@ Divaatje; Ik ben het met Koolmees eens. Kop op meis... Je weet het maar nooit! Ik ga morgen een testje doen en Geertgen bellen.
Chybou hopelijk is het eeen positieve test. divaatje: hoe is het nu met je????? hier straks ook maar weer het geertgen bellen voor een afspraak voor een fm
@Chybou: En hoe was de test vandaag? Ik blijf voor je duimen!! @Nyncke: Op naar een succesvolle ronde!
Hey meiden, had net een bericht geplaatst maar ik zie m niet meer! Maar ik heb nog geen bloed gezien, gelukkig. Weet gewoon niet wat ik voel of wil voelen. Maar vandaag zal ik weer wat positiever zijn, want zo ben ik ook! Gisteren had ik een erorme dip. Vandaag maar van het prachtige weer genieten. Chybou, hoe is het met jou? En al getest?
@Divaatje: Die dipjes hebben we allemaal wel eens, helemaal niet erg. Gelukkig kun je het vandaag weer positiever bekijken. Geen bloed geeft moed!
divaatje meiss ik had elke ronde het idee jaaa het is raak!! pijn aan borsten en voelde me zelfs zwanger enzo... deze keer voelde ik totaal niks helemaal niks nada!! en ik dacht yeah right het zal wel weer niet zo zijn.. ik heb 2 dagen voor testdatum getest in de avond om 18.15uur en tot mijn verbazing kwam er echt een streepje op te staan haha ik heb in totaal 14 testen gedaan want ik geloofde er geen bal van ik voelde helemaal niks.. pas bij de 10 of 12 weken begon ik wat te merken hahaha
Weet iemand dit. Aankomende ronde willen we dus gaan starten met gonal f en pregnyl. Maar ik weet niet of ik aankomende ronde al kan starten, want vanaf dag 12 gaan we met vakantie. Ik weet niet of t dan kan?? Wel gaan we binnen Nederland en mss zouden we echo's kunnen laten maken op vakantie, maar ik weet niet of we dat wel moeten doen.
Pfoe, even alles bijgelezen. Wat een heftige berichten. Ik had even geen puf te lezen/schrijven. Was verdrietig maar wilde er vooral niet teveel over nadenken en gewoon weer beginnen met Gonal-F. Vrijdag mee begonnen weer. Komende vrijdag weer FM. Maar nog altijd dat gevoel dat ik er niet aan wil denken. Niet teveel met zwangerschap bezig wil zijn. Durf geen Babyboom te kijken bijvoorbeeld. Gewoon, vind ik eng omdat ik er vorige maand zoveel mee bezig was. Maar we zien wel hoe het gaat. Ik heb er ook geen invloed op. Het is enkel duimen en hopen.. Heel veel sterkte iedereen met alles. Wat is het toch ook spannend allemaal.
Bij mij kon dat wel, omdat mijn eitjes zo langzaam groeiden. Zat altijd een week tussen de FM's. Dus een weekje weg kon prima. Gingen we de heenweg langs Geertgen en terug weer Kreeg helaas 1 x een doorbraakbloeding op vakantie, kon ik mooi met dr. R gaan bellen, was minder leuk. Dus in MIJN geval kon dit... MAAR dit is jouw eerste ronde met Gonal? Dan weet ik niet of de arts akkoord gaat, omdat je dus niet weet hoe jouw eierstokken op deze hormonen gaan reageren. Ik hoop dat er een oplossing is!!!!!! En fijne vakantie natuurlijk!
Annedore ja t is de eerste ronde... Geen idee dus wat ze ervan zeggen. Kun je je enigszins vanuit gaan dat t eitje(s) rond dag 14 komt? Had ik in mijn natuurlijke cyclus wel altijd, standaard dag 14 positieve ovutest. Of kun je daar dus niks van zeggen?
@Lobi: Wanneer het eitje komt scheelt per persoon en in mijn geval ook nog eens per cyclus. In mijn geval zal het ook verkeerd gaan uitkomen met onze vakantie (2 weken weg) en zullen we dus hierna een ronde over moeten slaan. Als er eerder een eisprong was geweest net als 1e gonal ronde, was het wel allemaal nog goed uit gekomen. Maar wat je zegt als je in Nederland op vakantie gaat: je kunt natuurlijk wel overwegen om tussendoor voor een echo richting Elsendorp te rijden (afhankelijk waar jullie heen gaan). Spuiten kun je ook meenemen, daar in de koelkast leggen en daar zetten. Maar dat is aan jullie, soms kan een maandje rust ook wel eens goed doen. @Ftjl: Succes weer deze maand en hopen op een mooie FM vrijdag! Ik herken het ook dat ik me soms afvraag of ik er niet teveel mee bezig ben. Maar voor mezelf helpt het ook om hier verhalen te lezen waarbij dames na een lange weg alsnog zwanger werden, hetzelfde voor sommige stukjes in babyboom. Ik ga voor je duimen op een positieve maand deze keer!
