@Cilek: Fijn dat je wel vertrouwen hebt in dr. M. Ik hoop dat de stap naar IVF voor jou uiteindelijk niet nodig gaat zijn, succes! @Babyhope: Nog geen beebje, jouw meisje heeft het vast nog heel goed daarbinnen
@Cilek: ik vind het wel een goed advies van dr. M. Een chlamydiainfectie KAN voor verklevingen gezorgd hebben, maar dat HOEFT niet. Een HSG zou ik dan ook doen om e.a. uit te sluiten. Als IUI toch nog een mogelijkheid is, dan geef je jezelf daarmee toch nog wat extra kansen En iedere kans is een kans op een baby! Mocht toch alleen IVF mogelijk zijn, dan weet je in ieder geval dat je er alles aan gedaan hebt om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Ik wens je heeeeel veel succes en geluk aan het eind van de weg, of dat nou een IUI weg of een IVF weg wordt... @Cin: ik denk dat je mokkaboontje deze week nog komt! Ik gok zelfs voor het weekend! Vrijdag lijkt me een mooie dag! Ik hoop dat ik gelijk heb en dat je niet volgende week ingeleid hoeft te worden. Succes nog even!
Hallo Koolmees en Annedore ik vind jullie echt super betrokken net zoals alle meiden van de Geertgen forum trouwensen ben jullie daarom super dankbaar. @koolmees heel erg bedankt ,ik hoop ook dat het niet nodig is en dat we snel een psotief resultaat hebben. @Annedore eerst was ik verbaasd over besluit van dokter M maar hoe meer ik er over ging nadenken hoe meer ik het met hem eens werd het is inderdaad heel goed om een HSG test te doenom het 1 en ander uittesluiten.zolas jij ook al heb gezegd erlke poging is een extra kans
hey meissie weet jij dat je de 2de bent die vrijdag zegt onze mariek zeg took vrijdag (heeft ze gependelt) ben echt zo benieuwd hoop dat jullie beide gelijk gaan hebben...
gefeliciteerd zwangeren met de positieve testen babyhope inleiden is wel te doen hoor ik ben ook ingeleid
@Cilek: Ik denk dat je de goede instelling hebt, hoe meer kansen hoe beter toch? @Babyhope: Spannend!!!! Ik hoop dat de beide dames gelijk hebben @Monica076: Dankjewel
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Wendy278: daar zit ik dan weer mag op 24/6 testen ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Nyncke: 10 juni gestart met provera, 1 juli 18:50 terug Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
@Koolmees,......GEFELICITEERD!!!!! @Babyhope,.....kom op met die hcg-tjes!!!! Ga die kleine meid van jullie maar snel lekker in jullie armen sluiten!!!!! Heel veel suc6 met de laatste loodjes,.....btw,....het inleiden valt reuze mee,.....het gaat alleen allemaal net ff iets sneller. (is mij toen verteld) @Anne,.......wauw een jongetje,...leuk jho!! Wat een leuke kamer hebben jullie voor de kleine Anneman,.......ff een gooi naar de naam,......uuuuuuuuuuuuuuuuuuh,......Willem, Hendrik, Walter, oja, vorige week hoorde ik op de radio dat kinderen al heel lang geen Gerrit zijn genoemd @Mariek,...hoe is het met jou??? @de rest,....ik zal van de week ff verder bij lezen, zit nu op mijn werk met mega traag internet. @Hier,....ff ego,...heb eindelijk op dag 34 een ei van 20mm en mag morgen de pregnyl gaan zetten,......die eeuwigdurende wachtweken zijn er weer:x
@Rissy: Dankjewel En jeej jullie mogen weer op het wachtbankje, spannend!!! Op naar een mooie test over 2 weekjes! Veel succes/plezier met klussen
Spannend, Rissy! Ik vind het zelf echt behoorlijk slopend, het wachten. Hoop dat het jullie iets makkelijker af gaat. Maar eerst nog even een paar leuke dagen Hier dus. Ik vind het vermoeiend. Doe zo m'n best stabiel te blijven (heb geschiedenis van en gevoeligheid voor depressie) maar in die wachtweken knal ik altijd weer een paar treden terug, zo voelt het. Het liefst zou ik twee weken in bed liggen, ofzo. Doe ik niet natuurlijk. Heb ook niet zo'n goed gevoel. Weet niet, het voelt hetzelfde als vorige keer. En heb echt een naar gevoel dat ik volgende week weer gewoon ongesteld ga worden. Nog iets heel stoms wat ik me afvroeg, trouwens. Je leest toch overal dat je niet te vroeg moet testen want dan kan 'ie vals-positief zijn door de Pregnyl. Maar als ik dan nu zou testen, en hij is positief, kun je daarmee dan niet checken of de Pregnyl in ieder geval z'n werk heeft gedaan? Of zeg ik nou iets stoms? Probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar was er gewoon even over aan het piekeren. Wat het zou betekenen als je een paar dagen na de Pregnyl een test doet en deze positief is. Of, als je een test doet en deze negatief is. Betekent dat dan al iets of helemaal niets? Nou ja. Nog anderhalve week wachten. Ik kan dat.
