Oh dat kan ik me goed voorstellen dat die wens heel groot is. Mijn vriend heeft ookal een dochtertje, maar omdat ik nog een kindje heb gekregen van ons, willen wij het ook graag! Groetjes!
Hai Meiden! Ik zou graag van 1 van jullie willen weten wannneer je in de cyclus begint met spuiten bij GG? is dat de 1ste of de 21ste dag van je cyclus?? dus geteld vanaf je eerste ong dag? Liefs
Hoi Flowerme, welkom! Ik weet niet op welke behandeling je vraag betrekking heeft. gaat het om Pregnyl of andere hormonen? gaat het op IVF/ICSI of IUI? Groetjes!
Hoi, ik denk dat het van de arts afhangt ... bij mijn eerste IVF/ICSI poging zijn we op de 21 cd begonnen met het spuiten van de hormonen maar bij mijn 2e en straks 3e poging beginnen we op de eerste dag van mijn cyclus dit is voor mij het flare up schema .... dus dat is niet echt standaard te zeggen denk ik ... gr. Nicole
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie? Zit er nog iemand met mij op het wachtbankje?? Ik mag zaterdag testen!!! Groetjes!
OOO lien spannend meis Ik duim voor je, hoe voel je je? Ik ga vandaag weer voor de 1ste meting in ronde 5 Dr W is op vakantie dus het word dr R Ik wil ook vragen of ik al een ICSI gesprek kan aanvragen
Op WD7 ben ik ziek geweest, vreselijke maagpijn en mijn ontbijt heb ik aan de wc gegeven. WD8 heb ik nog maagpijn gehad. Ik denk een virusje, maar ik heb verhalen gelezen dat het ook wel eens gebeurd is bij vrouwen die daarna zwanger bleken te zijn Nou ik weet het niet we wachten af. Verder voel ik wel vanalles in mijn buik..maar ja dat is elke maand zo dus niks bijzonders.. Ik hoop dat poging 5 gespaagd wordt voor jullie!!
Er zat min 1 eitje van 10mm, dus 75 spuiten en vrijdag terug Kan je nagaan als ik zelf al niet eerder 75 had gespoten dan zat er nog niks. Ik denk volgende week iui Ruis had het over een wacht maand na de iui Nou ik dacht het niet Ik ga vijdag de info vragen en zeggen dat ik als ik na deze iui ongi ben ik op cd 21 wil starten met ICSI
Hi meiden! Terug van een weekje vakantie had ik gister een positieve ovulatietest. Meteen maar een afspraak gemaakt en de zwemmers zijn alweer hun best aan doen het ei te vinden. Ik had vandaag dokter K. En... Ze was super-aardig. En de behandeling ging ook erg oké!
O miiirrrrrr ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is Fijn dat dr K zo aardig was Ik heb gehoord dat ze een laatste waarschuwing heeft gehad De laatste keer bij mij was ze ook erg aardig. Ik moet vrijdag wel even aan dr R duidelijk maken dat ik niet wil wachten en na deze iui gelijk doorwil met de icsi dus na ongi op cd 21 gelijk wil gaan spuiten Hallo ik ben 37 elke maand telt Ik hoop dat hij mij de info en de papieren geeft Zo jammer dat dr W van een welverdiende vakantie aan het genieten is Hij legt het allemaal veel rustiger en duidelijker uit Dr R is mij te kortaf en te bot Maar ieder zijn voorkeur
Ik heb dr. K vandaag voor het eerst gezien en gedag gezegd (ik had haar niet als arts) en vond haar ook heel anders overkomen dan de verhalen die ik had gehoord. Maar dr. W is mijn favoriet en sinds vandaag staat dr. M op de 2e plaats. Ook zo rustig, neemt de tijd en is duidelijk. Ik blijf dr. R te gehaast vinden. Maar moet toch volgende week naar hem toe...ach, overleven we wel weer. Het is wel een aardige man Vanmiddag dus bij dr. M op de stoel gelegen. Alles was rustig van binnen. Mag vandaag gelijk weer beginnen met spuiten. In goed overleg besloten om met 112.5 Gonal- fte beginnen. Er is geen reden om aan te nemen dat dit nog een keer gebeurt. We moeten alleen sneller gaan handelen. Volgende week woensdag weten we meer! Niet iedereen weet hier wat er is gebeurt natuurlijk. Ik doe OI met Gonal- f en kreeg afgelopen zaterdag een doorbraakbloeding... Mir, weer in de spanning! Ik hoop dat je een lekker vakantie relaxed ei hebt, dat de zwemmers er heel gemakkelijk in laat en vervolgens lekker verder gaat chillen in je baarmoederbedje
Fijn dat er weer voor me geduimd wordt... Ik hoop dat het es een keertje vruchten afwerpt 8) ... 112,5 Gonal-F, dat is wel meer dan dat ik meestal spuit Annedore. Hoe komt dat? Kwestie van ervaring uit eerdere cycli? Mariek: wanneer ben jij weer aan de beurt? Lopen we nog steeds synchroon? Lientje: nog een paar daagjes en dan is het alweer zaterdag. Ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt!
