@Chybou/Divaatje: Hoe is het nu met jullie? Dikke knuff! @Jessie80: Dit weekend testen toch? Spannend!!! Merk je al iets? De duimen draaien hier voor je!
Weekend begon vandaag al toch? Kon me niet meer inhouden.. en met wat voor resultaat: Bekijk bijlage 155839 Vandaag is Pregnyl precies 2 weken geleden, dus daar komt dit tweede streepje echt niet door..
OOOOO meis wat spannend Ik ga zooooo voor je duimen dat hij zo blijft of donkerder word Wanneer is je NOD?? Hij is echt super duidelijk xxx
Dankje Mariek!! In het echt is ie natuurlijk nog donkerder Vorige keer werd ik de ochtend precies 2 weken na Pregnyl ongi, die dag was vandaag. Zonder Pregnyl werd ik meestal precies 2 weken na ei ongi.. dat zou morgen zijn. Ik heb 1x een positieve zw-test gehad (2e ronde Clomid), maar die was echt veel minder duidelijk en deed er ook een minuut of 5-10 over om te verschijnen.. en toen werd ik 2 dagen na NOD ongi. Maar nu, echt binnen 2 minuten stond het streepje er! Dus ik hoop zo dat dit 'm wordt/is!! Ik denk zaterdag nogmaals testen en dan maandag met clearblue digital met zw-indicator, die ligt niet voor niets al anderhalf jaar in de kast!
jessie meiss die is super positief hoor normaal mag je 14 dagen na pregnyl zoiezo al testen dus bij deze van harte gefeliciteerd meissie je bent zwanger!!!!
@ Nyncke; Ik ben ook een dr. C fan. Ik zou het niet gek vinden als jij dat ook bent na de 7e. @ Divaatje; Wat jammer meis! @ Mariek; Goed nieuws zeg! Kilo knallen maar! Ja, ik krijg utro. Ik heb lucrin gehad dus maakte zelf niets geen hormonen meer aan, dus moest aan de bollen. @ Jessie; Dat is toch wel een heel duidelijk streepje... Houden zo! @ Koolmees; Ik ben weer zo aan het duimen voor je eitjes! Sorry dat ik even niet ben geweest op ZP. Ik kon even niets zien wat met zwanger zijn, zwanger worden en kinderen te maken had. Hier gaat het inmiddels beter. Je bent een schatje met al die knuffels! @ Fireangel; Ik heb je vraag gelezen en meestal moet je op de eerste dag van je menstruatie een afspraak maken voor een echo. Dan wordt gekeken hoe veel eicellen er klaar staan en dan ga je van start met het spuiten van FSH. Meestal heb je dan ook al met de arts afspraken gemaakt over het gebruik van deze medicatie en bijvoorbeeld decapeptyl of lucrin. De startdagen hangen af van het schema dat gebruikt wordt. Zo heb je een lang en een kort schema. Het aantal dagen follikel stimulerend hormoon spuiten is meestal gelijk (zo rond de twee weken) @ All; Dank jullie wel voor jullie steun. Echt super lief en het heeft Lieve en mij erg goed gedaan. @ Hier; Ik ben begonnen met vloeien, en hoe. Jeetje, wat komt er een hoop naar buiten zeg! (sorry...) Ben helemaal slap en duizelig. Ik moet zeggen dat dit mij en Lieve ook wel helpt. We kunnen het een beetje afsluiten. Ik heb gisteren zelf Geertgen gebeld voor een afspraak.(Dat was wel even een momentje) De 14e kunnen we terecht bij dokter C. Dan hebben we ook meteen een afspraak voor een FM. Ik hoop dat er een follikel te zien is en dat we een paar dagen later naar Genk kunnen voor een cryo TP. Ik ben blij dat we meteen door mogen met de cryo's. Dat deze TP geëindigd is in een vmk is heel erg jammer, verdrietig en balen... Maar ik ben wel heel erg blij dat Lieve en ik dit samen achter ons laten en verder kunnen. We gaan voor de cryo's... Een terugplaatsing in mijn eigen cyclus voelt wel heel erg goed.
Dag dames, ik heb een topic geopend over de overeenkomsten die Geertgen heeft (geprobeerd) te sluiten met de zorgverzekeraars. Ik heb een brief gekregen dat Geertgen er niet met mijn zorgverzekeraar is uitgekomen. Nu had ik dit verhaal over geen overeenkomst al van vrienden gehoord... Nu ben ik benieuwd of jullie verzekeraar wel of geen overeenkomst met Geertgen heeft. Ik ben dus bezig met een klein onderzoekje... Momenteel ben ik bezig met een brief naar mijn zorgverzekeraar waarin ik aangeef dat ik het niet eens ben met dat ik halverwege een lopende behandeling opeens 20% zelf moet betalen. Toen ik de behandeling startte hadden ze nog wel een overeenkomst. Ik kan moeilijk mijn cryo's en zaaddonor oppakken en naar een kliniek gaan waarmee mijn zorgverzekeraar wel een overeenkomst heeft. Dan zou ik misschien beter kunnen switchen van zorgverzekeraar.