@Lobi, meestal moet je dag 10 of 11 voor eerste FM terugkomen. In mijn geval sloeg de Gonal-F meteen aan en moest ik dan op dag 14/15 nog een keer terug om te meten en datum voor Pregnyl te bepalen.. dus als het mogelijk is om van je vakantieadres langs het Geertgen te rijden zou ik het doen.. hier ook een dergelijk iets met weken weg voor werk in augustus.. (behalve dat het lastig is met echo's ook lastig met klussen, want manlief gaat niet mee!) maar er zijn als het goed is nog 3 kansen voor die tijd, dus ik probeer me er maar niet te druk om te maken..
Dank jullie meiden, voor jullie ervaringen. Dag 10 zou ik moeten redden. Als mn ongi op tijd komt tenminste... Bij onze intake zeiden ze dat echo's eventueel ook in je eigen ziekenhuis kunnen. Dus wie weet kan ik anders ook een echo op mn vakantieadres laten maken? Ik ga iig dag 2 naar t geertgen en dan zal ik alles even overleggen.
Helaas kun je daar niks van zeggen. Zo ging het bij mij: eisprong 1 op dag 65 eisprong 2 op dag 35 eisprong 3 op dag 28 eisprong 4 op dag 17 En tussendoor ook heel veel keren geen eitje(s). Overigens hang het misschien ook af van de arts met wie je het bespreekt. Dr. W zei toen tegen mij dat ie eigenlijk liever geen hormonen meegeeft op vakantie. Maar omdat het bij ons zo moeizaam ging (zie lijstje eisprongen) mocht het dus wel. Ik zou het bespreken. Als je voor een FM naar Geertgen kunt tijdens je vakantie zou dat wel handig zijn Ik vind (en toen bij ons ook) het wel dubbel. Want aan de ene kant is even ECHT vakantie toch wel fijn en belangrijk. Aan de andere kant: hoeveel rust heb je in je hoofd als je een ronde overslaat Overigens EGO update van mij: Ben nu toch ziek thuis en moet toch bloed prikken op ziekte van Lyme. N.a.v. die teek 3 weken geleden. Ik hoop echt zo dat ik me zorgen maak voor niks. Vind het niet leuk
Dank je babyhope, dit geeft moed! Heb wel rare afscheiding met een heel klein beetje bruin erdoor, mijn buik is toch nog wel opgezet, maar mijn borsten doen bijna geen pijn. Voel me niet zwanger, maar ben wel met vlagen misselijk. Denk dat ik morgen vroeg ga testen... ! dag eerder, dat deed ik de vorige keer ook.
Weet je wat zo gek is. Ik heb altijd een super strakke cyclus gehad. Iedere maand strak op dag 14 een positieve test. En nu ineens niet meer... Dat is toch raar?!? Dokter R zei dat t door de stress kan komen... Dat zou idd kunnen, we hebben een heftige tijd achter de rug. Maar dan nog... Maar goed, om die reden ging ik er dus een beetje vanuit rond dag 14a15 een eisprong te krijgen. Maar dat is dus nog helemaal niet zo zeker... Annendore wat vervelend zeg. Heb je klachten? En zou t kwaad kunnen voor een zwangerschap?
Divaatje ik ben 4x zwanger geweest. En elke keer met wisselende symptomen en 1x zelfs helemaal niks. Spannend dus morgen! Ik duim voor je!
Lobi: ieder lichaam is anders. Wie weet gaat jouw lijf wel heel netjes op gezette tijden eitjes afleveren Maar mijn ervaring is helaas anders. Het is gewoon niet te voorspellen meid. Ik heb idd klachten. Er zijn onderzoeken geweest waaruit een relatie is gebleken tussen Lyme en miskramen, intra uteriene vruchtdood en vroeggeboorte. Ook is er een kleine kans op doorgeven van Lyme aan het kindje. Bij beiden is de kans echt heeeeeel klein, maar ik wil het gewoon weten en de HA ook. Divaatje: ik heb nog hoop voor je hoor
Wat ben ik ook een ei! Mijn man zou bellen als ie de stad inrijdt, dan loop ik vast met de honden naar het park en zie ik hem daar. Ik denk, wat duurt het lang, wat sneu, hij heeft vertraging. Zit ik met mijn hoofd al een uur later!!!! Moet nog even 3 kwartier geduld hebben