Denk dat het beter is dat ze de volgende keer bij het terugplaatsen het ijzerwerk er weer uit halen... Zo te zien is er een stuk van de eendenbek aan het kind blijven hangen... Wat denk jij Lobi?
Haha daar lijkt het wel op inderdaad!! En ik zou ook om een keizersnede vragen als ik die koptelefoon zo zie...
Haha! Keizersnede! Hmmm... Ja... Koptelefoon... Dat opladen lijkt me ook zo vervelend. Iedere keer die draad naar buiten in het stopcontact. Je moet er iets voor over hebben, voor zo'n 'Cool' kind.
Hoi Mariek73 ik heb zelf ook overgewicht en in Dusseldorf is er niks over gezegd hij vroeg naar mijn gewicht en lengte maar daar bleef het bij
Haha, kan me voorstellen dat ze even een jaartje wacht. Hierop moet je je toch net iets meer op voorbereiden
Clomid sloeg bij mij niet echt aan.. eerste ronde 1 tabletje per dag, eisprong op dag 35, tweede ronde 2 tabletjes per dag, eisprong op dag 21 (hoera, het lijkt te werken!), derde ronde, op dag 24 nog steeds geen follikelgroei te zien en dus provera gaan slikken. Maar ik vind de spuitjes ook prima te doen, en heerlijk dat de bijwerkingen zoveel minder zijn. Ik heb trouwens wel het idee dat er een follikel aan het groeien is ? alsof je eentje ook al kan voelen, maar toch voelt hetzelfde als vorige keer na ruim een week spuiten), dus nu maar hopen dat dat morgen bevestigd wordt! Goed zeg, die "nabereiding" van jou, en nu maar hopen dat het met mooi resultaat is
Yes!! Heerlijk zulk goed nieuws! Nu maar hopen dat er een flink aantal ingevroren kunnen nodig zodat jullie over een jaartje voor een brusje kunnen gaan (ik denk even heel positief )!
@Ftjl en Koolmees, veel succes met FM morgen! Ik hoop dat we ons morgenavond alledrie met goed nieuws kunnen melden hier @Chybou, veel succes morgen met de TP!!
@Ftjl: Fijn dat er al wat te zien was, hopen dat het morgen mooi doorgegroeid is! Succes! @Chybou: Jeetje wat hebben jullie ellendige dagen achter de rug! En wat sneu voor Lieve Gelukkig ondanks de "blunders" toch een heel mooi resultaat! Op naar een mooie positieve test @Drewb: Nog een klein weekje voor jou en dan hopelijk een mooi resultaat! @Divaatje: Succes maandag! En dr. W. is een hele fijne man @Mariek73: Je klinkt lekker positief, die cryo gaat gewoon inderdaad jullie kindje worden! En jullie beeb ziet er al prachtig uit hihi @Jessie80: Dankjewel, voor jou ook heel veel succes morgenmiddag! We gaan samen voor een paar mooie eieren Hier morgenmiddag dus de 1e FM bij dr. W. De vorige (gelukte) cyclus was er pas op CD16 wat te zien (13 mm), maar toen had ik eerst een week 37.5 gespoten en daarna 6 dagen 75. Nu heb ik 8 dagen 75 gespoten. Stiekem hoop ik dus dat er al wat te zien is, maar mijn lichaam heeft me vaker in de steek gelaten dus we houden nog maar even een slag om de arm
@ divaatje Dokter W. is echt een superaardige doc. Iemand die zo relaxed is dat je niets anders kunt dan je op je gemak voelen. Tenminste, dat is mijn ervaring. Gaat dus goedkomen. @ ftjl Ook Doc R. is prima. Iets zakelijker, maar nog steeds erg 'chill'. @ fireangel Ik kreeg meteen een tasje met vanalles mee en mocht meteen beginnen na eerste gesprek. Misschien jij ook wel! Superspannend. @ mariek73 Misschien gaat alles wel ineens een stuk beter na je gastic bypass en wordt de cryo inderdaad DE cryo. Ik hoop het voor jullie. Mooi gezegd, dat je jullie kindje alle warmte geeft... @ lobi Heel bizar dat er een 'kindje' in de diepvries zit. Beide keren werd ik ook altijd erg onrustig voor de TP. Ik zat dan al in tweede helft van mijn cyclus maar embryo nog in kweekbakje in Genk. Dat moest mijn buik in!! @ Chybou Wow, 8 bevruchtingen, supermooi! En morgen al terugplaatsing. Ook héél spannend! Veel succes.
