Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Rissy: 18 mei,.....gonal-f 225 en sinds 2 weken medicijnen voor de bijnierschors. Lobi: 12 mei Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:37,5 Gonal-f (niks), 75 (niks) nu 112,5. 10 mei weer echo. Nyncke: 14 maart voor fm divaatje: 2 de ivf is een feit. cryo niet goed ontdooid.11 mei fm NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 05-05 FM dr. C. Bij alles rustig start 3e ronde Gonal-f. Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! Wendy278: 5e ronde 75 eh Gonal-f. sinds 17-4 aan het spuiten ffff duurt zo lang kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak Mniekie: .. blondjuh: .. Jessie80: 5 mei beginnen Gonal-f 2e ronde, 13 mei FM. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Mariek wat goed!!! En spannend!! Helemaal super!!! En dank je voor het duimen, ik hoop zooo dat het helpt!
Meiden: jullie hebben niet de meest recente lijst gepakt om te updaten Ik heb hem gisterochtend nog bijgewerkt, maar jullie pakken allemaal die van daarvoor Mariek: wat onzettend supergoed en superspannend!!!! Ik hoop dat alles jullie nu idd eindelijk eens mag meezitten! Rissy: Je leeft nog Over 12 dagen NOD zie ik. DUIM! Overigens heb je Oradexon? Dat heb ik ook geslikte de laatste 2 rondes. Alletwee die rondes ben ik zwanger geworden Even een beetje hoop geven
Hoi meiden, ff een vraagje: Waarop test gent met een bloedonderzoek? op alle hormonen of op bepaalde stoffen? Alvast bedankt
Ik krijg een cyclusanalyse. Dan word ik getest op progesteron (of het eitje ook daadwerkelijk springt) en chlamydia (alhoewel ik zeker weet dat ik dit niet heb, testen ze dit standaard.). Volgens mij nog op iets, maar dat ben ik vergeten. Het kan ook afhankelijk zijn van welk onderzoek je krijgt denk ik?
die testen heb ik al gehad. Ik heb net ivf 3 achter de rug en het heeft weer niet zo mogen zijn. Ik allemaal toppertjes aan tp maar ze willen niet innestelen... dus ik vroeg me af of ze daar nog op bepaalde dingen testen..
Wat ontzettend naar. Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt... Ik kan je helaas niet verder helpen wat (bloed)onderzoeken betreft. Ik weet bijvoorbeeld wel van mezelf van het prius onderzoek bij het Radboud) dat ik hyperhomocysteine heb. Dat kan miskramen veroorzaken. Teven is mijn hartvolume te klein. Dat kan ook miskramen veroorzaken doordat de baarmoeder wellicht niet voldoende doorbloed is. Hiervoor ben ik nu 2 keer per week aan het sporten. En tot slot heb ik een halve baarmoeder wat de kans op miskramen ook vergroot. Ik weet niet of jij dergelijke onderzoeken gehad hebt? Als je vriendjes met me wordt, kun je in mijn album zien waar ik op getest ben allemaal (een hele lijst) Ik werd ook laatst gebeld door het ziekenhuis (radboud) of ik mee wilde werken aan een onderzoek. Ze gingen namelijk onderzoek doen naar vijandig baarmoederslijmvlies dat eventueel miskramen kan veroorzaken. Uiteindelijk heb ik niet meegedaan en mocht er uitkomen dat je het hebt, dan kunnen ze er in principe ook niks tegen doen... Dus niet dat je hier veel aan hebt..
