Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Koolmees, toch shit dat het misgegaan is, maar kan me voorstellen dat je blij bent met de duidelijkheid nu en met de gedachte dat je meteen weer door kan met spuiten en niet eerst aan de Provera hoeft!

@Blondjuh, je maakt het spannend.. ik duim voor je meid!

@Kim, jammer dat er nog niets te zien was, echte overstimulatie schijnt geen pretje te zijn, maar ik snap je verlangen naar meer dan 1 ei.. bij hoeveel wordt het een IVF?

@Mariek, spannend zeg, gaat best snel zo ineens.. (nou ja, je denkt er natuurlijk allang over na en bent er al veel mee bezig geweest). Succes maandag!

@Lobi, jij ook succes maandag!

@Kriskras, heel veel succes en sterkte op het wachtbankje!

Hier druk geweest, weinig op zp, maar eigenlijk wel fijn in de wachtweek.. Nog een week.. dan weet ik voor mezelf al veel meer.. testdatum kan dan 7 mei zijn, ik denk dat NOD toch echt 5 mei is, dus Bevrijdingsdag wordt een spannende dit jaar!

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Ja idd spannend. Hihihi net getest kzie heel licht iets maar kan ook dat ik iets wil zien dus wachten maar weer hihihihi

3. Spannend!!! Hoeveel dpo zit je nu dan?

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

nu 14 dg na pregnyl

en dag 8 na tp

5. Ohw dan ben je nog heel vroeg... En nu al een streepje, dat klinkt hoopvol!!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Meisjes op de wachtbankjes: ik duim voor jullie hoor!!!
    En Mariek: ik denk ook aan jou! Dapper mens! :)

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Koolmees; Jammer dat het fout is gegaan. Toch heel erg balen! Dr. C is een lief mens hé!
    @ Blondjuh; Spannend weer meis!
    @ Lobi; Succes maandag
    @ Mariek: Fijn dat het allemaal zo snel gaat

Hier: We zijn weer van start. IVF poging 2 is begonnen. Gisteren een afspraak bij dokter C. (We hebben haar veel momenteel... en ik moet zeggen, wat een fijn mens is het toch!) Allebei even nagekeken... Lieve heeft toch een cyste. Balen hoor... We kunnen wel van start, maar het stimuleren gaat geen feestje worden. Ze heeft er nu al last van. We beginnen wat rustiger met alle medicatie dan de vorige keer. Dr. C is toch wel wat voorzichtiger dan dr. R en dr. W. Ze gaf aan dat het de vorige keer allemaal wel heel hard is gegaan. Dus Lieve minder Gonal F en ik minder Estradiol. Ze gaat ons nu goed in de gaten houden, zei ze. Ik moet zeggen dat ik die rustige aanpak wel fijn vind.
    We mogen volgende week donderdag langskomen voor een FM. Gaan we kijken hoe het er voor staat.

Wat maakt het een verschil zeg, de eerste poging of de tweede! We zijn er nu zo veel rustiger onder. Ik vind het heel fijn dat ik nu weet wat we kunnen verwachten en weten wat er gaat gebeuren.

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    hier blijft de test heeeeeeel licht dus echt overtuigd ben ik niet en ikzelf denk dat het veelste vroeg is om te testen. dus ik wacht nog maar een paar daagjes weer :(

9. carma

carma Niet meer actief

Ja maar blondju de je hcg verdubbeld om de 2 tot 3 dgn dus als je gister een licht streepje had kan het vandaag ook nog niet veel donkerder zijn
    Morgen of misschien wel overmorgen pas
    Wanneer is je nod
    De kop niet laten hangen lieverd, alles kan nog hè en na 14 dgn moet die pregnyl toch wel uit je lichaam zijn

Ik duim duim duim voor je
    xxx

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    vandaag zou me NOD moeten zijn dan en ja pregnyl is er wel uit die is de 16de gezet en meer niet :( ik begin tog weer te twijfelen dat het niks word

11. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi, hier op dag 16 na de punctie nog niets te bekennen.. wordt nog spannend, maar de vorige keer werd ik op dag 18 na de punctie ongesteld...dus ik juich pas na maandag en koop ook maandag pas een test als ik nog niet ongesteld ben.. pff spannende dagen! Blondjuh, houdt moed!

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Blondjuh, spannend!!Zenuwslopend zo'n heel licht streepje, maar idd van de Pregnyl kan het toch niet meer zijn.. krijg je het streepje op de foto? Ik duim dat je goede gevoel van al die tijd waarheid wordt en je over een paar dagen wel een duidelijke test in handen hebt.

@Kriskras, jij ook alweer 16 dagen na punctie. Ik duim keihard voor jou dat je maandag een test mag kopen en dan dinsdag door de kamer mag springen van blijdschap!

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Succes maandag bij dr. C!
    @Jessie80: Spannende week komt eraan dus! Wanneer wil je voor het eerst gaan testen? Ik duim voor je!!
    @Blondjuh: Ik ben ook wel heel benieuwd naar je test ;) Maar als de pregnyl er al uit moet zijn is een streepje alleen maar positief toch?! Ik hoop het zo voor je!!
    @Chybou: Hoe laat waren jullie donderdag bij dr. C? (misschien heb ik jullie wel gezien ;)) Wat balen van die cyste! :( Wel fijn voor jullie dat dr. C. het goed aan pakt. En volgende week donderdag weer terug zie ik (dan ga ik ook weer terug naar dr. C. ;))
    @Kriskras74: Bij jou breken er ook spannende dagen aan! Ik ga hier heel hard voor je duimen dat het maandag raak is!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben ook fan van Dr C!! :D
    Ik ga denk ik echt pas zaterdag testen Koolmees.. ik zit donderdag op 14dpo en dat was altijd mijn NOD, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat nu met Pregnyl gaat, of het een dagje opschuift bijvoorbeeld.. ik ga 's middags 5 mei vieren in W.ageningen en wil proberen dan nog niet te denken aan testen.. al zal dat niet meevallen met zwangere buikjes om me heen :) Ik vind in het weekend testen wel prettig.. kan je het tenminste of samen vieren, of samen verdrietig zijn.. maar eerst maar eens afwachten of het wel nodig is!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    blondjuh ik denk ook dat ik je een te vroege datum heb gegeven , normaal na een punctie mag je pas dag 16 of 18 testen, ik toen na 17 dagen want heb de 23-09-2010 de punctie gehad en 10-10-10 mocht ik testen heb toen op 08-10-10 voor het eerst de test gedaan, dus ik denk dat jij officieel maandag mag testen ofzo..

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
  17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meid...

ja er staat wel een streepje dat wel mar kan het niet goed zien,want hij is vanaf rechts tot dat streepje dezelfde kleur toch.. ik zou zeggen doe er nog een hahahaha:)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zie het steepje hoor Blondjuh.. zonder turen.. dit kan echt niet meer van de Pregnyl zijn dus ik kan niets anders doen dat keihard duimen dat het een echte plakbeeb betreft. Of twee!?

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja ga ik doen whahahahah en nee tis een streepje maar tis klote met telefoon om stil te houwe

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Spannende week dus voor je!!
    @Blondjuh: Ook ik zie duidelijk iets roze, hoewel de foto inderdaad niet heel duidelijk is. Het ziet er volgensmij wel heel goed uit! Ik blijf voor je duimen :)

Deel Deze Pagina