Succes met spuiten, Lobi! Ik hoop dat het echt iets moois gaat opleveren en je geen/weinig last zult hebben van eventuele bijwerkingen. Hier beetje raar. Vorige week vrijdag nog geweest. 11,5mm toen. Dus nog even door (met GF 112,5) en vandaag terugkomen. Nu ineens 2 te zijn van 9,5 en 9,8. Bizar. En beetje teleurstellend. Nu dus opgehoogd en komende maandag weer terugkomen. Ik vind m'n lijf maar raar.. Snap er helemaal niks van.
@Lobi: Zoals de andere meiden ook al zeggen, ik zou ook gewoon de spuit zetten voor de FM Succes en hopen op een mooie groei! @Jessie80: Hier gebruik ik het ook voor dezelfde reden als Annedore omschrijft. Ik weet alleen dat het niet goed is bij zwangerschap, verder weet ik niet waarvoor het kwaad zou kunnen. Ze kan het inderdaad het beste even navragen bij haar gynaecoloog @Rissy: Oh wat balen dat de FM een beetje teleurstellend was. Jij en Annedore hebben me wel hoop gegeven dat de dexamethason me meer kansen kan geven, kom op eitjes groeien! Misschien een beetje een rare vraag: heb je nog getest voordat je begon met spuiten? (mijn slijmvlies was bij die posi test ook ruim 11 mm en de eitjes wilden maar niet groeien) Ik ga voor je duimen dat er bij de volgende FM een groot ei klaar zit! @Ftjl: Wat teleurstellend als zo'n eitje slinkt! Ik had dit deze ronde ook bij een ei van 13.5 mm en was ook erg teleurgesteld. Gelukkig gebeurde er later deze ronde wel wat na ophogen. Ik duim voor je dat er een mooi ei gaat doorgroeien!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Koolmees: 21 juni (pregnyl 05-06) Wendy278: daar zit ik dan weer mag op 24/6 testen Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 14 juni FM, cryo TP in eigen cyclus Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Rissy: Op naar de volgende ronde!! Nyncke: 29 mei gestart met Clomid100 2e ronde, 7 juni 9:40 uur 1e FM Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem brengt deze maand ons wat we zo graag willen
@ Koolmees; Hoe is het? Ik duim me gek! @ Nofje; Fijn om een succesverhaal van eiceldonatie via Geertgen te horen. Daar hoor je verder heel weinig van. Dat doet vrouwen die eicellen hebben afgestaan goed. Ik hoop dat je zwangerschap verder heel erg voorspoedig mag verlopen en dat je over 8 maanden mag bevallen van een gezonde zoon of dochter.
Ik ga de spuit inderdaad maar gewoon zetten voor de FM. Hebben hier eigenlijk veel meiden last van bijwerkingen van GF? En vanaf welke spuit dan ongeveer? En van de Pregnyl? Rissy, dokter R is fijn he! Vind hem echt een hele fijne man! Mijn FM heb ik bij dokter W. Is die fijn? Iemand?? Ftjl, wat vreemd en inderdaad teleurstellend dat je eitje geslonken is... Is er wel goede hoop dat deze 2 eitjes goed door gaan groeien? Ik duim voor je!
Ja dokter W is ook heel fijn. Heb bij hem onze intake gehad. Daarna alleen nog maar dr R gehad met de echo's. Absoluut een fijne man. Dinsdag had ik trouwens dr C en die mag van mij ook blijven. Morgen avond mag ik weer naar dr R. Ben erg benieuwd naar mn ei en wat we de evt volgende ronde gaan doen.
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Koolmees: 21 juni (pregnyl 05-06) Wendy278: daar zit ik dan weer mag op 24/6 testen Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: Gonal-F gespoten, Pregnyl en nu dus wachten tot 30 mei! NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Chybou: 14 juni FM, cryo TP in eigen cyclus Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Rissy: Op naar de volgende ronde!! Nyncke: 29 mei gestart met Clomid 100 2e ronde, 10 juni 19:10 2e FM Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
meiden mag ik hier even spammen? Heb zon mooie foto van onze draakjes en misschien geeft het jullie wel een extra boost bij t zien van de draakjes..... hebben jullie het liever niet kan ik dat ook zeer zeker begrijpen.
