Ik weet het niet, ik durf eigenlijk niet zo te hopen omdat ik wel vaker dan juist weer met de neus op de feiten werd gedrukt. Ik was heel hoopvol toen er een eitje van 13.5 zat en zag me ook al bijna op het wachtbankje zitten. Maar niets is minder waar, nu probeer ik er niet veel van te verwachten en kan het hopelijk alleen meevallen. Het enige wat jammer is, is dat we eind juni 2 weken op vakantie gaan en dat net beroerd uit zal gaan komen met spuiten. Dus wat dat betreft zou het mooi zijn als ik toch nog op het wachtbankje mag gaan komen deze maand en er nog ergens een kansje is. Maar mijn lijf is niet te plannen, dus we wachten maar gewoon weer geduldig af
Sorry dames, ****Breek even in**** Mariek, heb een topic geopend...kom je daar ook eens mee kletsen? @ Rest; Ps; ben zelf ook onder behandeling bij het Geertgen, maar was even gestopt met alles! ****breek maar weer uit!!!!****
Koolmees, ik snap het... Je durft eigenlijk niet meer te hopen, uit zelfbescherming. Ik duim voor je!
@ Koolmees; Ik voel me een beetje brak. Moe, ongikrampjes zonder de weeïge menstruatiepijn, emo, af en toe een beetje misselijk en vooral enorme hoofdpijn. Ik ben blij dat ik vrij ben vandaag! Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik dit met een glimlach onderga. We zijn van plan om zaterdag te testen, dan zijn we allebei thuis en vrij. Ik weet niet of ik dit volhoud, maar het voornemen is er. Nog even voor je eitjes... HUP EITJES, HUP EITJES, HUP EITJES! GROW, GROW, GROW! @ Rizzy; Ik gebruik Estradiol 1x pd 2 en Utrogestan 3 x pd 2. Verder netjes aan de foliumzuur en de mamavitamines. Nu maar hopen dat mijn nieuw verworven brakheid niet een bijwerking is van deze twee soorten hormoonbommetjes. Herkenbaar hoor die familieleden. Ik moest gisteren naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. (Is een schatje!) Daar zaten ook alle vriendinnen en die waren het unaniem eens dat ik er stralend! uit zag. Ik moest erg op mijn lip bijten. Ze moesten eens weten! Fijn dat het goed gaat bij jou op het wachtbankje! En lang leve de Rosébier 0%! @ Lobi; Balen zeg van de eitjes. Hopen dat de Gonal en de Pregnyl hun werk gaan doen. Succes! @FTJL; Niet jezelf een mislukkeling noemen omdat je lijf niet mee lijkt te werken! Ik blijf voor je duimen en ik zou ook even Geertgen bellen om te overleggen. Good luck!
@Chybou: Dat herken ik wel een beetje van voordat ik positief testte, achteraf snapte ik pas waarom ik me zo gevoeld had. Maar in jouw geval speelt er ook nog allerlei medicatie mee met bijbehorende bijwerkingen, lastig hoor. Ik ga heel hard voor je duimen, de laatste paar dagen nog doorbijten!! Op naar een mooie positieve test!!
@ Koolmees; Je hebt gelijk! ENORM EGO! Maar ik moet het delen... Bekijk bijlage 153660 Toch om 18.00 een testje gedaan. Het is RAAK! AAAAAAHHHH! Kleintje, blijft plakken als je blieft...
WOW Chybou gefeliciteerd!!! Wat geweldig En al mooi duidelijk 3 dagen voor NOD. Kon je toch niet wachten tot zaterdag?
Wij zijn zwak! Nee, er was een reden. Ik zeg toen ik een Utrobol inbracht een heel klein rood stolseltje. Lieve zei, doe een testje stel dat je gaat bloeden en we zien vervolgens zaterdag weer een licht streepje dan weten we nog niets. Doe je nu een testje en we zien niets of we zien wel wat dan hebben we een uitgangspunt. Kunnen we zien of het meer of minder wordt. Klonk heel logisch. Dus er maar een Kruidvattestje aan gewaagd, 13 dagen na de punctie, ik verwachte er echt niets van... Maar... Meteen een streepje.
Chybou: wat een super test. Gefeliciteerd. Hopelijk doe ik je zaterdag na. Als ik me nog in kan houden.
Dames, enorm bedankt! Jullie zien het... Het kan! We gaan hier gewoon voor een Geertgen Babyboom! Wij zijn voorzichtig blij. Het is erg vroeg, het is eerder mis gegaan, het kan nog alle kanten op... Maar het goede begin is er! Btw: Voor de dames die feitjes bijhouden... Dit was 13 dagen na de punctie.
chybou jaaaaaa super meissie.. is zoiezo 14 dagen na de pregnyl dus die is er al uit hoor helemaal toppie.. ik testte op 08-10-10 terwijl ik as op 10-10-10 mocht testen en die zag er s`avonds om 18.15 precies zo uit helemaaalll gefeliciteerd voor jullie 2tjesss meiden
Thnx! Super bedankt! Het is echt super gaaf! Ik hoefde me gelukkig geen zorgen te maken over Pregnyl bij het testen, die heeft Lieve gehad. Deze HCG maakt mijn lijf helemaal zelf aan! Het is echt super onwerkelijk allemaal! Wat gaaf dat je dat allemaal nog weet! Het is ook wel heel bijzonder. Wat een mooie testdatum 10-10-10! Ik hoop dat ik er over 8 maanden net zo bij zit als jij nu... Laatste loodjes hé! Liefs!
whahaha tuurlijk vergeet je dat niet meer was de en is nog steeds de mooiste tijd van mijn leven na al die jaren mmm heb je dan eindelijk eens geluk,en dat gaat echt niet zomaar uit je bolleke hoor verder heb ik hier op de computer een mapje met ivf poging 1 en daar staan alle foto`s in. van de eerste follikelmeting tot de laatste van baarmoederslijm tot eerste echo tests en alle echo`s en buikfoto`s haha en overal staat een beschrijving bij.. ik heb ook een 9 maandendagboek en ook daar staat alles in.. en ik weet en herriner het me nog als de dag van gisteren haha... het is zo snel gegaan
ik heb op 23 september de punctie gehad op een donderdag 27 september maandag de tp en op 8 oktober de eerste test hahaha
Ik heb af en toe last van wat steekjes in mn liezen, mn borsten zijn voller, wat gevoeliger en de aders wat meerzichtbaar, maar verder merk ik nog niets. Toen ik zwanger was van Kyana had ik ook niet echt klachten. En toch heb ik er een raar gevoel over dat het niet raak is. Waarom weet ik niet.