@Jessie80: Dat is inderdaad ook bijzonder. Hoe is het met jou, hou je het nog vol op het wachtbankje? @Divaatje: Succes morgen bij Geertgen, hopelijk alles goed ondanks de overstimulatie. @Terresia: Welkom! Dat klinkt hoopvol, voel je zelf ook al iets? Duimen voor een mooie test, wanneer ga je testen?
@Terresia, welkom hier, en zoals Koolmees zegt, wanneer ga je testen!? Wachtbankje zit prima.. ik merk wel dat ik op zie tegen volgende week.. ga waarschijnlijk langs bij mam en zus die in vakantiehuisje zitten en denk de hele tijd, oh, dan ben ik of heel verdrietig of heel blij.. aargh!
meiden vanaf vandaag mag ik officieel bevallen!!! whooooo zo spannendddd.... mijn manneke besprong me vanmorgen al toen hij thuiskwam van zijn werk haha moet zeggen, voelde wel raar na zo`n 12 weekjes niet gesext te hebben hahahahaha @fjtl meissie dikke knuffel hopelijk kan je nog wat moed vinden om vol goede hoop aan je nieuwe ronde te beginnen... @koolmees dikke knuffel voor jou meissie... @nieuweling uhmm teres..... zou je niet eens een test doen dan? @anne jaaa eindelijk ben ik zover gekomen zeg pfff wat een spannende en onzekere tijd is het toch wel geweest zeg.. (nu nog steeds trouwens) en ben jij er al uit of je wilt weten wat er in je buikkie schuilt? ik zag het in je topic dat je manneke toch wel twijfelde hahaa @de rest hoe gaat het nu bij jullie????
@Cin: kan me voorstellen dat het na al die jaren heel onwerkelijk is dat jullie meisje nu echt binnenkort in je armen ligt Wij willen toch nog steeds niet weten wat er in mijn buik zit Ik vertrouw erop dat het een baby is En wel die van ons! Wow! @'nieuweling' terresia Idd testen!!!!! @andere meisjes: wat een dubbele emoties zijn er soms te vinden in dit topic en op dit forum? De blijdschap van de een haar lang gewenste zwangerschap en de teleurstelling bij hen die toch weer ongi worden, of waar de behandelingen nog steeds niet gaan zoals ze zouden moeten. Ik ben het allemaal nog lang niet vergeten. De 3 jaar zelf proberen en de toenemende angst en onzekerheid. De intake bij dr. W. Het eindeloze spuiten voor een eisprong op dag 65 De Oradexon waar ik vervelende bijwerkingen van kreeg. De 2 cyclussen die zo lang duurden dat de Gonal-f niks meer deed en ik een doorbraakbloeding kreeg. Weer 2 maanden voor niks gespoten. De miskraam in december. De teleurstelling. Elke week naar Geertgen om weer te zien en te horen dat er nog niks groeit en dat we maar weer gaan ophogen. Uiteindelijk tot zelf 300 eh. En nu ben ik zwanger. Het gaat goed voor zover we weten. Ik geniet. En toch....weet ik nog heel goed hoe jullie je voelen, want zo heb ik me ook heel lang gevoeld Weet dat als ik hier iets schrijf over mijn zwangerschap, ik het altijd zo kort mogelijk houd. Ik weet gewoon hoeveel pijn het kan doen om dit te lezen als je net een moeilijk moment hebt... knuffel voor jullie
Babyhope, spannend!!!! Ben benieuwd wanneer het zover mag zijn!! Annedore, wat schrijf je dat mooi! Het is je ZEKER gegund deze zwangerschap!!!
JAAAA net officieel de bevestiging van de huisarts gehad EEN POSITIEF ADVIES VOOR DE GBP De huisarts heeft 2 brieven gehad dus ik mag er 1 komen halen voor mezelf Wel even kijken of iedereen dan een brief gehad heeft, of is dat normaal dat je zelf via de huisarts ook een brief krijgt? Maar goed ik zal maandag wel even bellen met het VGZ of ze hem binnen hebben en met Mol Nou ik ga het goede nieuws dit weekend vieren in ponypark slagharen Dat word mijn laatste keer pretpark in deze situatie!!!!
@ Mariek, wat een goed nieuws!!! Vandaag terug geweest, was nog steeds hetzelfde, volgens dr.B kan dat een goed teken zijn! Moet wel thuisblijven tot woensdag, dan kan ik testen zij ze. Dus dat wordt dat 1 juni ipv 4 juni. Nog 6 daggen dus....Zoooo spannend!!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Rissy: 18 mei,.....gonal-f 225 en sinds 2 weken medicijnen voor de bijnierschors. Lobi: 12 mei Wendy278: ongeveer 22 mei testen.(wat duren die wachtweken toch lang) Chybou: 28 mei testen Divaatje: 1 juni testen Jessie80: 4 juni, testen zondag 5 juni.. pregnyl 19 mei, 2e ronde gonal-f Nyncke: 29 mei testen Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 9 mei 2e FM Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Koolmees: 3e ronde Gonal-f. 17-05 2e FM. Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Lobi: 12 mei Chybou: 28 mei testen Divaatje: 4 juni testen Jessie80: 4 juni, testen zondag 5 juni.. pregnyl 19 mei, 2e ronde gonal-f Nyncke: 29 mei testen Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 9 mei 2e FM Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Koolmees: 3e ronde Gonal-f. 17-05 2e FM. Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Wendy278: 27 mei afspraak met dok W.... prikken is alweer begonnen Rissy: Op naar de volgende ronde!! ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem @divaatje dit was de meest geupdate lijst pagina 318
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Lobi: 12 mei Chybou: 28 mei testen Divaatje: 1 juni testen Jessie80: 4 juni, testen zondag 5 juni.. pregnyl 19 mei, 2e ronde gonal-f Nyncke: 29 mei testen Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 9 mei 2e FM Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Koolmees: 3e ronde Gonal-f. 17-05 2e FM. Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Wendy278: 27 mei afspraak met dok W.... prikken is alweer begonnen Rissy: Op naar de volgende ronde!! ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Sorry, had blijkbaar een verkeerde lijst gepakt! Maar ik heb m aangepast!
@Jessie80: Dat wordt vast een geweldige dag in dat vakantiehuisje, dat moet gewoon! @Babyhope: Wat heerlijk dat je deze mijlpaal hebt bereikt! Ik ben benieuwd wanneer je beebje zich zal laten zien @Annedore: Wat heb je dat lief omschreven Van mij mag je gerust je leuke verhalen plaatsen, dan weet ik waar ik die rotperiode voor doormaak. Als me dat te wachten staat heb ik dit er allemaal voor over! @Mariek73: Wat een goed nieuws! Fijn dat jij ook weer naar iets toe kunt leven. Veel plezier in Slagharen! @Divaatje: Dat klinkt hoopvol! Ik ga voor je duimen!! @Chybou: Hoe is het bij jullie, nog helemaal op de roze wolk?
@ Mariek, wat een fijn nieuws! Aan welke termijn moet je nu denken voor operatie? Veel plezier in Slagharen alvast! @Divaatje, spannend zeg! En lekker dat je eerder mag testen
Zag allemaal goed nieuws voorbij komen . Marieke en divaatje hebben goed nieuws gehad. Babyhope mag thuis bevallen Hier slaat de twijfel toe, wel of niet zwanger. Mijn gevoel zegt echt van niet, dus durf niet te testen. Heb ook niet echt symptomen behalve steekjes in mn rechter lies. Maar dat had ik mn vorige zwangerschap ook niet. Sorry voor het ego moment
Ego mag hier, Nyncke! Ik duim dat je gevoel er naast zit.. maar daar heb je weinig aan natuurlijk. Knuffel!
@ Jessie; Ik duim voor je dat je enorm blij gaat zijn in dat vakantiehuisje. @ Koolmees; Op het wachtbankje polonaise kan ik helaas niet inzetten. Maar dat gaat vast snel een keer lukken, op het bankje komen. @ Babyhope; Ohw wat spannend. Lijkt me een heel fijn idee dat als de bevalling zich nu aandient het helemaal ok is. @ Mariek! Fijn, wat een goed nieuws! @ Divaatje; Klinkt allemaal goed zeg! DUIM DUIM DUIM! @ Nyncke; Hopen dat je gevoel je helemaal voor de gek houd. Hier gaat het goed. De streepjes zetten door. Nu hebben we hier 6 testen liggen... Allemaal met een streepje. De een wat lichter dan de ander... Ik drink nog al veel momenteel. Die enorme knaltest van maandag heb ik niet meer gezien. Ik had die dag zo weinig gedronken. Maakt me wel onzeker of het wel goed zit. Ik probeer mijn gevoel hierover een beetje te vertrouwen. Ik voel me goed. Geen bloed te zien. Grote borsten, hoofdpijn en vlaagjes van misselijkheid. Onze kleine Suske (Made in België he) zit er nog. De wolk is er zo nu en dan. Ik ben vooral nog heel onzeker en bang dat het niet doorzet en fout gaat. Ik denk dat dat er wel bij hoort. Vandaag zat ik lang in de auto en opeens sloeg het in... Ik wordt misschien moeder! Dat wil ik al heel lang, maar misschien gaat het nu echt gebeuren. Jullie zien dat het hele idee nog niet echt is geland. Liefs!
@Nyncke: Ik duim voor je!!! En hoop ook dat je gevoel ernaast zit. Wanneer mag je officieel testen, vandaag? Zo ja testen! Zolang er nog geen bloed is, is dat ook een goed teken toch? Succes meid! @Chybou: Fijn dat het nog steeds goed gaat bij jullie, ik kan er zelf niet over meepraten maar volgensmij is het heel logisch om zo onzeker te zijn als je zwanger bent na MMM. Ik duim dat jullie beebje mooi blijft plakken! Is het nog geen tijd voor een nieuwe banner?