Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Inderdaad daar gaan we gewoon voor :)

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    ik hoop dat ik woensdag bij je aan mag sluiten.

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik hoop het ook voor je, ik ga voor je duimen :)

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Rizzy; Haha... Ja jouw reactie sloot perfect aan bij mijn gevoel!
    @ Annedore; Soms zit het mee, soms zit het tegen... Het zit nu even tegen... Wat betreft ze zorgverzekering, ik ben bezig met een boze brief. Ik hoop dat dat wat oplevert. Anders hoop ik dat ik over mag stappen naar de verzekering van mijn partner. Die heeft wel een overeenkomst.
    Ben je al op de helft? Wat gaat dan snel zeg! Fijn dat alles goed gaat!
    Ik heb 14 juni een afspraak. Ik heb dan dr. C ze zal dan wel even alles nakijken. (deed ze de vorige keer ook) Ze zeiden aan de telefoon helemaal niets over een extra controle en zo.
    @ Koolmees; Wat een goed nieuws... Eindelijk! YES! Wie weet kom ik tegen het eind van je wachtweken naast je zitten en dan hoop ik ook op het verlengde bankje. ;)

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chybou: Groot gelijk van die boze brief, ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt! En fijn dat jullie de volgende afspraak weer bij dr. C. hebben, op naar een succesvolle maand!

Hier dit weekend goed geklust, als het goed is heb ik ergens vandaag mijn eisprong (Pregnyl gisteren om 08.30 uur gezet). Vanavond klussen we dan ook nog een keer voor de zekerheid. En dan op naar "rust" tot de volgende afspraak bij Geertgen ergens half juli, met of zonder positief bericht tussentijds :)

6. Heeft iemand een idee of t erg zou zijn om op dag 1 al te starten met gonal f spuiten?

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zou ik Geertgen even over bellen.
    Dag 2 is het vroegste dat ik ooit ben begonnen....

8. Had net een heel klein beetje rood. Niet echt noemenswaardig, maar ik heb gehoord dat je dan wel mag bellen. Dus gebeld en morgen ga ik langs, ben benieuwd!!!

9. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames...
    Ik ben helemaal nieuw hier, nou ja..... oud profiel.. niet veel gepost in het verleden. Normaal gezien praat ik mee op het IVFmoederforum.. maar ik zag dat hier ook een Geertgen pagina is.

Leuk!

Ik kan in ieder geval met heel veel vreugde melden dat ik middels Eiceldonatie nu net zwanger ben geraakt!!

Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik loop al zo'n 4 jaar in de mmm waarvan al 3 jaar bij Geertgen. Telkens kwam het met een donor niet tot punctie of deelde de eicellen na de punctie niet door (dat is precies 1 keer gebeurd). Een paar keer hadden we een eigen donor die dan weer afhaakte of die wij afkapte omdat ze eigenlijk graag zelf nog een kind wilde maar haar partner niet... Tja, ik ben onvruchtbaar en afhankelijk van een donor... maar ik wil daarmee zeker geen draagmoeder zijn ofzo..

En dan nu toch zwanger!! Ik kan het niet geloven! Ik ben destijds met 21 1 eierstok en later met 27 jaar de andere eierstok vanwege kanker.. En nu komt dan toch mijn mooste droom uit!

Meiden ik hoop dat jullie snel zullen volgen!

Liefs, N

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Mag ik je vragen hoeveel overgewicht je dan hebt? Je bmi? Pb mag ook hoor als je dat liever doet...

en voor alle meiden, vergoedt de verzekering de kosten als je naar die kliniek gaat?

+ Weet iemand als je liever geen clomid gebruikt ivm bijwerkingen, of je dan ook iets anders/vergelijkbaars kunt nemen?

Groetjes!

