Ik heb nog 1 trekpleister test (2 voor 5) liggen. Omdat dr R zeker wist dat mn ei op zaterdag ging springen hou ik zaterdag aan als mn testdag. Is dan 14 dgn. Maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Waarom weet ik niet.
@ Chybou, wat super!!!!!!!! Ben echt heel blij voor jullie! Ik wil dat ook.... @ Nyncke, wel positief blijven he?! @ Hier, buik is stuk platter geworden, ook de menstruatiekrampjes zijn minder, maar met vlagen zijn ze er nog. Morgen concrole Geertgen.
@Chybou: En hoe is het nu met jullie? Day-after? @Babyhope: Bijzonder dat het nog zo precies blijft hangen. Eigenlijk achteraf gezien ook wel speciaal. Dat hele proces mist iemand die "gewoon even" zwanger wordt. Ik vind het ook wel leuk dat ze bij Geertgen (hoewel niet allemaal) de echofotos meegeven. Lijkt me heel speciaal om al een echofoto te hebben van de follikel waar uiteindelijk het eitje voor je baby uit gesprongen is Bij jou nog een paar weekjes, spannend! @Nyncke: Spannend! Ik hoop heel hard voor je dat je gevoel niet klopt en je gewoon lekker zwanger bent! Mijn duimen draaien! @Minniemouse25: Hoe is het met jou en met je 2 kleintjes? @Divaatje: Dat klinkt positief denk ik, toch? Hopen dat het morgen bij de controle goed is en dan op naar die mooie test! Hier weinig te melden. Net een telefoontje van de internist gehad en mijn schildklierwaardes zijn nog steeds wel binnen de norm, maar willen niet echt veel verder zakken (wat wel beter zou zijn om zwanger te worden of bij zwangerschap), nu dus maar weer op gaan hogen met de medicatie. Ach, bij al die medicatie inmiddels kan er nog wel een tabletje meer bij
Wow Chybou! Da's echt een superduidelijke test voor 2 dagen voor NOD! Gefeliciteerd!!! Er komt toch langzaamaan wel een Geertgen Babyboom op gang he Andere meiden: hang in there! Ik hoop echt dat jullie snel mogen aansluiten bij de Babyboom! Cin: jij mag vanaf morgen bevallen! Da's snel gegaan!! Ben benieuwd wanneer jullie meid zich aandient Met mij gaat alles goed Ik geniet volop!!
@Annedore: Fijn dat bij jou en met je beeb alles goed gaat @Mmiiiiir: Dankjewel Ik heb ook regelmatig mijn down-momenten, maar heb gelukkig in mijn omgeving een paar mensen die me dan heel goed weer op kunnen peppen. En wie weet helpt die positiviteit een handje mee!
Chybou, wat super! Hier. Ik weet het allemaal echt even niet. Maandagavond dus heel licht (bloeding). Gisteren ook af en toe wat te zien. Maar 's avonds gemeenschap (hoe zeg je nou zoiets netjes? Ik ben preuts joh ) en toen was er eigenlijk niks te zien. Vanmorgen heel vaag wel. Het blijft heel licht en lijkt gewoon niet door te zetten. Maar m'n hoop dat deze poging gelukt is is wel helemaal weg. Vanmorgen Geertgen gebeld. Zij zeggen dat ik deze dagen nog niet als menstruatiedagen mag tellen. Dus wachten tot het doorzet en dan op de derde dag weer Gonal-F. Het is raar, zo'n eerste poging. Je weet dat het de eerste ronde is. Je weet dat het heel goed gewoon nog niet kan lukken. Ik vind het ook moeilijk te 'klagen' aangezien veel mensen natuurlijk al heel vaak zo'n teleurstelling gehad hebben. Maar toch, dit is míjn teleurstelling. En die voelt rot en verdrietig. We willen het zo graag en zaten al helemaal te bedenken hoe we gingen reageren bij een positieve test zondag en hoe we het de ouders van mijn vriend zouden vertellen enzo. Je gaat toch over veel dingen fantaseren. Wetende dat de kans er is dat het niet lukt maar gewoon nog teveel hoop voelen en hierdoor veel bezig zijn met de leuke dingen, met het 'wat als'... Mijn vriend is bang dat ik niet met de teleurstellingen om kan gaan. Ik heb een geschiedenis van depressies en dat is iets wat we goed in de gaten moeten houden. Ook de hormonen deden veel met me op dit vlak. En hij heeft gelijk, nu voelt het even erg hopeloos. Voel ik me ongelukkig, een mislukkeling, verdrietig. Jarenlang werd ik niet ongesteld, wachtte ik steeds of het weer een keer zou komen, was ik blij toen het ineens kwam. En nu? Nu ben ik zo obsessief aan het kijken en háát ik het. Maar goed. We gaan weer verder. We wachten nu af en mocht ik ongesteld worden dan gaan we gewoon weer opnieuw beginnen. Wat moet je anders ook....
