Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    koolmees...

van harte gefeliciteerd met jullie super overduidelijke positest....

meiss ga lekker genieten hoor, want die 2-3 weken staat er niet voor niks... heel veel hcgtjes idd in je urine moppieee....

hehe eindelijk...

xxxxcin

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bij jou dus nog niets bezig Babyhope.. kom kleintje, je mama (en wij!) is nieuwsgierig!!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Whiehoooooo koolmees is echt overduidelijk superzwanger! Gefeliciteerd koolmees en koolmeesman! Echt een mooi streepje! Ook de 2-3 is kei gaaf!

4. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Gewéldig, Koolmees! Ben zo onwijs blij voor je! Super zeg...

5. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Geertgen babyboom wachtbankje!!!

NOD:
    Wendy278: daar zit ik dan weer mag op 24/6 testen
    ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend!

Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten):
    Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni
    Koolmees: positieve test op 19 juni

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment....
    cilek : 23 mei afspraak
    blondjuh: ..
    Rissy: Op naar de volgende ronde!!
    Nyncke: 10 juni gestart met provera, 1 juli 18:50 terug
    Lobi: volgende ronde start Gonal-F..
    Divaatje: Pauze..

ZWANGER:
    babyhope: 16 juni 2011
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles.
    Mniekie: 22 januari

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jessie neee:( haha hier is echt nog niks bezig.. maar weet niet iets in mij zegt dat het nu echt niet lang meer kan duren,
    ben nu al vanaf half 9 volop aan de schoonmaak hier, en nu dus even eenpauzetje tussendoor.. mijn hoofd zat vol met poetsen poetsen poetsen, terwijl erniet veel gepoetst hoefde te worden hahaha...

we shall see:)

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dankjewel dames voor de felicitaties :)

@Babyhope: Ben je al aan het bevallen? :p (waarschijnlijk een vraag die je op dit moment niet meer kan horen ;))
    @Ftjl: Spannend! Veel succes op het wachtbankje!

Hier vanmorgen weer een testje gedaan (heb er toch genoeg liggen :)) en het streepje was nog een beetje donkerder :) Voor de geïnteresseerden, foto staat in mijn album. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel veel vertrouwen in heb, ik voel me zwanger en de testen knallen. Vanmorgen gebeld met Geertgen en op 12-07 heb ik de eerste echo bij dr. W. Verder heb ik de assistente van de internist gesproken en ik word vandaag teruggebeld over wat te doen met de schildkliermedicatie.

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Koolmees: wat fijn dat je er zo gerust op bent! Dat moet ook, want het gaat gewoon goed! :) Succes met wachten tot 1e echo. Spannend!! :)

@foto's in mijn album: heb foto's geplaatst van de echo's van vorige week (piemelbewijs :D) en van de voortgang van het kamertje :) Voor wie wil kijken (en het niet te confronterend vindt, want dat snap ik heel goed!).

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Annedore: Heerlijke foto's: een vrolijk kamertje! En inderdaad een overduidelijk bewijs dat jullie een ventje krijgen :)

10. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
  11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland

Willen jullie straks ook weten wat het geslacht is?

Wij eigenlijk niet, maar heb er totaaaaal geen spijt van. Het maakt het er (voor mij) toch wel anders/leuker op. Had ik niet verwacht...

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    koolmees haha van jullie kan ik het wel hebben hoor!! maar idd in de omgeving hier wordt ik echt gek van,
    loop je met je hond staan ze al voor het raam te tikken nog niks??? nee duh ik heb toch niet voor niks zo`n buik haha ik waggel toch niet voor niks!!!

en meiss idd blijf positief he, je hebt gewoon een knaltesty voor je nod...

@annedore jaaa mooi mooi mooi het kamertje van jullie kleine mannetje haha en idd duidelijker kan niet he;)

@mirr hoe issie metjou????

@hier vanaf gisteravond dus al wat lichte krampjes maar zonder regelmaat, met douchen gaan ze niet weg dus denk wel het goede voorwerk nu:):) ik is happyyyyy

13. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    @fljl... welkom op het bankje.... hopelijk volgen we alle twee koolmees op... enne ben je gaan volgen op twitter... miss_wendy

14. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Spannend Babyhope...!

