van dit nieuws..

Ik ben nu een paar daagjes weg, ik schrijf het weekend wel weer.

Ik voel niets trouwens nu zo na de TP

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    @ kriskras jeetje meis dat is idd niks :(

@ hier pfff ben nog steeds erg beroerd en strontverkouden :(

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden..

ik kom ook weer wat nieuws brengen:)

beebje is weer back op schema wordt nu op 1712 gram geschat een meid met volle bos haren volgens de echoscopiste haha
    en de gyn die 2 weken terug zo bot was was van super positief.. dus ook daar geen trauma meer van hahaha...
    al met al loop ik nu echt de laatste lootjes weg te puffen met dit weer pfffff...

en blondjuh ik was ook strondverkouden toen ik de tp kreeg,tijdens de punctie was ik al strondberoerd, half koorts enzo haha
    na de tp moest ik zo hard hoesten op dat bedje waar je op moet wachten haha en ik durfde niet was bang dat ik mijn emmy uit zal hoesten.. mischien heb ik haar de goede richting op gehoest hahahha...

kris een dikke knuffel meissie.. is idd geen nieuws sterkte en neem je tijd hoor...

mariek meiss hoe issie met jou??

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kriskras, bah wat een naar nieuws, sterkte!

@Babyhope, fijn dat je beeb weer op schema ligt :)

@Blondjuh, ik duim voor goed bericht morgen!!

Hier alles prima, alleen is het plekje waar ik de Pregnyl gisteren gezet heb, wel super gevoelig.. maar geen rode plek ofzo. Nou ja, als dit alles is!

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    @ babyhope : nou kijk eens aan meis dat zijn mooie berichten :D gelukkig :D en ja nou gaat t wel weer gister heel de dag plat gelegen en vandaag half 6 wakker whahaha maar voel me nu iets beter en hoop dat t zo blijft :p

@ Jessie thnx meis hoop ook op goed bericht over 2 uurtjes :p

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Even snel, ik reageer later wat uitgebreider.
    Vanmorgen positief getest! :$ (3 testen waaronder een clear blue die aangeeft zwanger 1-2 wk). Ik snap er helemaal niks van, omdat ik na de laatste cyclus flink ongi ben geworden en nog voor het spuiten een test heb gedaan, die was negatief. Ik ben me rot geschrokken en ben nu bang dat het spuiten van de afgelopen 2 weken schadelijk is. Straks Geertgen bellen, ik hou jullie op de hoogte!

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    zo dames ik mag half 2 komen :D ze waren alle 2 heel goed doorgedeeld :D

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    koolmees het zal niet schadelijk zijn geweest meissie.. maar ze raden dan wel aan per direct stoppen.. zelfde als met de pil zeg maar... yeahh wat gek eigenlijk he:) mischien waren het er wel 2??

blondjuh yesssmeiss op naar die 2 ling he;) nou nog 2 meiden en dan staat de score bij jullie thuis ook gelijk haha... trouwens morgen stad?

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Babyhope: Ik ben er nog niet zo positief over hoor. Gebeld met Geertgen en ik mag vanmiddag komen bij dr. B. Die had tegen de assistente gezegd dat het vreemd is dat er op eerdere echo's niets gezien is en het misschien zou kunnen dat de testen vals zijn vanwege de gonal-f. Maar ik hoor het vanzelf wel vanmiddag.
    Waarom ik eigenlijk getest heb: ik heb sinds een paar dagen veegjes bloedverlies (met veel slijm) bij het afvegen en vond dit heel vreemd. Ik wilde daar vanmiddag over gaan bellen. Net zoals dik slijmvlies bij de laatste echo (11.3) terwijl de eitjes helemaal niets doen en steken in mijn boobs, veel heftiger reageren op het spuiten dan de vorige maand, enz. Vanmorgen daarom ineens de drang om te testen voor de zekerheid en ik viel achterover van verbazing. Vooral een beetje in shock dus, maar ik verwacht er nog niet al teveel van ;)

Deel Deze Pagina