Miiirrrrrr ik mag als het goed is zaterdag of maandag weer voor IUI Spannend We lopen weer redelijk gelijk op Ik heb een LF van 12 dgn.
Vandaag stiekum getest...negatief, dus ik hoop maar wer op niets.. Ook verder geen bijzonderheden of ander gevoel als anders, dus.. groetjes!
Hey Mir, Ik moest de eerste keer uiteindelijk 300 spuiten voor een eisprong op CD 65. Vorige (2e ronde) zat ik al op 225 en i.v.m. vakantie terug naar 150. Toen dus een doorbraakbloeding op CD 35. Dat ei moet er dus echt sneller komen bij mij en op lage dosissen lijk ik niet te reageren. Daarom gaan we nu eens kijken wat deze redelijk hoge aanvangsdosering bij mij doet... Hoe is het met jou?
Ah oké ik snap het Annedore. Mariek, inderdaad weer redelijk gelijk op. Ook ik heb een LF van 12 dagen trouwens, maar blijkbaar iets sneller dan jij een rijp eitje... Met mij gaat het prima. Ik heb wel echt ontzéttende buikkrampen gehad na deze IUI. Nog nooit zo erg geweest. Heb de hele late middag en ook avond liggen kronkelen op de bank. Normaal heb ik helemaal geen last. Eén keer eerder heb ik een uurtje een beetje krampen gehad. Ik moet het daar toch maar eens over hebben als ik weer een afspraak heb. Ook omdat mijn ongi veel kramperiger en pijnlijker geworden is.....
Nou Mir, dat klinkt niet fijn. Hoewel ik geen IUI doe herken ik de pijnlijkere menstruatie wel. Hoeveel dagen moet je nu nog wachten? Neem eens een ticker joh
Hoi, gisteren terug gekomen van een heerlijk weekje Oostenrijk ... als het goed is heb ik maandag mijn NOD ... ik heb niet het vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn dus ik ga er gewoon van uit dat we aankomende week weer gaan starten met de Decapeptyl en Gonal F ... we gaan er weer met frisse moed tegenaan, lfs. Nicole
Lientje en en ben je ongi of 2 streepjes Of nog niks??? Hier maandag weer IUI ronde 5 Hopen op een klein wonder maar ik ben er bang voor Rond 27 augustus het ICSI gesprek Ivm met onze vakantie ga ik vragen of ik in aanmerking kom voor het flare up schema zodat ik direct na mijn ongi in sept kan starten Anders moeten we bijna 2 cyclussen wachten en daar heb ik geen zin in. TIK TAK TIK TAK, ben geen 18 meer Gelukkig is dr W weer terug als we het gesprek mogen hebben dus dat is heel fijn Ik wil ook dat hij mijn pucties doet en niemand anders. Maar goed eerst maar eens maandag de IUI bij dr R
Hey Mariek, lief dat je er naar vraagt, ik had gisteren mijn NOD, en ja hoor... donderdagavond al een beetje oud-bruin verlies... dus ik janken in bed. Weer zo teleurgesteld.. Vrijdagochtend tampon in gedaan, en de middag was er niets meer. Vanmorgen werd ik wakker en dacht...als ik nu op sta dan wordt ik mega ongesteld hoor, ik voelde van alles in mijn buik! Ik naar de wc gegaan..helemaal niks.. dus ik dacht nou dan komt het zo. Hoofdpijn al twee dagen, dus ik wacht op een doorbraak. 's middags een druppeltje rood bloeed met afvegen, dus ik dacht hè hè eindelijk, tampon in...en een uurtje later.. beetje oud bruin eraan, meer niet. Dus weer uit gelaten verder. Hoofdpijn bleef aanhouden dus paracetamol en toen zijn we naar vrienden gegaan, lekekr gegeten en gezellige avond gehad. Helemaal geen druppeltje bloed en het lijkt er ook niet meer aan te komen.. heel vreemd allemaal. Toch beschouw ik deze poging nog maar als mislukt... ik ben te bang oom te denken...of te hopen dat het toch raak mag zijn.. als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik uiteraard nog eens testen!! Hou jullie op de hoogte uiteraaard.. Nicole, fijne vakantie gehad?? Fijn dat je weer terug bent! Groetjes Lientje