Jeuj, mijn vriend gaat toch mee! Hij heeft het met zijn baas besproken en toch de ochtend vrij genomen. We zijn zó benieuwd. Ik voel wel van alles in mijn lijf. Ben zo benieuwd of het gegroeid is en natuurlijk of het groot genoeg is! Spannend! Ik hoop op goed nieuws, ondanks dat het vrijdag de 13e is.
Hey meiden, eindeljik een beetje goed nieuws.. ik mag op cd 30 ( 19 mei dus) startn met de uhmm geen idee.. die me lichaam doen denken dat ik in de overgang ben Ik heb een vraag we moeten allerlij papieren invullen.. waaronder ook of wij de eventuele overgebleven eicellen willen laten invriezen... wat vinden jullie daarvan? en komen daar extra kosten bij? weet iemand dat? Alvast heel erg bedankt, ik ga snel bij lezen en reageren.. liefs xx
hey liefkreng.. je gaat decapeptyl spuiten bereid je voor op een emo gevoel en depri gevoel he je kan je er echt shit door voelen. bedoel je embryo`s invriezen of eicellen? want embryo`s hoort gewoon bij de poging.. qua eicellen weet ik niet zo goed, das weer iets nieuws toch? @mariek haha wat een plaatje meissie cool kid....
Hey meis, thnx voor je reactie! Ja ik bedoelde ook embryo's. omg.. spuiten.. wil er nog niet aan denken.. hahahah En aan de hormonen al helemaal niet , ben nou al niet te genieten als ik ongi moet worden:S Lekker opbeurend hahahaaha... Ben niet echt een angsthaas wat naalden betreft.. zolang het in het kader van tattoo's is .. maar spuiten.. pfff hahahaha mja gewoon een piepert Hoe is het verder met jou? verloop de zwangerschap nog goed? nogmaals bedankt , liefs jm
LiefKreng: ik denk dat je inderdaad embryo's bedoelt, en niet eicellen. Dat is namelijk nog lang geen standaard procedure en wordt ook niet actief aangeboden in het Geertgen (Volgens mij doen ze het gewoon niet).. Embryo's die "over" zijn na een terugplaatsing na IVF, zou ik altijd laten invriezen voor een eventueel nieuwe poging. Zo heeft Mariek er nu dus nog eentje in de ijskast liggen (zie eerder)... Ikzelf heb er nog twee, voor een eventueel tweede kindje na deze zwangerschap. Of ik na de geboorte van mijn kleintje nog zwanger wil worden, heb ik nog helemaal niet besloten. Als je je emmy's niet meer wilt laten terugplaatsen, kun je ze ofwel laten vernietigen, ofwel aan de wetenschap schenken, of zelfs doneren geloof ik... Dat staat dan weer ergens anders in die stapel formulieren die je gekregen hebt. Mocht je / jullie er geen wijs uit worden, dan kun je altijd vragen of ze erbij kunnen helpen om de formulieren in te vullen. bijvoorbeeld de psycholoog van het Geertgen kan je één en ander waarschijnlijk precies uitleggen, en de assistentes ook... Succes met alle keuzes!! (PS: ik heb ervoor gekozen ze aan de wetenschap te schenken als ik ze niet meer wil teruggeplaatst hebben. Immers: zonder diezelfde wetenschap hadden wij MMM-meisjes allemaal geen enkele kans op een kind gehad!)
hey meidd.. ja haha en dan zal ik maar niks zeggen over die naaldjes van de decapeptyl haha die gaan zo stroef naar binnen.. ja maar tattoo is wel iets anders hoor ik vind dat juist weer een heerlijk gevoel zag idd op je hyves dat je dat deed en zag ook staan vlissingen?? daar heb ik ook bijna een tattoo gezet toen haha maar die man kwam niet van zeeland die kwam uit brabant geloof ik, je had daar zo`n cafe de deja vu en dan een stukje verder op zo`n klein pleintje lag die tattoo shop.. in het centrum.. hier gaat het wel goed hoor, voel vandaag een gek gevoel in mijn buik? wat het is weet ik niet lijkt een beetje op menstruatie pijn ofzo maar het kan ook wel toch wat voortekens ofzo?