Hey Coni, balen meid.. hier ook alweer een mislukte poging.. soms geeft het me een moedeloos gevoel.. maar ik wil toch door.. Sterkte meis. Mariek, ik hoop dat er voldoende zaadjes zullen zijn! Succes!
Ik ben echt zooo verdrietig en teleurgesteld We hadden deze keer maar 30.000 goede zaadjes Het zaad is ingebracht en de arts was zo lief bij mij even een echo te maken om te kijken hoe en wat Ook volgens haar was het bm slijmvlies mooi dik en het ei was net gesprongen Deze kans kunnen we zo goed als verloren beschouwen en als het volgende keer weer zo is dan gaan we in sept voor icsi Ik vind het echt zo eng vooral de punctie We hebben gevraagt hoe het kan dat ze hoeveelheid van 1.1 miljoen naar 800.000 naar 100.000 naar 30.000 kan gaan Volgens de arts kan dat liggen aan het feit dat carlo veel in de auto zit en de boel dan afgekneld word en natuurlijk het weer ook (de warmte) Ik ben op zich wel optimistisch over icsi omdat bij mij alles in orde is en als ik bv 10 eitjes heb je ook maar 10 goede zaatjes nodig hebt voor de bevruchting in het lab Ik heb het idee dat als deze worden ingebracht dat ze wel blijven plakken. Maar goed het is wel een emotionele stap en ik ben echt verdrietig Waarschijnlijk gaan we het nu ook bij mij thuis vertellen omdat ik dit echt niet alleen kan en iemand extra nodig heb naast carlo Dr K was erg aardig en meelevend vandaag, echt wel fijn
Ooh Mariek, wat teleurstellend voor je.. Met ivf/ICSI is de kans op een zwangerschap inderdaad groter.. wij willen dat ook graag na deze pogingen...want ook al gebruiken wij donorzaad, erg veel vertrouwen in de IUI heb ik al niet meer...
Lieve Mariek, ik snap je verdrietigheid meis. Je mag je ook verdrietig voelen. Maar gelukkig is er ook nog icsi. Het is idd wat zwaarder dan iui maar met een positest na je icsi kijk je daar niet meer naar. Maar nu eerst...hup, het wachtbankje op, lekker gaan zitten en over twee weken een mooi testje. Het kan, dus nog niet opgeven hoor! Hele grote knuffel voor jou!
Mariek en Coni, wat een rotnieuws van jullie beide. Fijn dat dokter K meelevend was, Mariek! Misschien leest ze wel mee op dit forum en leert ze ervan? En tja, je hebt het vast al 100 keer tegen jezelf gezegd, maar.. Er is maar één zaadje nodig he...?
Ja dat zeg ik ook steeds tegen mezelf. Maar er is wel degelijk meer nodig omdat ze ook door de eischil moeten en daar sterven er een hoop. Het kan altijd maar de kans is heeeel klein We hebben er gisteravond nog maar een paar achteraan gestuurt hihihi Misschien helpt het Mijn man en ik zaten nog te denken "mag dat wel" maar we kwamen tot de conclusie Boeien, zo lukt het ook niet en nu hebben we in iedergeval ff lol en ons idee is hoe meer hoe beter
Hey mariek volgens mij is dat juist goed! Om er nog een legertje achteraan te sturen Helaas kunnen wij dat niet, ik heb het eingelijk nog nooit gevraagd of het kwaad kan als wij gemeenschap hebben de dag of avond na de IUI, maar meestal gebeurd het niet, op de een of andere manier lijkt het me niet goed omdat het natuurlijk om donorsperma gaat in ons geval. Ben nog steeds niet ongesteld overigens... dat van gisteren was een drupje.. heb toch maar even een testje gehaald vandaag... pff spannend!
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie? Ik krijg volgende week woensdag weer mijn eerste FM op CD8 Dan gaan we weer voor poging 5.. Nicole, hoe gaat het met je?
Hoi Lientje. Ik probeer rustig-aan te doen en er niet aan te denken dat de laatste wachtweek aangebroken is. Maar natuurlijk lukt dat lang niet altijd. Afgelopen woensdag en ook gisteren nog af en toe, had ik een wat kramperig gevoel. Het is maar te hopen dat er een framboosje gedecideerd aan het inparkeren is daar beneden...
Hoi hier gaat alles goed hoor ... we hebben ook besloten om na de 3e IVF poging zel 1 poging te gaan betalen ... dus als het mee zit heb ik nog 2x kans .... dinsdag weer naar dr. W. ben reuze benieuwd. gr. Nicole
Hoi, volgens mij is het bij Geertgen 2500,= maar dan worden er geen embryo's ingevroren als ik het goed heb want daar komen nog eens extra kosten bij ... ik ga het dinsdag navragen bij dr. W. .... lfs. Nicole
Tjeetje, dat kost veel geld!! Dat zouden wij helaas niet op kunnen brengen.. Ik hoop dus dat wij nooit voor die keuze hoeven komen te staan! Sterkte meiden!
