Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik denk officieel pas zaterdag of zondag. Aangezien het nu twee weken geleden is dat ik dat ei van 23 mm en pregnyl heb gehad

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Als de pregnyl er al uit is, zou je in ieder geval wel een testje kunnen wagen. Spannend! Succes!!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nyncke: pregnyl is er nu al uit dus mocht er een streepje komen dan komt dat door een zwangerschap.

4. Nyncke, ik zeg ook een testje wagen!!!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wat voor testjes heb je in huis? Heb nog een etos test liggen die mag je wel komen halen als je verschillende testjes wilt doen.

6. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @ Nyncke, gewoon testen! Wij zijn ook nieuwsgierig! haha!

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou net getest met een 2 voor 5 van de trekpleister, maar die bleef helaas wit. Dus zal morgen of zondag wel ongi worden.

@ minnie: kom ze nog wel een keer halen bij jou. Zal

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    He verdorie! Balen hoor! En dan weer clomid? Of over op spuitjes? Ik dacht altijd zo: een ronde niet raak is weer een ronde dichterbij dat t wel raak is. En dan weer vol goede moed aan de hormoonspuiten.

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Heb nog een ronde clomid 100 mee gekregen. Baal zelf ook wel. Had nl mooi uitgekomen met mn contract en zo. Einde contract begin verlof.

10. Nyncke, wat balen... We hadden allemaal zo'n goede hoop voor je...

Weet iemand dit trouwens: Ik krijg gonal f omdat dit de kleinste kans geeft op het rijpen van meerdere eitjes. In een topic waar ik schrijf krijgt iemand anders clomid. Dit werkt bij haar niet goed, maar zij mag niet over op andere hormonen omdat dat de kans op overstimulatie zou vergroten. Dus 2 totaal tegenstrijdige berichten. Iemand hier een idee over?

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lobi: geen idee. Ik krijg clomid en heb nog nooit wat anders gehad

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Lobi ligt eraan denk ik hoeveel gonal er wordt gespoten. Maar volgens mij begin je standaart met 37.5 gonal. Beetje tegenstrijdig idd maar iedereen reageert er anders op.

Nyncke dat had idd mooi uitgekomen. Nu hopen dat deze ronde aanslaat weer. Mag je wel weer komen voor fm?

13. Ik begin inderdaad met 37.5 De laagste dosis dus.

Kan je clomid niet in een zo lage dosis krijgen dan?

Dat zou wel een verklaring zijn dat ze mij gonal f gaan geven, maar niet waarom die andere vrouw niet over mag op gonal f

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Gonal wordt meteen doorgestuurd naar je eierstokken en clomid naar de hersenen zodat die een stofje aanmaken wat zorgt voor eigroei. En gonal is dus direct voor de eierstokken......

15. Dat wist ik niet. Maar verklaart het eigenlijk nog niet, toch?

Ik zal het de volgende keer vragen als ik weer bij het Geertgen ben!

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nyncke: Oh nee toch, balen meid :( Dikke knuffel!
    @Lobi: Clomid is volgensmij iets heel anders dan Gonal, dus ik vraag me af of je het wel goed met elkaar kunt vergelijken. Het voordeel van de Gonal is dat je laag kunt beginnen en steeds een beetje op kan hogen als het niet aanslaat. Maar het kan natuurlijk dat je al op de laagste dosis reageert, dat is voor ieder persoon anders.
    @Minniemouse25: Dat is een mooi motto! Hoe is het met jou en met je 2 kleintjes?

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @minnie: ja ik mag gewoon weer komen voor een fm.

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Koolmees; Ik durf nog niet zo goed met de banner... Ik heb me ook nog niet bij zwanger gezet op de lijstjes.
    Vandaag was wel de officiële testdatum. Ik zal maandag Geertgen eens bellen. Kijken wat ze zeggen.
    @ Nyncke; Jammer zeg! Heel erg balen!

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier vanmiddag het eerste rode streepje bij afvegen gespot. Net al iets meer. Wat moet ik u tellen als dag 1, vandaag of morgen?

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb ook ooit te horen gekregen dat ze bang waren voor meerdere eitjes met Gonal-F bij mij.. van Dr K. Maar inmiddels alweer 2 rondes laagste dosering en echt maar 1 eitje, dus lijkt mij kwestie van op laagste dosis beginnen en goed monitoren, maar ja, ieder lijf is natuurlijk anders.

Deel Deze Pagina