Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Klinkt goed, Mariek!
    Lijkt me ook wel fijn om even niet die stress te hebben van "zwanger aan het worden zijn"...

Daarover gesproken... Ik heb vandaag mijn NOD en nog geen spoor van te bekennen... Over spannend gesproken... En net nu ik me voorgenomen had om er voortaan maar gewoon vanuit te gaan dat het toch niet raak zal zijn....

Morgenochtend testje...

2. carma

carma Niet meer actief

OE miiirrrrr ik duim heel hard voor je
    xxx

3. monica076

monica076 Actief lid

Jun 18, 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    ik loop ook bij het geertgen en heb ivf gehad en bij de tweede terugplaatsing was het raak ik ben zwanger
    ja in genk moet je wel geduld hebben maar verder vind ik het wel heel knap dat ze mensen met overgewicht wel gewoon willen helpen in nederland vang je vaak bot

ik ben nu 5 weken zwanger en hoop dat alles goed blijft gaan

gr monica

4. carma

carma Niet meer actief

Hier ook een obeesje hahahaha
    Maar idd erg fijn dat ze het aandruven verder te gaan waar andere afhaken en zorgen dat andere ongelijk krijgen
    Ik heb bij de eerst een super zwangerschap gehad en ik durf hier niet te zeggen wat ik woog bij de bevalling maar het was heeeel veel
    Nou 1,5 uur en ik was klaar hoor, natuurlijke bevalling zonder pijnstilling

Ik hoop dat ik snel in je voetsporen mag treden monica en ik hoop dat we in okt ook een positive test in handen hebben

Geniet lekker van je zwangerschap
    Nog 2 weekies en dan het hartje op de echo

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    oooh Mirr spannend!! Ik hoop dat je positief test!!

Mariek, fijn dat je even aan de pil mag.. alhoewel..waarom eigenlijk? Het is toch niet erg als je hem niet slikt? ;)

Hier is de IUI goed gegaan, Dr W snapt ook niet waarom het maar niet wl lukken bij ons.. hij hoopt nu raak, hij heeft nog even een echo gemaakt na de IUI, we hebben nu een mooie echofoto waarop de zaadjes te zien zijn die liggen te wachten voor een mega groot ei! Ik hoop dat deze ronde raak is, al is het maar alleen om die foto zodat ik die later aan ons kindje kan laten zien hihi

Nou duimen maar allemaal, voor iedereen!!

6. carma

carma Niet meer actief

Hoi lientje, wat spannend weer ik duim voor je

Ik moet aan de pil omdat ik anders nog net in onze vakantie al ongi word en er pas na die tijd een nieuwe zaadtest word gedaan
    Dat zou betekenen dat we dan nog een maand moeten wachten
    Nu kan ik stoppen met de pil als het zaad goed is en dan word ik ongi en kunnen we aan de gang

7. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Mir, en? ;)

8. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Oke, mariek, nu snap ik het haha, heb ik helemaal niet bij stilgestaan!

En Mirr... ik ben ook benieuwd!!!! *** Duim Duim Duim Duim ***

9. carma

carma Niet meer actief

MIIIRRRR ???????
    en en en en en en (hahahaha)

Annedore hoe is het met jou meis???

10. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    #350 mmiiiiir, Aug 18, 2010
    Last edited: Aug 18, 2010
    Hahahah sorry hoor....

Vanmorgen stond ik in dubio. Wat ga ik doen met mijn ochtendplas: in de WC lozen of misschien toch maar een beetje in een bekertje doen en er een dipstick in houden?

Daarom heb ik eerst maar even de poezen eten gegeven. En de krant gehaald. En de waterkoker aan gezet.

Toen heb ik toch maar besloten het te doen. Testen dus.

Dus ik plas in dah bekertje.
    Vervolgens dipstick erin.

't Was een beetje veel plas en de dipstick ging er véél te ver in. Er zit zo'n streepje "maximum" op maar hij ging echt bijna kopje onder. Ik had dan ook mijn lenzen niet in....

