Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ koolmees: dit is ook wel een hele fijnee collega. We kunnen alles aan elkaar kwijt. Dus vandaar dat ze het durfde te zeggen.

@lobi: ja he dr R is echt fijn he. Die heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad na mn intake bij dr W

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Ik spuit nu 112.5. Ik heb nog nooit meerdere eitjes gehad. Sinds augustus vorig jaar ook nog maar 2 keer een eisprong gehad, ik ben al heel blij als er 1 eitje zover is om te springen.
    Ik ben in de 1e ronde ook begonnen met 37.5. Dat had geen effect na een week spuiten, maar na vervolgens een paar dagen 75 spuiten kreeg ik wel een mooi eitje. Uiteindelijk zorgde dit zelfs voor een positieve test (hoewel het al tijdens het innestelen mis was gegaan), dus tot nog toe ben ik heel hoopvol over de gonal :)
    @Nyncke: Fijn toch zo'n collega waar je alles bij kwijt kunt, ik hoop zo voor je dat ze gelijk heeft!

3. Ik heb hem nu 2 keer gehad en ik ben helemaal happy. Hij is echt duidelijk, schept vertrouwen en is zo vriendelijk. Helemaal super, was ik écht aan toe!

4. Koolmees, dat klinkt heel hoopvol!!! Fijn! Het voelt echt een beetje als een nieuwe start, ik ben benieuwd!!

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Ik ben trouwens ook van tevoren ergens anders in behandeling geweest en in januari dit jaar naar Geertgen overgestapt. Die stopten meteen met het geklungel met clomid en ik mocht meteen over op spuiten. Meteen actie en ik ben nog steeds heel tevreden over de kliniek! Nu alleen nog zwanger worden :p

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lobi, hier 37.5 gonal-f, ik heb de laatste ronde 2 dagen 75 gespoten, maar voor de rest dus ook de laagste dosering. Nu 2 rondes, elke keer maar 1 groeiend follikel. En zoals Koolmees zegt, de bijwerkingen zijn een stuk minder dan met Clomid. Succes!

7. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Sorry. Wil graag nog op iedereen reageren.. Maar net wat bloed bij het plassen. Verwacht dus morgen wel menstruatie.
    Bah. Voel me verdrietig. En een mislukkeling....

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Ftjl: Oh nee meid wat balen :( Ik duim heel hard voor je dat het niet doorzet! Dikke knuff!! Wanneer is je NOD ook alweer? :)

9. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Zondag is testdag...

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dan zit je nu 6 dagen voor NOD toch? Dat is nog erg vroeg, ik ga heel hard voor je duimen dat het innestelingsbloed is en het hierbij blijft. Zolang het niet doorzet kan het nog steeds, ik duim voor je meid!!!

11. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Maar het voelt wel net als hoe het voelt als ik ongesteld moet worden.... Of kan het dan alsnog? Moeilijk hoop te houden nu. Moet ook huilen :(
    Maar goed, afwachten en proberen te hopen.

12. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @Lobi, gonal-f is echt goed te doen, nooit bijwerkingen gehad (zelfs niet bij 225-300!!) Heel veel succes met spuiten.

@ Ftjl, is het doorgezet? Ik heb gisteren ook hele dag menstruatie krampen gehad (geen bloed) kan innestelen zijn. Mijn testdag is pas 4 juni. (maar 16 dagen na punctie is 1juni) Succes meid

13. Nou meiden, dank jullie wel allemaal voor jullie reacties!

Ik heb er steeds meer vertrouwen in! Nu alleen nog even leren spuiten;):p:$

Divaatje, dat klinkt spannend!!!

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Ftjl: Hoe is het nu met je? Heeft het bloedverlies doorgezet? Dikke knuff!!
    @Divaatje: De testdatum komt steeds dichterbij, spannend!
    @Lobi: Ik was heel zenuwachtig voor het zetten van de 1e spuit en dat is me heel erg meegevallen. Gaat vast goed komen!

Hier vanmorgen FM bij dr. C. Rechts was het eitje nog meer geslonken en was nu nog maar ongeveer 7 mm. Links zat er nu 1 eitje van ongeveer 9 mm. Het slijmvlies was 7 mm. Al met al dus nog niet echt om blij van te worden als je ziet hoe ver ik in de cyclus zit :( Volgens dr. C. zou het nog kunnen dat de linkereierstok het nu weer van rechts overneemt, omdat daar niet veel meer gebeurt, dus wie weet groeit dat eitje van 9 mm nog wel door. Duim, duim, duim! Ik ga nu vanaf morgen Dexamethason (=hetzelfde als Oradexon) erbij gebruiken en blijf nog even 112.5 spuiten. Komende zaterdag weer terug bij dr. R. En nu heel hard gaan hopen dat er nog een ei is wat een groeispurt gaat maken!

15. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Gisteravond was het dus heel licht. Vanmorgen ook. Niets bij afvegen, even tampon ingedaan en wel wat te zien. Maar heel licht en dus niets bij plas/afvegen.
    Ik ga uit van menstruatie. Durf ook niet te geloven/hopen meer. Vertelde het vanmorgen iemand. Kreeg als reactie dat ik toch nog maar 26 ben en nog alle tijd heb. Vast waar en natuurlijk moet ik relativeren. Maar nu even niet. Nu ben ik verdrietig en baal ik en voel ik me zelfs schuldig. Want dat het niet lukt ligt aan mij.
    Goed, uiteindelijk is het wachten en gewoon weer verdergaan.

Vraag me alleen af hoe het zit. Stel dat het menstruatie is, dan moet ik toch op de derde dag weer spuiten? Heb hier Gonal-F liggen. Maar, wat is dan de eerste dag. Gisteren of moet ik echt even wachten tot het doorzet?
    Is het stom om Geertgen ook te bellen?

Maar verdrietig.. Enorm..

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik denk dat je geertgen even beter kan bellen meid. Als t echt alleen eeen puntje op de tampon is mag je t volgens mij nog geen ongi noemen. He bah wel balen voor je hoor! En dan die opmerking pppfffff. Zou t erger zijn als je al ouder zou zijn dan? Denk t niet.......sommige mensen he....ggrrr. Knuffel meid.

17. Koolmees, wat rot zeg... teleurstellend nieuws kan ik me zo voorstellen. Heb je enog idee hoe groot de kans is dat de linker eierstok het nu weer overneemt? Ik hoop het zo voor je!

Ftjl, ik zou gewoon even bellen hoor! (en stiekem hoop ik dat het helemaal niet door gaat zetten!) En dat je niet altijd kan relativeren is heel begrijpelijk hoor! Andere mensen moesten maar eens in onze schoenen staan, dan piepen ze wel anders!

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Ftjl: Ik zou inderdaad even Geertgen bellen, zou nu nog niet meteen van menstruatie uit gaan. Het is ook nog zo vroeg en zo weinig bloed. Ik ben benieuwd wat zij zeggen. En wat kunnen sommige mensen toch stomme opmerkingen maken :x Jij zit er nu mee, leeftijd of niet. En elke dag is een dag te lang als je graag zwanger wilt worden. Dikke knuff!!
    @Lobi: Dr. C. zei niet te kunnen voorspellen (begrijpelijk) of het nog iets gaat worden deze maand, maar ze vond het nu nog te vroeg om de handdoek in de ring te gooien, dus we hopen nog maar even door ;)

19. Koolmees, ik hoop heel hard met je mee!!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Koolmees ook een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina