Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Diva hoe gaat het nu met je meis??
    Hou je lekker rustig en veel drinken dan komt het goed
    sterkte xxx

2. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    He Mariek,
    Met mij gaat het goed hoor, ben wel afhankelijk van ander mensen dat vind ik lastig. Maar heb gelukkig geen pijn (ook niet gehad) mijn buik is nu al wat minder dik. Ben wel erg moe en duizelig, maar ja...

Wanneer gaat jou operatie plaatsvinden?

3. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Rissy, ik was er kwart voor 2.
    Heel veel succes met de nieuwe ronde!

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Ftjl,..... Ik weet goed hoe je je voelt en het idd niet raar,....het enige wat ik ellendig vind, is dat alles voor iedereen in een normaal tempo doordraait en voor iedereen de tijd snel gaat, maar in zo'n wachtweek, gaat het voor ons juist heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam en niemand die het echt snapt in je omgeving,.....jij bent die gene die van alles voelt en heeft ondergaan,...het is alleen aan mensen uit te leggen die het ook mee maken,..vandaar dat dit forum erg prettig is,...alleen merk ik dat de tijd voor mij er nog langzamer door gaat en ik beter de afleiding ergens anders kan zoeken. Voor nu en tot zondag heel veel wijsheid en afleiding;)
    @Divaatje,....dan hebben we elkaar net misgelopen,.......fijn te lezen dat je buik weer wt rustiger is en dat jij je wat beter voelt. Nu nog wachten op een knaller van een test!!!!!!
    @Mariek,...hoest bij jou,....weet je nu al wat meer?? Spannend hoor!! Buurvrouw van me moeder heeft ook zo'n operatie gehad,......en na 3 dagen was ze al weer thuis,....alleen de conditie was heel erg achteruit gegaan (al had ze die niet echt, hahahahahaha) Het is haar echt 200% meegevallen,.......hopelijk ben je snel aan de beurt!
    @De rest,...hoe is het met jullie??

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ftjl: snap precies wat je bedoelt. Ik had dat ook toen ik zwanger wou worden van de eerste. Nu moet ik zeggen dat ik er iets minder mee bezig ben. Mss komt het wel omdat ik voor het eerst pregnyl gehad heb en dus zoiets heb van dat zal wel van de medi komen.

Hier vannacht pijnlijke borsten toen ik op mn buik lag (ik ben een buikslaper) ook nu zijn ze wel iets gevoeliger, maar ja dat kan mss ook wel van de medi komen. We wachten wel af deze week. Ben benieuwd of ik me in kan houden niet te testen.

6. carma

carma Niet meer actief

Hier nog steeds wachtende
    Het duurt een week of 6 tot de brief naar het vgz (17 juni) gaat heb ik vorige week vernomen daarna kan het wel snel gaan.
    Volges de coordinator kan het wel zo zijn dat het sneller gaat omdat de arts die ik had sneller is met het schrijven van de adviesbrieven
    Maar goed ik hou het maar op 4 wkn
    Het word dus geen operatie in juni meer helaas.
    Op z'n vroegst half juli en daar hoop ik wel op omdat we dan in sept nog op vakantie kunnen, zo niet gaat de vakantie dit jaar aan onze neus voorbij
    Ik wil wel dat de 6 wkn hersteltijd voorbij zijn voor ik ga vliegen
    Dus ja afwachten maar weer

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    ... en lukt het al met kiloknallen, Mariek??

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chybou: Nog maar 4 dagen afwachten, spannend! Hoe voel je je?
    @Rissy: Dat wat je zegt over de Oradexon klinkt hoopvol, heb je er bijwerkingen van? Ik duim voor je voor de komende ronde, je klinkt in ieder geval positief, dus dat klinkt goed!
    @Mariek73: Ik ga heel hard voor je duimen dat je al in juli geholpen wordt en daarna lekker op vakantie kunt gaan!
    @Jessie80: Hoe is het op het wachtbankje, hou je het nog uit?
    @Kriskras74: Ik snap je overwegingen, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat verdrietig voor jullie :( Ik stuur wat dikke knuffels jullie kant op!
    @Divaatje: Dat is schrikken overstimulatie! Sterkte en ik hoop inderdaad dat je het allemaal doet voor een mooi wondertje wat daarbinnen klaar zit om te groeien!
    @Babyhope: Geniet nog van de laatste weekjes en dan op naar jullie wondertje!
    @Nyncke: Jij zit ook al in de 2e wachtweek, is het nog goed vol te houden?
    @Wendy278: Hoe is het nu met jou, weer volop bezig met de volgende ronde?
    @Ftjl: Herkenbaar wat je noemt, ook wat betreft het doen wanneer het niet nodig is. Ik merk zelf dat het wel even lucht geeft om even niets te doen na de periode van "verplicht" klussen. Het komt er dan wel soms van, maar vaak heb ik er ook even genoeg van :) Gelukkig gaat mijn man er goed mee om. Wat betreft de wachtweken, ben ik tot nog toe snel van het bankje gegooid en hoefde ik niet te wachten tot NOD, dus zo slopend als de meesten heb ik het niet gehad. Maar ik herken wel het broekloeren :)
    @Mmiiiir: Alweer 20 weken zwanger, dat gaat snel! Hoe gaat het?

Hier morgenvroeg weer FM bij dr. C. Ik hoop dat de hogere dosis gonal z'n werk heeft gedaan en er nu een eitje komt wat wel door wil groeien ;)

9. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Mirr, je bent op de helft!!!!
    Gaat het goed?

10. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Heb (alweer) even een vraagje. Ik heb steeds vooral na het plassen heel kort een soort van menstruatiekrampje Herkent iemand dit??

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @ Divaatje en Koolmees: ja, snel gaat het, he?

Dit in tegenstelling tot de wachtweken, ik weet nog ál te goed hoe lang dat iedere maand weer duurde!! En vooral als je dan een cyclus moet overslaan (ik had op een gegeven moment een knalcyste) dan word je echt gék!

Ik heb een mooi rond buikje en sinds een paar weekjes voel ik mijn baby duwtjes geven. Komende woensdag ga ik voor de baby-APK, ofwel de 20weken echo... Best spannend, maar ook heel leuk om naar uit te kijken...!!

Overigens ben ik me er de laatste weken, sinds ik mijn baby voel, héél erg bewust van wat een mooi wonder het is dat ik zwanger heb mogen worden... En ik sta er iedere dag weer opnieuw bij stil dat er nog zoveel dames aan het knokken zijn om hetzelfde resultaat te bereiken...
    Ik hoop nog steeds op een groot gevolg van de babyboom in het Geertgen en ik lees nog altijd mee hierzo!!

X en veel sterkte voor ieder die het nodig heeft!!

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mmiiiir: Lijkt me heel bijzonder om je beebje te kunnen voelen! Alvast veel succes en vooral veel plezier woensdag!!
    @Divaatje: Ik kan je helaas niet helpen, ik voel regelmatig wat in mijn lijf, wat lang niet altijd wat wil zeggen. Maar wij zitten ook niet in een IUI/IVF traject, dus heb daar ook geen ervaring mee. Hoe voel je je verder? Veel last van de overstimulatie? Rustig aan en hopelijk een mooi resultaat aan het einde van de wachtweken!

13. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @ Koolmees, ik denk/hoop het innesteling was, het is nu namelijk over. Had dat bij de eerst ivf/icsi ook toen had ik het 's nachts.
    Voel het nu alleen nog een beetje in mijn rug. Het zal er allemaal wel bij horen.Pff... Verder voel ik me beetje moe, maar verder weinig last van overstimulatie.

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Zegt een collega van mij vanmiddag: Jij bent zwanger ik zie het gewoon. :$ Ze heeft dat ooit tegen een andere collega gezegd en die was toen echt zwanger en dat was nog voordat ze het zelf wist.

Hoezo bizar

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nyncke, ik hoop dat het een voorteken is!

Hier op het wachtbankje gaat het goed.. valt nog mee.. alleen gisteren was ik er wel weer ff klaar mee, familiedag van manlief en een tante had met mijn opa gepraat (wonen in hetzelfde dorp) en besproken wanneer bij ons de ooievaar zou landen.. au.. en daarna ging mijn zwager (of all people!) vissen naar een zwangerschap toen ik aan rosébier 0.0% stond.. kreeg even de neiging om te zeggen dat als ik nu een test zou doen deze zeker positief zou zijn, maar dat dat niks zou zeggen..

@Koolmees, veel succes morgen!

@Chybou, wachtbankje schiet alweer op voor jou! Wat gebruik je nu uiteindelijk voor medicatie tijdens de wachtweken?

@Ftjl, klinkt erg bekend hoor.. nu valt het hopelijk mee, maar toen ik nog geen medicatie gebruikte was ik altijd zo blij dat ik een ovulatie had ontdekt met tempen en/of ovu-testen dat ik daarna ook echt zin meer had in "zinloos" klussen!

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Divaatje: Ik duim voor je dat er inderdaad iets zich lekker aan het nestelen is daarbinnen :)
    @Nyncke: Dat is inderdaad bizar! Ik hoop voor je dat ze gelijk heeft :D Goh dat ze dat ook gewoon durft te zeggen, ik zou wel 3 keer nadenken als ik een vermoeden had denk ik :)
    @Jessie80: Fijn zo'n vissende familie....zucht ;) Hier merk ik ook in de vriendengroep dat er meteen gekeken wordt als ik geen wijntje pak. Ik had het gezicht van je zwager wel eens willen zien als je dat inderdaad gezegd had ;)

17. Hallo allenaal, ff een update. Vandaag bij Geertgen geweest, eitjes waren weg, verschrompeld zoals hij t zei. Hij kon zelfs mn eierstok niet meer in beeld krijgen. Volgende ronde krijg ik dus hormonen, gonal f en pregnyl voor de eisprong. Ben heel benieuwd... Ook omdat een meerlingenzwangerschap voor mij riskant is dus ik hoop dat de hormonen niet té goed gaan werken. Maar goed, er wordt actie ondernomen, helemaal super dus!

Wie gebruikt hier ook gonal f? En wat zijn dan de ervaringen ermee? Ik krijg sowieso een heel lage dosis, 37.5 geloof ik. En dan pregnyl.

En wat is dokter R een fijne man zeg!!!

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Hier ook een gonal-f gebruiker en mij bevalt het heel goed! De eerste dagen heb ik wel een beetje last van de hormonen (wat sneller hoofdpijn en wat emotioneler), maar verder heb ik er weinig last van. Het spuiten zelf gaat ook zonder problemen. Ik heb eerder ook clomid gebruikt en daarbij waren de bijwerkingen veel erger, wat dat betreft ben ik blij met de gonal. Fijn dat er actie komt en je verder kunt!

19. Koolmees, goed om te horen! Waarom zijn ze bij jou overgstapt? En hoeveel krijg jij? En heb je vaak meerdere eitjes?

20. Oh ik lees al.een en ander in je onderschrift!

Deel Deze Pagina