@Wendy278: Welkom op het wachtbankje, duimen dat we samen naar het verlengde wachtbankje gaan verhuizen! @Chybou: Hier is het prima, het rommelt lekker in mijn lijf (krampjes/steekjes enzo), maar wat dat wil zeggen geen idee. We moeten nog best wel even geduld bewaren, dus we wachten nog maar even stug door @Lobi: Ik merk alleen wat bij de eerste paar dagen spuiten, sneller hoofdpijn en wat meer emo. Maar niet dat ik er extreem veel last van heb. Voor de rest heb ik vrijwel geen bijwerkingen gelukkig. Van de pregnyl ben ik de vorige keer flink ziek geweest (hoofdpijn, misselijk), terwijl ik er deze keer weinig last van gehad heb, dat wisselt dus bij mij. Dr. W. is mijn favoriet gevolgd door dr. C. aan dr. R. moest ik even wennen, maar hij komt wel kundig over, dus is een goede 3e @Nyncke: Succes morgen, hopelijk een mooie groei te zien! Er is nog plek genoeg over op het wachtbankje @Minniemouse25: Vooral spammen! Leuk ben benieuwd
Ik wacht even wat meer reacties af en vanavond of morgen spam ik dan wat van de draakjes. Wil iedereen de kans geven om hun mening te geven over het spammen. ben je nieuwschierig? bij zwangerschapsclubs tweelingen deel 3 staan al 3 fotootjes.....
Ik heb even gekeken, en het zijn twee schatjes!! Dus van mij mag je, maar ja, ik heb makkelijk(er) praten..
Thanks voor de dexamethason reacties.. ik ga dit in elk geval doorgeven en ze had zelf idd ook al zoiets van "dit moet ik met FA bespreken"..!
Hoi meiden Even een ego berichtje sorry Wil even laten weten dat ik 24 juni onder het mes ga Super snel al !!!! Ik vind het nu wel eng worden maar goed het moet ik heb geen keus en ik krijg er z'n beter leven door. Dan kan ik volgend jaar mei weer aan de gang voor kindje 2 (in mei leggen alle vogeltjes en marieke een ei hahaha) Ik lees en leef met jullie mee hoor maar de gastric bypass operatie en de forums die daarmee te maken hebben worden even wat vaker bezocht nu Als ik me volgend jaar weer actief meld dan wil ik jullie hier allemaal niet meer zien AFGESPROKEN!!! dan zijn jullie allemaal lekker zwanger of bevallen. XXX
Inderdaad supersnel Mariek!! Maar wel fijn lijkt me.. er tegenaan hikken moet ook niet te lang duren! En ik duim dat je dan volgend jaar een mooie plakcryo mag ontvangen!
mariek jaa dat is idd snel meissie.. ik wens je heel erg veel succes met de operatie, het herstel, en het kiloknallen daarna.. en idd volgend jaar een mooi plakwondertje voor jullie dr r was mijn favo the bigg boss himself he, zonder hem bestond geertgen niet eens, hij wilde gewoon gerechtigheid ook voor de stevigere vrouwen enzo.. en hij heeft mij ter wereld gebracht dus hij was echt mijn favoriet, bijna alle echo`s en afspraken waren dan ook bij hem.. heel recht voor zijn raap en soepel denkend over wat voor behandeling dan ook.. dr w is heel lief en neemt echt de tijd voor je, daarom loop thet meestal ook uit bij hem.. en hij is heel makkelijk met het nemen van beslissingen. dr c was bij onze 2de echo op 1 november bij dr r, aan het meekijken verder ben ik er niet meer geweest.. dus kan niet oordelen over haar.. dr m haha kabouter plop noem ik hem, vond het een hele rare man zeg ik eerlijk.. een beetje zo`n ja laat maar hahaa!! dr k was echt totaal niet mijn favoriet ,zat alleen maar te zeiken over mijn overgewicht enzo, toen ze net bij geertgen werkte,en ze heeft daar ook voor op haar flikker gehad door dr r. ik heb zelfs in mijn dossier laten zetten bij haar echt nooit meer te willen gaan, tot ik de eerste punctie kreeg, en ze superlief was en echt kei goed haar werk heeft verricht..
Kijk Babyhope, deze post moet ik bewaren! Kan ik precies zien bij wie ik terecht kom bij de volgende afspraak. Ik ben afgelopen x bij dokter M geweest en hij lijkt inderdaad op Kabouter Plop haha!! Ik wist eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik ermee moest... Dokter R ben ik ook helemaal fan van!! Heeft hij geertgen opgezet? Mariek, super goed nieuws!!! Spannend!!!
ja hij heeft geertgen opgezet .. en daarna is er nog een andere mede eigenaar bij gekomen, maar hij is de oprichter ja.. staat ook op de site van geertgen he.. in kranten en al gestaan, hij komt vanuit helmond ziekenhuis en daarom was de vorige keer die gyn in het zkh zo tegen mij aan het praten, geertgen is een inlooptoko enzo. ik wist gewoon zeker dat het een concurentie praat was hahaha