Zoals altijd bij tests, ga ik er niet naar staan staren maar leg ik de dipstick weg, waarna ik andere dingen gaan doen. In dit geval: afwasmachine inruimen met de vaat van gister.
    Kijk ik op de test.

Wat zie ik? Twéé streepjes...................................
    Huh?

't Is toch niet stiekem een ovulatietest want dat zijn de enige tests die twee streepjes geven bij mij. Want ik, ik word toch niet zwanger?

Verpakking uit de prullenbak...
    Nee het is echt een zwangerschapstest......
    Maar wèl verkeerd gebruikt. Kopje onder in plaats van tot het "maximaal-streepje".

Bekertje met urine nog niet weg gegooid, dus nóg maar een testje ertegenaan. Zoals het hoort deze keer: tot aan het streepke "maximum".

Negatief......

Nou, wie het weet mag het zeggen.....

Eén ding is zeker: ik ben nog steeds niet ongesteld. En zo te voelen gaat dat vandaag in ieder geval niet meer gebeuren. En... Ik ben nooit over tijd. Dus wat dát betreft in ieder geval een mijlpaal....

Ik loop verder wel al de hele dag te glimlachen........

11. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Oooohh Mir! Wat een spanning en sensatie!

Geen ongi in zicht is heel hoopvol :)

Wat te denken van die testjes....I don't know :(
    Ik zeg: morgenochtend weer testen en dan in alle opzichten in 1 x goed! :D

Mariek: met mij gaat het goed hoor :) Morgen weer naar dr. W. Ben benieuwd ;)

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Oh Mirr, je houdt het spannend zeg! Ik hoopd at je morgen een vette positieve test in handen hebt!

Succes! Lien

13. carma

carma Niet meer actief

Mirrrrr duim duim duim

14. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
  15. Coni

Coni Actief lid

Hoi Mirrrrrrrrrrrrr............. dat is zeker vreemd zeg .... ik ga voor je duimen dat het de uitslag is van je eerste test ........

gr. Nicole

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden:
    Vandaag duidelijkheid in de vorm van ongi.

Dus helaas!

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oo nee miirrr. dikke knuffel!

18. carma

carma Niet meer actief

AAAA miiirrrr nee.
    Dikke knuffel voor jou meis.
    xxx

19. Coni

Coni Actief lid

@Mirrrrrrrrrrrrrr .......... jammer meis ..... ik leef met je mee .... maar goed ondanks dat het balen is heeft je lichaam je niet langer in onzekerheid laten zitten ........

Dames hebben jullie ook toen der tijd Babyboom gevolgd?? Ikke wel en wisten jullie dat Diana en Jeroen ( Ajax fans ) ook bij Geertgen hebben gelopen en nu inverwachting zijn van hun 2e kindje ....

Tevens een ander minder leuk nieuwtje van Babyboom ... er was ook een stelletje bij Vivian en Marco ... zij is donker en hij is blank ... ze hebben een kindje gekregen die te vroeg was geboren en is overleden naderhand hebben ze 2 pleegkindjes gekregen en tijdens babyboom is zij toen ( ik dacht via IVF ) zwanger geraakt en ze hebben inmiddels 2 "eigen" kindjes ... Vorige maand is Vivian heel plotseling overleden en zal zij haar wondertjes dus niet zien opgroeien .. ik schrok vreselijk van dit berichtje ... zo een lange weg moeten gaan om een eigen kindje te mogen krijgen en nu niet de kans krijgen om ze te zien opgroeien ... hoe wreed kan het leven zijn.

lfs. Nicole

20. carma

carma Niet meer actief

Bah ik zit hier echt met kippenvel
    Wat een tegenstellingen zeg, de ajax mensen die nooit zwanger zouden worden en nu zwanger van de 2de
    Geweldig en ook motiverend voor ons

En dan een gezin die zoveel hebben moeten zoorstaan en waar de moeder cru uit het leven van de kindjes word gerukt
    Ik zit hier echt met tranen, wat kan het leven hard en oneerlijk zijn

Share This Page