Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

AAAHHH blondjuh nee hè
    Dikke digi knuf voor jou meis
    Verder even geen woorden voor
    xxx

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    thnx dames het komt elke keer harder aan en heb er elke keer meer moeite mee zo pffff ik weet wel dat het niet werkt zo in natuurlijke cyclus dus ik ga denk ik toch weer terug in kunstmatige cyclus ;)omdat ik elke keer toppers heb snap ik het niet goed vrijdag vertrekken wij een lang weekend weg even tot rust komen met me gezin en dinsdag 10 mei mogen we weer naar kliniek

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh neee heee:(:(
    hey meid je had 2 tp gehad toch? kan het niet zijn dat er nu eentje weg is en de andere is blijven zitten? of ben je echt echt erg ongi??
    en meid vraag om die utrogestan he`. het is jou lichaam en ij bepaalt als je dat anaf de eerste afspraak zegt tegen dr w krijg je het gegarandeert...
    dikke knuffel meisss/// shit!!!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha deal or no deal;)

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja echt veel vloei ik niet dus ik weet nu niet wat ik moet doen ik ga zowieso dinsdag daarheen dus dan krijg ik toch een echo ;) kan ik dan nu nog testen of heeft dat geen zin? omdat ik toch nog hcg heb

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zou nog even wachten en dan woensdag of idd vanavond ofzo testen als ie donkerder is dan bouwt je hcg op dus dan zit er nog 1tje (hopelijk)
    in ieder geval dat hoor je wel vaker he dat er eentje afkomt.. maar zo niet dan ben je 2 dagen te vroeg ongi geworden toch!!

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja dat zou dan al de 2de keer zijn te vroeg ongi vorige rond was ik ook ongi geworden voor me testdatum ;)

8. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik lees hier wel steeds maar schrijven vind ik lastig. Iedereen die iedereen al kent, ofzo. Maar goed, als ik niet reageer/zelf schrijf zal het leren kennen ook niet gebeuren natuurlijk.

Wij zijn nu al een aantal keer bij Geertgen geweest. Heb een kuur Provera gehad. Toen Gonal-F (37,5). Wel iets te zien maar niet genoeg. Toen nog een week 75 gespoten. Vanavond laatste keer. Morgen weer een echo. Ben benieuwd. Ik stuiter echt van de bijwerkingen (anderen ook)? Dus kan me dan bijna niet voorstellen dat er niet iets te zien is. Maar ja, je weet het nooit natuurlijk. Wel lastig dat ik morgen alleen moet. Wekelijks er naartoe moeten houdt voor mijn vriend in dat hij steeds een vrije dag moet nemen als hij meewil. Tsja, natuurlijk wil hij mee maar het is wel zonde natuurlijk. Dus moet morgen alleen. Maar goed, overleef ik ook wel weer. En ben zó benieuwd! Hopelijk is er wat te zien!

Nou ja, ik ga proberen meer te reageren hier. Leef wel enorm met jullie mee.

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondjuh: Wat spannend! Ook omdat je niet veel vloeit (is het wel rood?) Ik duim zo voor je dat er toch nog wat positiefs uit gaat komen!
    @Ftjl: Niet erg hoor dat je hier niemand "kent", ik ook niet namelijk. En om eerlijk te zijn is dat ook wel een prettig gevoel :) hoewel ik wel met iedereen hier meeleef omdat ik ieders verhaal blijf volgen. Hier had ik ook nog geen resultaat na een week 37.5 in de 1e ronde, maar daarna na 6 dagen 75 was er wel een gegroeid eitje te zien. Hier had ik de 1e ronde van de gonal-f vrijwel geen bijwerkingen, de 2e ronde wel maar ik weet achteraf niet of dat door het spuiten of door de posi test kwam. Heel veel succes met de echo morgen en ik hoop dat er nu wel wat te zien is!

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja het was wel rood maar nu verlies ik niks meer heb gebeld naar geertgen maar die hebben ook geen antwoord dus schiet ik ook niks mee op hahahahha gewoon afwachten kan innestel zijn zegt ze dus ik heb zoiets van nu nog na 16 dgn onderhand?

11. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    *breekt even in*

Lieve dames,

Al een tijdje las ik hier mee om erachter te komen hoe de gang van zaken bij Geertgen was en of jullie tevreden waren daar. Jullie geliefde dr C was onze fantastische dokter toen wij nog in het Cathrien liepen. Bij haar zijn we (na IUI) zwanger geworden van ons meisje. Nu de kinderwens weer begon te kriebelen kwamen we erachter dat 'onze' dr C weg was uit het Cathrien, na googlen vonden we haar weer terug bij Geertgen. Dus het idee om voor een volgende zwangerschap over te stappen begon langzaam vorm te krijgen.
    Echter, nog voor we de keuze en de overstap gemaakt hadden bleek ik spontaan zwanger! We hebben dr C niet meer nodig!

Ik gun jullie ook allemaal zo snel mogelijk een positieve test, een heerlijke zwangerschap en een fantastisch mooi en lief kindje van julliezelf!

Bedankt voor het meelezen hier de afgelopen tijd!

Liefs Marientje

*Breekt weer uit*

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    blondjuh ja innesteling is meestal tussen de 5 a 10 dagen na bevruchting.. maar na de tp is de innesteling dag 2 a 5 na tp..
    innestelingsbloeding komt echter alleen rond nod periode..
    je lichaam geeft aan dat je normaal ongi zou worden maar dat er iets is ingenesteld is overigens niet altijd zo hoor.. ik heb nu al vanaf juli geen bloed meer gezien hahaha... heerlijk!!!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Vanaf welk ogenblik in een zwangerschap kan je innestelingsbloed verliezen?