@Divaatje: Wat balen meid dat de cryo niet goed ontdooid was Sterkte!! @Babyhope: Wat een prachtige echofoto @Jessie80: We lopen weer gelijk op deze ronde, ik ben ook gisteren weer begonnen met spuiten en heb de 13e een afspraak, maar dan bij dr. W. @Rissy en Lobi: Heel veel succes op het wachtbankje, ik duim voor jullie!! @Mariek73: Jaaaa wat goed en spannend ook!! Veel succes vanmiddag!! @Rissy/Annedore: Ik ben 1 keer bij dr. R. geweest en toen heeft hij ook een aantekening gemaakt over Oradexon en hij had het ook over de bijnierschors, maar ik wist niet zo goed waarom en volgensmij is dat nu nog niet aan de orde (verder heb ik niets meer gehoord). Waar hebben jullie het voor gekregen? Hier gisteren bij dr. C. geweest. Zoals verwacht kwam uit de bloeduitslag dat het hcg 0 was, maar dan heb ik in ieder geval zekerheid dat het helemaal weg is. Op de echo was alles rustig, slmvls was gegroeid naar iets meer dan 5 mm, dus ik mocht weer gaan beginnen met spuiten. Gisterenavond de 1e spuit gezet en gisteren mag ik zien als CD 3, vrijdag de 13e mag ik weer terug naar dr. W.
Koolmees: ik had het ook voor mijn bijnierschors. Die werkte te snel of te langzaam of zo Die maakte dan teveel of juist te weinig hormonen aan, waardoor ik niet goed op de Gonal-F/Fostimon reageerde. Het is me nooit 100% duidelijk geworden, maar het hielp wel!! Ik ging beter en sneller reageren op de hormonen en ik werd zwanger! Jeetje meiden, ik ben gebeten door een teek. Kan pas met vragen bij HA terecht om 14:00 uur. Van wat ik op internet lees word ik niet blij
Annedore wat rot! Vooral goed id gaten houden of je er geen rode kring omheen krijgt!! Maar het grote deel van de tekenbeten kan geen kwaad hoor, dus niet tE veel zorgen maken! (proberen dan,..)
@Annedore: Ok, dan snap ik waarom dr. R. er bij mij over begon. De 1e maand reageerde ik volgensmij wel goed op de gonal, maar de 2e maand gebeurde er niets ondanks het ophogen. Achteraf hoop ik natuurlijk dat dat met het hcg in mijn lijf te maken had (volgens dr. C. waarschijnlijk wel), dus wie weet is dat van de bijnierschors voor mij niet aan de orde. We zien het vanzelf wel Jeetje wat vervelend van die teek! Maar wat Lobi ook al zegt, er zijn heel veel teken die niet schadelijk zijn, ondanks horrorverhalen op internet, dus hopelijk is dat voor jou ook het geval! Succes!!
Ik heb je toegevoegd Zie dat jij ook al een heleboel hebt meegemaakt.... Zijn er geen medicijnen voor hyperhomocysteine? en hoe weten ze als ik vragen mag dat je hartvolume te klein is? bij mij hebben ze gekeken of ik een goeie eisprong en de standaard bloedtest van chlamidia. verder heb ik een kalposcopie en laproscopie gehad... hieruit is helemaal niks gekomen. denk echt dat het probleem ligt aan het innestelen of aan mijn immuniteitssysteem....
@Koolmees, gezellig, hoe laat moet jij de 13e? Ik om 14.20.. hopelijk kunnen we snel samen op het wachtbankje gaan zitten! @Annedore, shit, dat is niet fijn.. hopelijk ben je inmiddels gerust gesteld! Hier ook gisteren weer begonnen met Gonal-F, nog geen bloeduitstorting gecreëerd (vorige maand wel met eerste prik)
Ja helaas wel. Bij hyperhomocysteine moet je bepaalde vitamines slikken. Dit verkleint de kans op complicaties voor een zwangerschap. Of t ook de risico's verkleint voor mezelf, weten ze helaas niet. Ik probeer maar zo gezond mogelijk te leven... Ik weet niet precies hoe ze hier achter zijn gekomen. O.a. Door t inspuiten van radioactief vloeistof en dan om de 15 minuten bloed prikken. Verder heb ik die dag ongeveer 20 buisjes bloed moeten geven en meerdere onderzoeken gehad. Ik denk dat t een combinatie van factoren is waar ze het aan hebben kunnen zien. Je kan je ook laten prikken op meerdere immuniteitsfactoren! Dan kun je die hopelijk uitsluiten.