Chybou wauw!!! Superrr daar doen we t voor he!! Hoop dat we je allemaal snel mogen volgen!! Ftjl heb je al een testje gedaan?
Ja, toevallig vanmorgen. Gewoon, zomaar. Ik dacht dat het geen zin had maar nou ja, ze lagen er toch, ofzo. Maar knetternegatief.
Ohw das balen... Ik vond t stiemem best hoopvol klinken eigenlijk... Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, want dit is niet fijn!
@ Koolmees; Echt super hoor hoe je er tegenaan kijkt! Je gaat er gewoon voor en dan gaat het ook echt een keer lukken. Ik stuur alvast een deel van mijn positiviteit naar jou --> bij deze! The day after... Haha... Tja... Hier wisselen super blij, ongeloof (een soort van hoe kan dat nou... haha!) onzekerheid en angst elkaar zo om de seconde af. Ik heb er op dit moment nog maar één woord voor... JEETJE! Vrijdag was de officiële testdatum. Als het allemaal zo mooi blijft gaan dan zal ik maandag maar Geertgen eens bellen. Ik heb vanmiddag maar eens twee dozen KV testjes gehaald @ All; Ook namens Lieve, dank jullie wel voor jullie hele lieve reacties. Ik zet hier een babyboom polonaise in, iederéén die zich geroepen voelt is vrij om te volgen!
@Ftjl: Het klinkt inderdaad toch nog wel een beetje hoopvol Vooral omdat zondag pas de testdag is, het zou zomaar kunnen dat de test daarom nog negatief is? Niet dat ik je onnodig hoop wil geven, maar ik zou toch de moed nog niet verliezen hoor! Over een paar dagen nog een keer een testje doen misschien? @Chybou: Ik volg graag, maar eerst maar eens een "op het wachtbankje komen"-polonaise En kom maar op met die testjes, die vorige smaakt naar meer!
Inmiddels is het echt menstruatie. Dus weg hoop. Vrijdag maar weer beginnen met spuiten. Het voelt heel leeg in me nu. Verdrietig maar weet het niet zo goed. Maar weer doorgaan. Meer valt er niet te doen ook.
@Ftjl: Oh nee meid, dus toch! Balen!!! Ik herken het verdriet als je zo hoopt dat het uitblijft en het komt toch. Je mag gerust verdrietig zijn, het is ook gewoon :x Mij helpt het beste om de dag zelf goed te balen en er met mijn omgeving over te praten en daarna weer toe te leven naar de 1e spuit/volgende afspraak, om zo de draad dan weer op te pakken. Dikke knuffel jouw kant op!!!
Ftjl ik ben het met koolmees eens. Tuurlijk heb je verdriet en dat mag je ook voelen. Heel begrijpelijk. Hopelijk kun je snel weer vol goede hoop naar de volgende ronde uitkijken en mag die je veel geluk brengen!
@Ftjl, wat balen dat je nu echt ongesteld bent geworden, bah! Dikke knuffel voor jou. En ik kan me alleen maar aansluiten bij de dames, balen, woede en verdriet mag en is niet meer dan normaal. Hopelijk kun je je snel weer "opladen" voor de volgende ronde. @Koolmees, ik was er gisteren ff niet maar wat een tegenvaller voor jou zeg. Knuffel! En ik duim dat je toch nog het wachtbankje op mag deze maand.. en dan niet van de Provera! @Echo, ik neem ze ook altijd mee als, lijkt me gaaf dat je dan een foto hebt van je "halve" kindje, hihi.. slaat nergens op natuurlijk want is niet eens het eitje wat je ziet. Dinnetje van zp heeft foto van haar beeb waarvan ze nu zwanger is net voordat de emmy werd teruggeplaatst. Ook zeer bijzonder!
ik ga ook naar de geertgens kliniek heb in april tweede iui gehad. De eerste keer was ik een week te vroeg ongesteld, nu al drie dagen te laat spannend.