Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Jessie DUIM DUIM DUIM voor jou ook meis
    Hopen dat er een paar (liefst allemaal) naar het zwanger rijtje verhuizen
    xxx

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik duim heel hard voor de dames op het wachtbankje: duim duim duim!!

Hier vanmorgen nog getest om te kijken of de test weer reageert, ze worden in ieder geval niet donkerder. Ach, het is gewoon wachten op de uitslag van donderdag, ik moet zeggen dat ik er nog redelijk rustig onder ben. Gisteren was er vrijwel geen bloedverlies meer bij het afvegen en sinds gisterenavond is het helemaal gestopt. Ik moet zeggen dat me dat wel wat meer gerust stelt (ivm een bbz) en voor de rest zien we wel of het positief gaat uitpakken of niet. Hieronder een foto van de testjes van vanmorgen (bovenste 2 zijn van donderdag, onderste 2 van vanmorgen):

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    @ koolmees ik vind de test vrij duidelijk meis :S

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ja de streepjes zijn wel duidelijk te zien, alleen heb ik het idee dat de 1e van donderdag het donkerste is. Ach ja, ik kan wel gaan gissen, maar het bloedresultaat zal uiteindelijk meer duidelijkheid gaan geven!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zou het raar vinden als er geen HCG in je bloed zit, Koolmees.. die testjes worden toch niet voor niets duidelijk positief. Eigenlijk zou je meteen weer bloed moeten laten prikken om te kijken hoeveel het toegenomen is. Ik knetterhard dat dit zo'n onverwachts wonder is!

@Mariek, bedankt voor het duimen meid.. nog 2 lange weken wachtbanken..

6. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja maar die van donderdag is opgedroogd dus dan zie je hem tog beter meis :)

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Mocht de uitslag inderdaad positief zijn, dan ga ik dat meteen vragen als dr. C. dat zelf niet voorstelt, maar we zullen eerst maar eens afwachten. *afkloppen*, maar ik ben er nog steeds heel rustig onder en kan tot nu toe mijn geduld goed bewaren.
    @Blondjuh: Dat is inderdaad ook zo, laten we het hopen!
    @Mariek73: Hoe is het nu met jou meid? Ik hoop dat de operatie inderdaad snel gaat volgen!

En nu ga ik voorlopig even mijn mond houden :) Ik weet zelf hoe moeilijk het is om dit soort berichten of foto's van testen te zien. Ik ga gewoon heel hard duimen voor iedereen op het wachtbankje dat jullie snel een mooie test vast mogen houden! Je ziet wel in mijn geval hoe dingen ineens misschien zo anders zouden kunnen uitpakken, terwijl de hoop zo ver te zoeken was (en misschien nog wel is). De duimen draaien hier voor jullie!!

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    hier al 2 dagen soort van buikpijn geen buikpijn maar uhmm hoe ga ik dit uitleggen opgepompt gevoel bandenpijn? ik weet het niet heb nu ook helemaal de drang en zenuwen niet om te testen net als normaal heel raar heb zoiets van uhmm ja t zit goed maar merk nog niks op dat gevoel dan :D

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondjuh: Oh wat spannend! Wat je zegt klinkt in ieder geval hoopvol :) Nog maar 6 daagjes, ik duim heel hard voor je meid!

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Thnx wijffie blijft weer spannend

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @koolmees. wat spannend zeg :D :eek: hij word niet voor niets positief lijkt mij dan!

hier heerlijk van het zonnetje genoten van het weekend! zoals vele anderen offcourse;)
    met mij gaat het wel een stukje beter. dit weekend ook ff met mijn moeder over gehad en ze zei ook dat het een normale reactie was. en dat ze dat allemaal wel begreep enzo en dat ik het er zo moelijk mee heb gehad.

morgen ochtend weer naar geertgen. ik ben zeer benieuwd.

ff een vraagje, ik weet dat deze vraag al vaker is geweest, maar ik word toch ff onzeker. als je 2 eitjes heb gehad, kan het dan zijn dat er 1 bevrucht raakt en 1 niet? word je dan ongesteld alsnog, of word die gewoon opgenomen in het lichaam en verdwijnt zegmaar uit zichzelf? k ben er ff onzeker over geworden! nou meiden fijne "maandag" haha zo na zo'n lang weekendje vrij :)

dames fijne dag vandaag:)

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    hoi Kimmiikim,

Ik heb twee bevruchte emmy's teruggeplaatst gekregen, maar ééntje is uiteindelijk in een zwangerschap uitgemond.

Ik heb geen bloeding gehad.

Een vriendin van me die zwanger was, kwam daar pas na 9 weken achter juist omdat ze gewoon ongesteld was geworden.

Kortom, het kan alle kanten op!

13. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    :x ik HAAT die laatste wachtweek... :(

14. wendy278

wendy278 Lid

4 jun 2010
    72
    0
    0
    door ivf/icsi behandelingen ontslagen dus nu werke
    rotterdam
    zo richting geertgen....... ben benieuwd..

15. Wat een spanning allemaal hier. Ik wens jullie allemaal het beste toe!!

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

ja herken het nu begint het bij mij ook weer te dubben omdat ik gewoon weg weer niks voel of merk!

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wens jullie ook allemaal het beste toe :) spannend hoor zeg:D :eek:

tja idd.. dus het kan wel gewoon? naja ik ga er maar niet van uit, want ik was heeeeeeeeel erg ongesteld. maargoed ik vroeg het me wel af...:eek: ik werd er gewoon onzeker van ofzo... je hoort het wel vaker dat mensen wel gewoon een bloeding krijgen/menstruatie. maar toch.. dan denk je ook van.. mmm als je die dingen leest hoor je de meeste ook van ja was wel minder dan normaal maar toch het wel bloed... :eek: nou ja we zullen zien hoe of wat allemaal....

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Dames op het wachtbankje: Veel succes en ik blijf duimen!!
    @Wendy278/Kimmiikim: Succes weer bij Geertgen!
    @Kimmiikim/mmiiiir: Ik dacht ook altijd dat menstruatie altijd einde verhaal was, maar heb nu sinds mijn testen bij het googlen ook wel andere verhalen gelezen. En nu maar hopen dat ik zo'n uitzonderingsgeval ben :) In ieder geval weer wat meer bijgeleerd ;)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Koolmees, ik spring een gat in de lucht als je inderdaad zo'n uitzonderingsgeval blijkt te zijn!
    Dat geldt natuurlijk ook voor alle andere dames op het wachtbankje.

Het is de hoogste tijd voor een nieuwe Geertgen-zwangere...!!!

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    oke moet t ff kwijt heb net getest stiekem :p

er staat heeeeeeeeeee licht een streepje zit nou op dag 10 na pregnyl 5000E

Deel Deze Pagina