Hallo, wij zijn dinsdag bij Geertgen geweest .... en we hebben besproken wat we nu gaan doen ... 2x IVF/ICSI gehad .... eerste keer niet verder gekomen dan de punctie .... 2e keer 2 emmy's teruggeplaatst gekregen zonder resultaat en geen cryo's als reserve .... we gaan nu voor de 3e en tevens laatste poging .... we zouden eigenlijk een maandje willen uitstellen omdat mijn man een hartkatheterisatie moet ondergaan ... het stelt niet zo veel voor hoor maar tja je kan je maar concentreren op 1 ding te gelijk daarom had ik graag de IVF/ICSI poging een maandje willen uitstellen ... helaas zei de gyn dat dit erg krap gaat worden gezien mijn leeftijd. Ze behandelen bij Geertgen tot 43 jaar en ik ben daar nu overheen dus hij adviseerde mij om het toch niet te lang uit te stellen ... dus we gaan in augustus toch maar beginnen met onze laatste poging en ik hoop dat er bij deze poging ook cryo's zullen zijn zodat we toch nog wat achter de hand hebben ( wat klinkt dat raar zeg als ik het zo neer zet ) ... Nu is 9 aug. mijn NOD en als ik op cd 1 zit moet ik weer starten met de decapeptyl en op dag 2 komt hier de Gonal bij ... en dan maar weer verder zien. Ik hoop dat het nu allemaal wat sneller groeid dan bij poging 2 ... we wachten het wel weer af ... Ik heb het er wel moeilijk mee dat voor ons het einde in zicht is .. terug vallen op IUI is ook geen optie want we worden gewoon niet verder geholpen bij Geertgen gezien mijn leeftijd ... dus ik moet zo langzamerhand een beetje afscheidt gaan nemen van het medisch traject en hopen dat de natuur ons nog tegemoed gaat komen met een spontane zwangerschap ... maar we wachten eerst aug./sept. wel af ... laten we maar niet op de feiten vooruit lopen .... lfs. Nicole
Idd nicole, we gaan er gewoon vreeselijk voor duimen dat je deze ronde heel veel goede eitjes hebt En dat het na de terugplaatsing raak is. Maar het lijkt me wel moeilijk om positief te blijven meis xxx FF vraagje, jij praat over starten op cd 1 met decapeptyl. Ik had gelezen dat je op dag 21 moet starten en dan 2 wkn, daarna gonal erbij enz enz Ik vroeg me al af waarom z'n cyclus zo lang moest duren Ze hadden het over 6 wkn Kan jij me zeggen hoe dat werkt, of is dat bij iedereen anders? Hier zit trouwens de ongi eraan te komen Einde ronde 4 ben ik bang, nu ronde 5 nog en dan door naar icsi *zucht* FF
@Mariek, ik krijg het korte schema het Flare Up schema noemen ze dat ... waarom ze bij de één dit doen en bij de ander het andere schema weet ik niet ... bij mijn eerste IVF had ik ook dat lange schema en begon ik ook op cd 21 met spuiten ... maar nu niet meer .... ik kan je niet vertellen waarom .. want dat weet ik niet ... dr. W. zegt dat je met het flare up schema meer kans hebt op meer eitjes ... dus dat zal wel een reden zijn ... lfs. Nicole ( en ja tis moeilijk positief te blijven .. met IUI was ik na 6x zwanger en nu met de ICSI lukt het niet ... vreemd heel vreemd )
Ja idd heel herkenbaar hoor Ik was vorige kee na 4 rondes iui zwanger en toen hadden we voor ons doen ook nog aardig wat zaadjes En nu stuiven we af op icsi met afgelopen keer maar 30.000 goede zaadjes Ik vind het wel gemeen van me om te zeggen Maar ik ben stiekum wel een beetje teleurgesteld en in het begin was ik ook een beetje boos Ik moet die hele medische molen door om mijn droom te verwezelijken, allemaal medicatie enz enz En mijn man bij wie het probleem eigenlijk ligt kan lekker achteruit zitten en wachten tot hij mag leveren Is er nou niks om het zaad te verbeteren *zucht*
Hoi Meiden, Ik zet vanmorgen mijn pregnyl weer, en morgen de IUI. nummer 5, op hoop van zegen. Nicole, ik vroeg me af of jullie al kinderen hebben. Spannend..jullie laatste poging, ik hoop dat deze het gaat worden!! Mariek, ook heel veel sterkte, wie weet is deze poging toch nog raak, geen bloed geeft moed zeggen ze wel eens Groetjes!
Lientje ik heb uit mijn eerste huwelijk wel kinderen ... uit mijn huwelijk met mijn huidige man heb ik 1 "vlinderkindje" Nikkie* ... mijn man heeft uit zijn eerste huwelijk geen kinderen ... dus daarom zouden we het heel leuk vinden om samen een kindje te mogen krijgen, gr. Nicole