Vijf tot zeven dagen na de bevruchting nestelt het bevruchte ei zich in het baarmoederslijmvlies. Doordat het ei zich goed vastzet in het slijmvlies kan mama haar baby voeden en beschermen.
    De baarmoedermond wordt nu afgesloten door een slijmprop en de spieren in de baarmoederwand worden zachter en elastischer. Oud bloed in de baarmoedermond-en hals kunnen door de bewegingen afgescheiden worden. Dat is innestelingsbloed.
    Innestelingsbloed komt niet altijd als eerste teken van een zwangerschap

Toch ontdekken heel wat vrouwen pas innestelingsbloed nadat zij een positieve zwangerschapstest afnamen. Ze zijn over tijd en merken in week 5 of 6 van hun zwangerschap wat bruinverlies op.
    Een innestelingsbloeding kan, maar komt toch niet altijd voor. Vraag een bloedafname om zeker te zijn of er al dan niet sprake is van een zwangerschap.
    Innestelingsbloed is niet gemakkelijk te herkennen!

Toch kan je er, jammer genoeg, niet van uit gaan dat als je over tijd bent bruinverlies ook innestelingsbloed is. Stress bijvoorbeeld zorgt er vaak voor dat je menstruatie langer wegblijft. Bruinverlies kan dan ook de aankondiging van je menstruatie zijn.
    Het is erg, erg moeilijk innestelingsbloed te herkennen. Lijkt het bruinverlies weer te verdwijnen? Doe dan een zwangerschapstest.
    Kan innestelingsbloed dan niet rood zijn?

Toch wel. Het bevruchtje eitje kan bij de innesteling immers een haarvaatje in de baarmoederwand raken. Dan kan je een klein beetje roodverlies ontdekken als je naar het toilet gaat.
    Een grotere hoeveelheid roodverlies wijst eerder op je menstruatie.

heb het even gekopieerd voor je van deze site...Menstruatie of innestelingsbloed? Hoe herken ik het verschil? - - Ben ik zwanger? - Baby.be

14. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Gisteren was mijn testdag, maar ik had expres geen testjes in huis gehaald. Ik had afgesproken met mijn vriend om vandaag een test te kopen als ik nog niet ongesteld zou zijn en dan vanavond samen testen.. [/FONT]

Dag 18 na de punctie.. Ik was op de koffie bij mijn vriendin, nog even naar toilet. Bij het afvegen zag ik bloed.. Ik ben naar de huiskamer gegaan en heb gezegd dat ik naar huis zou gaan. Mijn vriendin vroeg zich af waarom ik nu al ging, ik was er net! Maar ik zei dat ik moest gaan, en ben gegaan.. Thuis heb ik mijn vriend gesmst.. geen test, maar bloed ontdekt.. En nu kan ik alleen maar janken..

Ik voel me zo rot.. ik kan het niet meer aan.. ik moet een pauze nemen, deze zomer wil ik genieten.. mezelf zijn.. ik kan er niet meer tegen.. Ik zit er even helemaal doorheen...waarom mag ik geen mama worden.. ik voel me zo verdrietig.. zo leeg...
    </B></B></B></B></B></I>

15. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Oh KrisKras... Ik voel je pijn en verdriet hier gewoon. Ik ken je niet maar wil je een welgemeende knuffel geven.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @kris oh meissie nee he......
    ik weet niet zo goed meer wta ik eigenlijk nog kan zeggen..
    alleen dat ik je een hele dikke knuffel wil geven...

overigens voor alle dames die elke keer weer die teleurstellingen moeten verwerken...
    pfff besef me nu wel dat ik echt blij mag zijn met ons wondertje dan.. krijg heel die gevoelens van de mmm weer ff terug...

17. carma

carma Niet meer actief

O lieve kriskras wat vind ik dit erg voor je meis
    hele dikke digi knuf
    xxx

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kriskras, wat vreselijk!! Zo enorm oneerlijk, gemeen, stom! Dikke knuffel en neem alle tijd die je nodig hebt meid!!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Blondjuh, oei, ik duim dan toch maar even door voor je.. een wondertje.. wat zou dat mooi zijn!

@Kim, bewonderenswaardige keuze, maar heel terecht, een hernia is niet niks. Succes met je strijd tegen de kilo's meid en ik hoop je dit jaar nog weer hier terug te zien (nou ja, liever eerder, maar dan je 2011 weer mag gaan proberen bedoel ik)!

@Fjtl, gewoon meeschrijven hoor, dan leer je ons vanzelf "kennen".. ik schrijf ook nog maar kort mee hier! Ik hoop dat je deze week mooie groei te zien krijgt met de echo.

Hier neemt de spanning toch wel erg toe nu.. aargh.. ik HAAT wachtweken! En zeker die laatste van de 2..

20. roxy80

roxy80 Lid

1 mei 2011
    29
    0
    0
    Hier komt mn ongie helaas ook weer aanwaaien:(:(Nu wachten tot het flink doorzet en dan maar weer beginnen met de clomid.Nooit eerder gehad dat ik na mn testdatum pas mn ongie kreeg,apart:(Maar goed op naar ronde 5!!!!!:cool::D

Deel Deze Pagina