Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

OOOO wat spannend lientje
    Ik duim voor je
    Het klinkt wel goed

Hier net de pregnyl weer gezet, kan me weer opmaken voor 2 slopende wachtweken
    Mijn LF is 12 dgn (zonder de extra pregnyl 5 dgn na de iui)

2. Hoi, vanmorgen opgestaan met de beruchte menstruatie hoofdpijn ( tenminste voor mij dan ) dus ik ga er van uit dat ik vanavond of morgen ongesteld ga worden. Als dat zo is dan moet ik beginnen met de Deca te gaan spuiten ... Geertgen bellen en op cd 2 de Gonal F er bij spuiten en dan zijn we gestart met onze derde en tevens laatste poging .... ik heb er wel moeite mee hoor dat het zogenaamde "einde" in zicht is ... Bij Geertgen houdt het in ieder geval voor ons op want ik ben al wat maandjes over de leeftijdsgrens heen .... mijn man vroeg of we nog ergens anders terecht zouden kunnen in ieder geval voor de IUI maar dat weet ik niet .... ik weet dat ze in Rotterdam tot 45 jaar gaan maar of ze dat ook nog doen na 3x IVF zonder resultaat dat weet ik dus niet ... ik zal nog eens om me heen kijken en luisteren wat er nog voor mogelijkheden zijn ... maar natuurlijk gaan we ook hopen dat dit niet hoeft dus we gaan nog eerst vol goede moed de derde poging in ...

lfs. Nicole

3. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Vannacht mega ongesteld geworden...dus, op naar poging 6...

Nicole, mijn duimen draaien voor jou!

4. carma

carma Niet meer actief

AAAHHH nee lientje, toch ongi
    Idd op naar poging 6
    Suc6 meis

Coni jééé meis dit is echt zo kl..te voor jullie
    Ik ga heel erg voor jullie duimen dat deze "laatste" ronde, jullie ronde word
    sterkte xxx

Misschien dusseldorf????

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nicole en Lientje: vervelend nieuws. Het is te hopen dat jullie beide over 4 weken heel ander nieuws hebben...!

6. Hallo dames, vanmorgen ongesteld geworden dus het startsein van de 3e en tevens laatste ICSI poging is gegeven .... vanavond beginnen we weer met de Decapeptyl en morgen komt daar de Gonal F bij ... voor vrijdag heb ik een afspraak staan bij Geertgen voor de uitgangsecho dus we zitten weer in de race .... hopelijk met een mooie en positieve finale,

lfs. Nicole

7. carma

carma Niet meer actief

Ik ga voor je duimen nicole
    Hie lang duurt de korte icsi eigenlijk?

Duiem duim duim

8. Hoi, de afgelopen keer had ik ook het korte protocol maar alles bij elkaar heeft het 5 weken geduurd vanaf de eerste dag van mijn menstruatie ... dus echt kort vond ik dat niet echt ...

gr. Nicole

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Mijn korte IVF was ook een week of vijf inderdaad....

Ik ga ontzéttend voor je duimen Nicole!

10. Goeiemiddag dames, vanmorgen bij dr. R. geweest voor de uitgangsecho ... ik had om 11 uur de afspr. en ik was er om 10.45 uur en ik zit net of ik wordt al binnen geroepen .... nou de echo was natuurlijk ook zo gemaakt en de papieren voor België waren ook zo verzonden ... toen de wachtkamer in voor de assistente en daar werd ik ook zo naar binnen geroepen ik kreeg de medicijnen mee en zat om 11.02 uur weer in de auto ... dit is wat ze noemen een bliksembezoekje .... pffffffff ..... leek "overtoom" wel .... maar goed alles zag er gelukkig goed uit er zaten geen cystes en daar gaat het tenslotte om ... nu een weekje doorspuiten en vrijdag 20-8 voor de eerste follikelmeting ... dan heb ik de afspraak bij dr. W. dus dat zal wel weer de hele middag duren .... maar goed .... we gaan er voor ....

gr. Nicole

11. carma

carma Niet meer actief

HAHAHAHA ja nicole he's back hahahaha
    Idd dat zal wel weer veel wachten worden, maar de moeite waard
    Het is z'n lieve begripvolle man
    Ik ben blij dat wij het icsi gesprek bij dr W hebben

Ik hoop dat je een goede groei hebt en snel weer verder kan
    duim voor je

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hihi blijft inderdaad grappig, de stijlverschillen van die twee.
    Dr R die zo lekker snel is, heeft me al weleens gezegd: "Ik neem nu ook nog waar voor een collega, ik snap niet wat die de hele dag doen"

(ik hoop dat er geen dokters meelezen, wil geen rel veroorzaken)

Ik hou er inmiddels rekening mee: wil ik wikken en wegen enzovoorts, dan kies ik dokter W, heb ik eigenlijk geen tijd maar moet ik toch langs voor een echo of zo, dan kies ik dokter R.