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Morgen al langs, spannend, succes meid!
    @Nofje: Welkom, wat een bijzonder verhaal, gefeliciteerd!!! Geniet ervan! :)
    @Sas26: Bij mij worden de kosten vergoed vanuit de basis zorgverzekering. Wel moet je even navragen of je zorgverzekeraar een contract met Geertgen heeft gesloten, daarover is al een apart topic aangemaakt hier op het forum. Toen ik bij Geertgen kwam mocht ik meteen stoppen met de clomid, omdat het voor mij niet goed werkte. Mijn ervaring is dat je veel met ze kunt bespreken, dus het loont de moeite om eens in gesprek te gaan. Succes!

12. De ongesteldheid zet niet echt door... Is t dan wel verstandig morgen al naar t Geertgen te gaan?

Sas ik krijg meteen gonal-f. Nooit clomid gehad.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nofje, welkom en gefeliciteerd!!
    @Sas, hier werkte Clomid niet en ik ben dus ook overgestapt op Gonal-f, met goed resultaat :)
    @Lobi, mmh moeilijk.. hoe laat moet je? Misschien dat het dan wel doorgebroken is? Maar als je nog niet ongi bent, heeft het weinig zin denk ik..

Ego, hier vanochtend een mooie 2-3 op de clearblue digital.. heerlijk om te zien! Daarna de hele dag geprobeerd het Geertgen te bellen.. pff.. het was echt druk! Maar uiteindelijk een afspraak kunnen maken bij Dr C (wilden we ook graag) op 23 juni om 17.00.. nog 2 weken en 3 dagen zenuwen..!

14. Jessie super!! Altijd fijn die bevestiging!! Geniet ervan!!

We moeten morgen om 14.20. Ik ga ervan uit dat mn ongi dan wel doorgebroken is. Dan zou ik kunnen gaan en dan prikinstructies etc krijgen en dan woensdagochtend mn eerste spuit zetten. Dan zit ik toch op dag 2, dat zou dan toch goed zijn?
    Als t morgenochtend niet doorgebroken is, ga ik de qfspraak denk ik verzetten.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lobi, dat lijkt me verstandig. Ik weet niet of ze zullen zeggen dag 2 beginnen (of dag 3) maar dat hoor je dan vanzelf.

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @jessie: Dat is zeker iets leuks om te zien op een test.
    @lobi: spannend zeg.
    @Sas: Ik denk dat het wel bespreekbaar is. Dat was bij mij ook, maar omdat ik al een dochter heb dmv clomid heb ik weer clomid gekregen. Heb jij al eerder clomid gehad en veel last gehad van bijwerkingen? hier niet zo heel veel last van de bijwerkingen.

Zijn er nog meer dames die morgen naar het geertgen gaan? Ik moet er om 9:40 zijn. Ben benieuwd hoe groot mn eitjes zijn.

Heeft iemand trouwens nog iets van babyhope gehoord?

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Succes morgen!
    @Jessie80: Wat goed! Tijd voor een banner? ;)
    @Nyncke: Jij ook succes bij Geertgen morgen!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nynce ik ben hier hoor!!!

en nog steeds met beeb in buik pffff hahahaha:)
    thxx voor het vragen meissie...

jullie horen het echt wel hoor als ons meissie er is.. kom tijdens de eerste weeen wel melden dat ik aan de gang ben hoor!! dont worry!!!
    het is niet voor niks een geertgen beeb he;)

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    nyncke je hebt pb, dank voor je berichtje!
    Ik heb clomid gehad, soms ook pregnyl. van de clomid heb ik best last gehad ja.... opvliegers maar vooral vreselijke stemmingen.... sjacho, prikkelbaar en niet fijn in mijn vel.... gelukkig was het na de 4de keer raak...! maar helaas kreeg ik een pnd, eigenlijk begon het al halverwege de zwangerschap...en las later in de bijsluiter dat een depressie een gevolg kan zijn van de clomid. vandaag dat ik nu aan t lezen ben over iets anders, omdat ik sowieso grotere kans heb nog een keer een depressie te krijgen... : (

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jawel, maar mijn zusje zit ook op zp en alhoewel ik erop vertrouw dat ze niet in de topics neus waar ik zit, zou ik niet willen dat ze het kan zien als ze op mijn profiel pagina komt ofzo. Ik vertel het haar komend weekend, dus daarna kan ik los :p

Deel Deze Pagina