Met mij alles oke! Afgelopen weekend superdruk geweest als vrijwilliger: donderdag van 15.00 tot 24.00, vrijdag van 5.00 tot 20.00 en zaterdag van 7.00 tot na middernacht vrijwilliger geweest voor World Cup - nl in Eindhoven. Met matjes, stoelen, dranghekken enzovoorts gesjouwd en eigenlijk amper gezeten. Dat kan ik blijkbaar met 23+ weken zwangerschap!!!

@ Annedore: ik ben ook blij dat ik weet dat het een meisje is! Zag in je eigen topic dat jullie de naam al definitief gekozen hebben, ik twijfel nog...

Wendy: bijna NOD, spannend!!!

Zie dat het lijstje niet helemaal meer up-to-date is, dus ik ben benieuwd of er meer meiden dan alleen Wendy op het wachtbankje zitten?
    Ik ben in ieder geval superblij met de berichten over positieve tests, hier!!

15. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik wacht ook :)

En spannend zeg, Babyhope!
    Ik ben ontzettend blij voor je, Koolmees! Deze positieve berichten maken me ook iets minder bang en wat hoopvoller. Dat het wel écht kan lukken.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mirrrr hahahha:) niet TE veel doen he meiss..

je wil niet weten wat ik nu allemaal nog doe hahaha:)
    soms denk ik ook waar haal ik de energie vandaan, maar ja het moet toch gebeuren denk ik dan, terwijl ik eigenlijk helemaal niks meer hoef te doen alles is al gedaan:)

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mmiiiiir: Dank je :) Ik zal straks eens in je topic gaan neuzen ;) Fijn dat bij jou alles goed gaat!
    @Annedore: We hebben het er samen nog niet over gehad, maar ik denk dat ik ook niet wil weten wat het geslacht is. Maar we hebben nog een hele tijd om daarover na te denken ;)
    @Babyhope: Spannend!!! Ik ben benieuwd :)
    @Wenonline: Spannend, nog maar 4 daagjes tot de testdatum! Merk je al iets?
    @Ftjl: Goed om te horen! Eerlijk gezegd vond ik deze cyclus veel te lang duren, dus ik had echt niet verwacht dat het deze maand zou lukken. En zeker niet dat ik nu al zulke knaltests zou hebben. Het kan dus echt! Ik ga voor je duimen meid!!

18. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo

koolmees GEFELICITEERD

ik wil even antwoord geven op de vragen van koolmees en jessie80

ik heb dokter M aangegeven dat ik advies IVF heb gekregen maar hij wilt eerst een HSG test omdat ik die nog niet heb gehad en als er niks verstopt zit wil hij eerst een paar keer IUI proberen omdat dit volgens hem minder ingrijpend is
    maar als er wel verstopingen /verklevingen zijn word het IVF

Dokter S in dusseldorf adviseerde IVF omdat ik in het verleden ben geinfecteerd met chlamydia en nooit zwanger ben geweest.

ik vertrouw op de advies van dokter m maar wil niet meer als 3 pogingen IUI doen dit heb ik ook direct aangegeven

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    cilek dat kan ook hoor,
    ik heb ook maar 3 pogingen iui gehad en ik heb alleen matige milde pco, dus geertgen is overal voor in...

dr wissman zei gewoon hoe denken jullie over ivf? wij hebben altijd gezegd dat doen we niet maar na 2 jaar besloten we dat we alles gingen doen voor een klein wondertje en gelukkig hebben we die keus gemaakt:)

20. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo babyhope,

ze zijn inderdaad heel begripvol bij geertgen en luisteren naar je
    ik wil ook niet heel lang voor iui gaan vind 3 pogingen wel oke en dan inderdaad ivf
    ik hoop dat ik net zo veel geluk heb als jou

ik wensjou heel veel sterkte tijdens de bevaliing ik hoop dat alles je goed afgaat en dat jij je wondertje snel mag vasthouden

Deel Deze Pagina