13. Flowerme

Flowerme Lid

28 apr 2010
    46
    0
    0
    @Mimirr, leuk dat je weer kan beginnen!
    Hoeveel is gebruikelijk om te spuiten? ik krijg 187,50 Gonal en jij?
    Hoelang duurt het vanaf de follikelmeting tot planning punctie? ik las dat er1 meting is en dan kan het algepland worden, of is het in de praktijk anders?

Wat zijn de ervaringen in Genk trouwens? (terugplaatsing)

14. Ik denk dat de hoeveelheid die je moet spuiten per persoon heel erg verschillend is .. ik spuit 300 Gonal F ... en hoelang het duurt vanaf de eerste follikelmeting en punctie is ook geen standaard tijd voor want bij de één groeien de follikels sneller dan bij de ander dus dit is allemaal heel persoonlijk en per persoon kan het heel veel verschillen. Ik heb bijvoorbeeld bij mijn 2e ICSI wel 3 follikelmetingen gehad voordat er een datum werd geprikt voor de punctie want het groeide bij mij allemaal niet zo hard ....

Wat de ervaringen zijn in Genk daar heb ik zelf geen antwoord op ... ik zou het ook wel willen weten dus als er dames zijn met een antwoord .... laat maar horen dan,

gr. Nicole

15. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nou,... ik ga nog effe geen IVF doen hoor...
    (maar ik moet wel gaan beslissen wat te doen, over een dikke maand, als ik dan nog niet zwanger ben).

Ik spuit nu 37,5 Gonal-F, bij de IUI. Bij de IVF spoot ik 75.
    Je hebt veel metingen nodig hoor, voordat de punctie gepland wordt. Zeker een stuk of zes.
    En mijn ervaringen in GEnk? Hééééééél lang wachten. Heb twee TP's gehad, in beide gevallen heb ik meer dan 2 uur moeten wachten.

Verder is Genk echt een ziekenhuis-omgeving. Met steriele mensen in groene pakken. De TP zelf stelt niet zo veel voor. De ruimte waarin het gebeurt is ook echt zo'n operatiekamer-ruimte. Maar verder is de TP te vergelijken met een IUI.

Het is dus vooral de sfeer die anders is. En de wachttijden, dat is écht een ramp. Maar goed, misschien had ik wel twee keer pech..

16. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag op dag 9 eerste FM, ik voelde het al.. en ja hoor, ei is al 18 mm, meteen pregnyl gekregen en morgen om half 10 al de IUI nummmer 6!!

Duimen draaaien maar weer!

groetjes Lien

17. carma

carma Niet meer actief

AAAAA spannend lien, good luck

18. Hoe is jouw ICSI gesprek gegaan

gr. Nicole

19. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Thanx Mariek, Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het gesprek is verlopen!

Nicole, ben jij ook al weer bezig met een poging?

Sterkte meiden!

20. carma

carma Niet meer actief

Het was een fijn gesprek met dr W
    Ik mag (eigen keus, wel aangeraden) even aan de pil tot na de vakantie (10 sept/19sept)
    Op 21 sept (als we terug zijn) moet hubby weer inleveren en gaan ze kijken of er nu wel levende bewegende zaadjes zijn
    Ze willen dit wel weten en wij ook anders hoef ik niet te beginnen.
    Als dit goed is stop ik met de pil en mogen we starten.
    (Is het niet zo dan blijven ze testen om te kijken of het verbeterd.)
    Die uitslag krijgen we die zelfde dag een half uur later al en dan krijg ik te horen welk schema en welke medicatie.
    Ik denk het flare up schema omdat hij al zat te balen dat ik het lange schema moest gaan doen ivm met de vakantie.
    Nu nog ff vechten voor de lucrin, zodat ik ook maar 1 spuit moet ipv iedere dag deca.

Dr W gaat er vanuit dat het wel goed komt en dat het idd door verhoging/ koorst en antibiotica komt
    Hij had pas 1x meegemaakt dat een man van 1 miljoen naar 0 was gegaan en dat het nooit meer beter is geworden en op 0 is gebleven
    Dat geeft de burger moed
    Ik mag dus heerlijk hormoonvrij en ongi klachten vrij vakantie vieren en daarna gaan we weer verder.
    Ik aan de pil hahahahaha alsof we die nodig hebben hahahaha

Deel Deze Pagina