Ik vind het een vreemd verhaal... Ik zou het ook zeker allemaal goed id gaten houden en anders wellicht een second opinion vragen ofzo?
En ook nog even (sorry voor al dit ego ). Ik moest zelf voorstellen om te stoppen met spuiten, ze twijfelde zelf nog wat daarmee te doen. Toen ik zelf zei dat ik dan liever een mislukte maand had voor de zekerheid, schreef ze op dat we in overleg besloten hadden dat ik zou stoppen met spuiten.
ik zou gewoon een afspraak maken voor morgen nog een keer en dan bij een andere dokter want dit kan zomaar niet :S ik zou het er ook niet op hebben meis!
Daar heb ik wel aan zitten denken, maar in dit stadium kunnen ze toch niet heel veel meer doen dan kijken en afwachten toch? Het is toch veel te vroeg om iets te zien mocht het inderdaad raak zijn? Ik heb geen buikpijn ofzo en mocht het een miskraam zijn, dan is dat toch niet tegen te houden? Ik heb donderdag de afspraak met bespreken van de uitslag bij dr. C. En dat vind ik een heel fijn persoon. Of denken jullie dat er wel al eerder wat te zien/zeggen is?
@Koolmees, wat enorm raar en wat vreemd ook de reactie van Dr B. En volgende week donderdag pas weer terug? Die uitslag kan toch wel sneller? Ik hoor altijd van die verhalen van 's ochtends bloed prikken en 's avonds de uitslag.. als het echt een bbz is (wat ik natuurlijk niet hoop!!) dan wil je echt geen week meer wachten, toch?! Sterkte meid! @Kim, ik weet niet zo goed wat te zeggen meid, alleen dat ik je heel veel sterkte wens en dat ik hoop dat je iets hebt aan het gesprek met de psycholoog. Ik vond het stukje van Lobi trouwens ook wel heel herkenbaar hoor.. gelukkig zijn mijn gevoelens meestal niet zo negatief als daarin worden beschreven, maar er zijn hier ook heel wat tranen gelaten of weggeslikt als er weer iemand kwam vertellen dat er een baby op komst was.. @Blondjuh, gezellig samen op het wachtbankje! Wanneer is jouw testdatum? Eens kijken of ik het wachtbank-lijstje nog kan vinden
Koolmees, als ik jou was zou ik morgen gewoon bellen om eens te overleggen. En zeggen dat je onzeker bent en angst hebt dat het wellicht een bbz zou kunnen zijn. Ik zou het iig overleggen en afhankelijk van wat ze zeggen, kun je altijd nog belissen wat je doet.
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Jessie80: 5-6 mei, 7 mei testen, eerste ronde Gonal-F blondjuh: ??, 2x cryo TP Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm KrisKras: 15 april 2 eitjes bevrucht, 18 april bellen of de TP door gaat!! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Jessie80: 5-6 mei, 7 mei testen, eerste ronde Gonal-F blondjuh: ??, 2x cryo TP Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm KrisKras: 15 april 2 eitjes bevrucht, 18 april bellen of de TP door gaat!! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: 3e ronde gonal f 150 eh. 27 april FM. ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
pff ja he? zo spannend zeg koolmees! laten we het hopen zeg ik duim voor jou koolmees vanmiddag om 1500 uur afspraak bij geertgen. ik ben benieuwd of ze mij kunnen helpen. ik ben nog nooit naar een psycholoog geweest dus ik ben heel benieuwd wat k er van moet verwachten. maar ja dit is gewoon echt nodig. want ik heb het dus wel zo extreem als in dat stukje. ik herken bepaalde dingen mezelf heeeeel erg in... en ik vind dat zo moeilijk..! pfff.. ellende!! naja.. laten we hopen dat het allemaal goed kom en dat ik een stukje rust terug krijg.. ik heb dat echt nodig anders gaat het nooit lukken!
@Jessie80: Spannend op het wachtbankje! Ik duim voor je! @Kimmiikim: Veel succes vanmiddag! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Veel mensen durven het niet aan, maar ik denk dat bijna iedereen wel eens wat aan een goed gesprek kan hebben. Ik hoop dat het je vooruit gaat helpen! Hier nog steeds geen klachten. Het bloedverlies lijkt bijna weg te zijn. Ik ga straks wel even Geertgen bellen om te vragen of het een bbz zou kunnen zijn. Verder hou ik wel in de gaten of ik ergens last van krijg, want dan hang ik meteen aan de telefoon. Ik ben benieuwd wat ze zeggen
Kimmie die jaloesie is heel normaal hoor meis Ik heb ook z'n uitbarsting gehad bij de eerste ronde Iedereen werd zwanger en weer zwanger en toen kwamen vrienden vertellen dat ze gingen trouwen en toen plofte ik Waarom iedereen leuke dingen en ik niks enz enz ben toen ook naar boven gegaan en heb gehuild heel veel gehuild Ik kan alleen zeggen het word wel wat minder, je leert er beter mee om te gaan En je weet het meis het gaat goedkomen, jij word zeker zwanger Ik herken heel veel van jou van 6 jaar geleden (bijna 7) Overgewicht en zwanger willen worden en en en en, alles tegelijk Waarom overkomt mij dit allemaal, kan er dan niets een keer via de makkelijke weg Waarom hun allemaal wel en ik niet, het is niet eerlijk Dat zijn de gedachten die door je hoofd gaan Probeer toch ondanks alles positief te blijven meis, ook via iui is het net als met gewoon zwanger worden een kwestie van geluk Wij hebben ook 4x iui gehad de eerste keer dikke digi knuf meis Koolmees Ja die streep is wel erg donker Maar ja ik had ook een positieve clear