@Jessie80: Jaaaa wat fijn!!! Je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd meid, geniet ervan! @Chybou: Wat fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Vanzelfsprekend hoor dat jullie even geen behoefte hadden aan ZP, ik duim voor jullie op een mooie volgende cyclus met een plakbeeb als resultaat!
hoi meiden,....gister 6x een berichtje geprobeerd achter re laten voor iedereen,........gewoon 6x niet geplaatst:x Hier komt poging 7 @Chybou,....kl#te voor jullie,...een dikke knuffel! Krijg je nog ff lekker een trap na van je zorgverzekeraar, de @#$@*&%@!!!:x Hopelijk kun je toch nog iets met ze regelen. @Jessie,...........whaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat goed,.......alvast een piep kleine felicitatie! @Kloolmees,......mijn duimen draaien overuren,.....volgens mij gaan we nu nog redelijk gelijk op,...jij komt elke x een dag na mijn bij geertgen Ik moet morgen weer,....ben benieuwd,.......maandag had ik meerdere eitjes waarvan 1 rond de 10á 11 mm en een bmsv van 7,8,.......komen we deze ronde toch weer gezellig samen op het wachtbankje @Mariek,....super zeg,.....had op een andere topic al een berichtje achter gelaten voor je @all,.....heel veel suc6 met jullie "bezigheden" voor de tijd,......ben er ff een paar dagen niet,.....jarig en een feestweek in ons durp
Jessie: gefeliciteerd!! Goed nieuws! @Chybou: zo logisch dat je het even niet trok om hier te komen. Dat vond ik na de vmk ook erg moeilijk. Hoefde je eigenlijk geen controle echo? Ik moest van dr. C in december komen voor een controle echo om te kijken of mijn BM wel echt goed leeg was en hoe mijn eierstokken er bij lagen. Wat betreft de verzekering: ik ben bij Zilveren Kruis, hiervoor Groene Land. Zij hebben gewoon een nieuwe overeenkomst met Geertgen. Ik hoop dat je eruit komt meid. Zit jullie niet mee @Ego: op de helft vandaag! Wat een bijzonder mooi wonder! We zijn zo blij en dankbaar hiervoor en vergeten geen moment hoe bijzonder dit is en dat we niet moeten vergeten om te genieten! Gisteren stond ik flesjes Zwitsal in de badkamerkast te zetten en daar genoot ik zelfs met volle teugen van
@Rissy: Dat klinkt hoopvol! Zo te horen heb je nu ook sneller eitjes met de Oradexon of niet? Ik hoop dat het bij mij ook zo goed effect zal hebben de volgende ronde (als er een volgende ronde nodig is tenminste ) Op naar samen op het wachtbankje! @Annedore: Jeej op de helft! Geniet van deze mijlpaal!
@Annedore, heerlijk zo'n mijlpaal weer.. ben je heel erg zenuwachtig voor 20 weken echo? @all, ik snap nu pas wat ze bedoelen dat je je vanaf het eerste moment van je zwangerschap zorgen maakt.. vanochtend was temp lager (net zo hoog als afgelopen week maar gister was ie gewoon hoger, en ik moet sowieso niet meer tempen).. dus meteen paniek.. maar testje was echt wel veel duidelijker dan afgelopen donderdag, dus ik probeer mezelf maar gerust te stellen. Ik heb besloten maandag nog digitale en dan pas weer MvM testje, maar ik weet niet of ik het volhoud.. maar goed, er is echt geen druppel bloed te bekennen en test is super dus ik zou lekker moeten proberen te genieten!
@Jessie80: Dat klinkt goed meid! Dit moet gewoon een plakbeeb worden, hoe moeilijk ook, maar geniet ervan!! Hier eindelijk positief nieuws Vanmorgen bij dr. K. geweest en er zat er een mooi eitje rechts van 18 mm met slijmvlies van 7.6 mm. Vandaag de laatste keer Gonal zetten en dan morgenvroeg Pregnyl. Eindelijk mag ik ook op het wachtbankje, testdatum 21-06, spannend!! Eind juni gaan we 2 weken op vakantie, dus daarna kan ik niet meteen weer beginnen met spuiten. Er komt dan na de vakantie een controleafspraak en dan wordt bekeken wat dan nodig is (Provera?), maar wie weet gebeurt er een wonder en hoeft het zover niet eens te komen. Zou geweldig zijn om met een positieve test op zak op vakantie te gaan
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Lobi: 12 mei Chybou: 28 mei testen Divaatje: 1 juni testen Jessie80: 4 juni, testen zondag 5 juni.. pregnyl 19 mei, 2e ronde gonal-f Nyncke: 29 mei testen Koolmees: 21 juni (pregnyl 05-06) Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl:Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 9 mei 2e FM Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Wendy278: 27 mei afspraak met dok W.... prikken is alweer begonnen Rissy: Op naar de volgende ronde!! ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Het was even zoeken, maar volgensmij is dit de laatste lijst. Er zijn veel nieuwe updates nodig zie ik
YES!! Heerlijk! Welkom op het wachtbankje (ik zal mezelf zo op het verlengd wachtbankje zetten).. Ik duim dat je met heerlijk nieuws op vakantie mag!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Koolmees: 21 juni (pregnyl 05-06) Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 14 juni FM, cryo TP in eigen cyclus Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Wendy278: 27 mei afspraak met dok W.... prikken is alweer begonnen Rissy: Op naar de volgende ronde!! Nyncke: 29 mei gestart met Clomid100 2e ronde Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Ik heb het een en ander aangepast, maar weet ook niet alles. Vandaar de .. achter sommige namen!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Koolmees: 21 juni (pregnyl 05-06) Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 14 juni FM, cryo TP in eigen cyclus Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Wendy278: 27 mei afspraak met dok W.... prikken is alweer begonnen Rissy: Op naar de volgende ronde!! Nyncke: 29 mei gestart met Clomid100 2e ronde, 7 juni 9:40 uur 1e FM Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Ik heb mezelf aangepast
Dank je Mariek73 Ik vind het wel een beetje eenzaam zo alleen op het wachtbankje. Wie schuift er snel aan, Rissy bijv.?
Ja Rissy is idd ook wel weer eens aan de beurt Maar dan wel samen door naar het verlengde wachtbankje hè