Wij zijn weer terug van onze vakantie. Was echt heerlijk... Lekker op het terras gezeten, stadje bekeken, beetje boekje gelezen en uitgeslapen. Oh ja, en donderdag voor de eerste FM naar Geertgen. Lekker hoor om niet een keer 2 uur in de auto te zitten voor een controle. We waren er nu binnen 20 minuten. Ik heb eens bijgelezen; - Koolmees; het zou kunnen zijn dat we elkaar gezien hebben. Dokter C liep een heel klein beetje uit dus toen wij naar binnen gingen en/of weer naar buiten kwamen zo het hebben gekund... Grappig idee is dat. - Kriskras; Ik las het net... Wat een ontzettende PRUT zooi! Balen balen balen! :'-( - Sandra; Wat balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je verdere testen wil. Kan Geertgen je niet helpen? Die zullen inmiddels ook wel benieuwd zijn waarom er geen innesteling komt. - Blondjuh; Balen meid, heb je nog eskimootjes in de vriezer? - Jessie80; Ook geen goed nieuws... Dikke knuf! - Nieuwe dames; Welkom hier... Ik ben hier ook een paar maanden geleden begonnen met schrijven. Ik ken hier ook niemand. Dat is wel fijn want ik kan hier zonder schroom mijn verhaal kwijt. Het heeft mij een aantal keren heel erg geholpen. Wij hadden afgelopen donderdag de eerste FM. Spannend toch weer hoor. Lieve voelde tot woensdag niet zo veel. We waren heel benieuwd wat een weekje Gonal F 150 spuiten heeft opgeleverd. Nou, weer genoeg... We gingen voor minder (poging 1 waren het er 29) omdat bij veel follikels de kwaliteit minder wordt (de punctie is al geen feestje, maar 29 keer prikken is niet leuk) Dokter C is bij 20 gestopt met (hardop) tellen... Dus dosis terug naar 112,5 en maandag terug voor FM2 bij dokter R. Lieve heeft nu met zitten en lopen best last van haar buik. Nog even een weekje doorbijten vrees ik. Bij mij was alles goed BMS was met 12mm al helemaal in orde. Estradiol terug naar 1 pilletje. Mijn lijf doet het prima op alle hormonen. Zou alleen willen dat die opvliegers eens opvlogen Ik hoor maandag of ik nog een keer voor een maandje Lucrin krijg of dat ik Decapeptyl ga spuiten. Ze zijn bang dat ik anders net als de vorige keer weer door alle medicatie heen breek. We hebben waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie.
Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad, Chybou! Maar meer dan 20.. jeetje! Sterkte deze week, vooral ook voor Lieve. Ik duim voor mooie emmies na de punctie!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Rissy: 18 mei,.....gonal-f 225 en sinds 2 weken medicijnen voor de bijnierschors. Lobi: 12 mei Wendy278: ongeveer 22 mei testen. Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:37,5 Gonal-f (niks), 75 (niks) nu 112,5. 10 mei weer echo. Nyncke: 14 maart voor fm divaatje: 2 de ivf is een feit. cryo niet goed ontdooid.11 mei fm NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 7 april afspraak Nadina 32: 15 april intake-gesprek Koolmees: 05-05 FM dr. C. Bij alles rustig start 3e ronde Gonal-f. Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak Mniekie: .. blondjuh: .. Jessie80: 5 mei beginnen Gonal-f 2e ronde, 13 mei FM. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem[/QUOTE]
@Jessie80: Ik moet vrijdag om 15.50 uur bij dr. W. Ik hoop voor jou dat we dan niet meer samen in de wachtkamer zitten @Chybou: Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, succes morgen bij dr. R! @Wendy278: Ook aangeschoven op het wachtbankje zie ik, succes!! @Alle andere dames: Hoe is het met jullie? Hier weinig te vertellen. Ik ben blij dat moederdag er weer op zit Merk dat ik weer wat sneller emotioneel ben van de gonal, maar dat wordt vanzelf wel weer minder. Verder weinig last ervan