blue en dat wil niks zeggen Ik hoop het zooooo voor jullie en idd met een echo kunnen ze nu niks zien Bij mij was het bm slijmvlies niet eens heel dik meer en bij jou wel zoals ik begreep Wanneer moet je nu komen? Als je twijfelt vraag je een hcg test aan via de huisarts, dat gaat denk ik wel wat sneller Sterkte met wachten meis xxx Blondju spannend hoor 2 stuks Ik duim heel hard voor je Als ik iemand vergeten ben sorry Mijn labtop lag er even uit dus ik moet veel terug lezen Hier gaat het goed, het is wel lekker om er even niet mee bezig te zijn Ik ben nu ff lekker hormoon vrij en verder gebruiken we niks De kans op een spontane zwangerschap is bij on s zoooo klein Tegen die tijd dat ik geopereeerd ga worden zullen we condooms gebruiken om alle risico's uit te sluiten Geen zwanger schap als ik net geopereerd ben, daar moet echt min een half jaar tussen zitten (1 jaar is beter) 27 april heb ik mijn intake bij de obesitas kliniek en hoop dat de screening dan snel volgt een oké van het ziekenhuis heb ik al dus dat hoeft niet lang te duren Hoop op een operatie in juni
Net gebeld met Geertgen en de assistente heeft me uitgebreid uitleg gegeven en wel gerustgesteld. Ze heeft de gegevens erbij gepakt, gelezen wat dr. B. allemaal had opgeschreven en me wat meer uitleg gegeven over bbz. Volgens haar is het niet meteen te laat als ik meer buikpijn o.i.d. ga krijgen en volgens haar zouden de klachten (ook het bloedverlies) moeten verergeren als het embryo zou gaan groeien. Omdat ik geen klachten heb en het bloedverlies steeds minder wordt, hoef ik me volgens haar nog geen zorgen te maken. Ik kan volgens haar evt. woensdag al bellen of er dan al een uitslag is (vertraging ivm pasen) en als ik wel klachten krijg kan ik het noodnummer bellen. En nu maar afwachten
oohw de psycholoog belt net af. nu pas 9 mei. naja dan maar 9 mei. ik ben benieuwd we zullen wel zien hoe of wat....
balen zeg meis hopelijk helpt het voor je @ hier me verkoudheid zakt gelukkig af me oren zitten nog dicht dus hoor niet zo goed whahaha verder beetje raar gevoel in me baarmoeder denk innestel als dat kan verder heb ik nu niet de zenuwen voor te testen omdat ik zelf het gevoel al heb dat het nu goed is raar zeg
@Kimmiikim: Bah wat balen net nu je het gesprek zo goed kon gebruiken! Maar niets aan te doen. Misschien helpt veel afleiding zoeken om de komende weken wat beter door te komen? Mij helpt dat tenminste wel als ik veel aan het piekeren ben. Succes meid! @Blondjuh: Wat fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Ik ga heel hard voor je duimen dat je gevoel inderdaad klopt en er zich lekker iets aan het innestelen is daarbinnen
jaa morgen komt een vriendinnetje van mij langs en gaan we lekker op het terras zitten en lekker genieten van de zon. en samen voor afleiding zorgen want haar vriend is vreemdgegaan. dus ze is natuurlijk heel verdrietig en heeft geen vriend meer dus we kkunnen elkaar wel opbeuren..!! jij ook succes he koolmees? wat een draai in 1x he... iets wat je totaal niet verwacht..!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 Jessie80: 5-6 mei, 7 mei testen, eerste ronde Gonal-F blondjuh: ??, 2x cryo TP Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm KrisKras: 18 april TP gehad van 2 emmies, 1 mei testen! divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: 3e ronde gonal f 150 eh. 27 april FM. ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Hoi allemaal, ben weer terug! Koolmees, vreemd verhaal inderdaad, ik hoop dat het positief uit pakt! Kimmikim, die jaloezie herken ik ook wel, het is met vlagen erger en ook wel eens minder erg aanwezig. Sterkte! Met mij gaat het redelijk goed, afgelopen week niet veel met de wachtweken bezig geweest. Heb nu twee weken vakantie dus ik vrees dat het nu moeilijk gaat worden haha, maar ja moet er doorheen.. Ik hoop zo dat het eens raak mag zijn... Groetjes!!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mniekie: 17 april testen IUI 3 blondjuh: 30 april, 2x cryo TP 21 april KrisKras: 18 april TP gehad van 2 emmies, 1 mei testen! Jessie80: 5-6 mei, 7 mei testen, eerste ronde Gonal-F Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 10-04 laatste Provera gehad. 18-04 echo en beginnen met spuiten. Nyncke: 14 maart voor fm divaatje: 13 april afspraak fm voor cryo NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Rissy: 9 april tweede fm Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 2e ronde Gonal-f. 19-04 2e FM dr. W. Mariek: wachten op ongi en dan weer starten met estradiol Maar zware twijfel of ik eerst voor de gastricbypass ga. Ik denk het wel, dus dan weer starten met de mmm over 1 jaar Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. 26-4 1e FM bij dr.C. het is de dag na pasen dus zouden er toch eieren gevonden moeten worden.. kimmiikim: 3e ronde gonal f 150 eh. 27 april FM. ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem @Kriskras, fijn dat je er weer bent! Ik duim heel hard voor je @Blondjuh, super dat je zo'n goed gevoel hebt!! @Koolmees, ga je nu dit weekend nog testjes doen, of wacht je de uitslag van woensdag/donderdag af..?