@ftjl: ik heb de eerste 2 rondes na pregnyl wel getest en idd knalpositief. Wilde toen ook even weten of het wel wat deed in mijn lijf Daarna geloofde ik het allemaal wel Sommige mensen blijven om de dag testen na pregnyl om te kijken of het streepje lichter wordt of donkerder wordt of eerst verdwijnt om vervolgens weer te verschijnen (of niet). Wist na de eerste ronde dat pregnyl bij mij na 8 dagen weg is (is erg snel!). Daarna gewoon ongi afgewacht. De 2e ronde heb ik ook gewoon ongi afgewacht, dus niet getest. De 3e ronde 2 dagen voor nod negatief getest en op nod positief (MK). De 4e ronde 2 dagen voor nod licht positief en op nod nog positiever Ik vond de ww ook echt heel moeilijk, maar kwam ze op zich wel aardig door. De 2e week vond ik lastiger. Maar ja, je kunt er niet omheen. Die weken zijn nu eenmaal nodig Heel veel succes nog met wachten!!
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Jessie80: positieve test op 2 en 4 juni Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Nyncke: 10 juni gestart met provera, 1 juli 18:50 terug Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem[/QUOTE] Waarom nou alweer niet raak
@Ftjl: De wachtweken zijn inderdaad slopend! Vooral niet in bed gaan liggen, maar proberen wat afleiding te hebben, dan gaat de tijd (hopelijk) wat sneller voorbij. Ik had hier ook helemaal geen goed gevoel over deze maand (had pas zo laat een eisprong) en kijk toch naar het resultaat. Het kan dus ook gewoon wel lukken! Ik ga voor je duimen meid en ik hoop dat je naar het verlengde wachtbankje mag verhuizen @Wenonline: Oh nee meid wat balen Sterkte en dikke knuffel!!
Ook wij zijn dik tevrede met Geertgen. Het is een super kliniek. Ze zijn hier nog menselijk en ben je voor je gevoel geen nummertje. Als je zit te wachten, wordt je wel door het personeel herkent en maken als ze tijd hebben een praatje met je. Je moet inderdaad soms erg lang wachten, vooral als je een afspraak hebt bij een bepaalde arts. We hebben vorig jaar januari onze eerste IVF gehad. Wij deden deel ivf, want dan hoefde je niet op de wachtlijst voor donorzaad. Ondanks wij in een hele stressvole situatie zaten zijn we toch zwanger geworden via IVF. Alles is goed gegaan en in oktober is onze zoon geboren. Omdat wij er niet te veel leeftijdverschil tussen de twee biologische kinderen willen, zijn we nu in juni begonnen met IUI. Ik heb op 11 juni me eerste IUI gehad. Nu wachten we op resultaat. Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat Geertgen bestaat, anders hadden we erg lang moeten wachten op onze kleine wonder. Groetjes, The girls
@Rissy, joepie, eindelijk weer een ei! Klus ze en ik zet mijn duimen alvast weer in de duim-voor-plakbeek-stand!! @Annedore, geen Gerrit.. mmh.. valt me tegen @Wen, shit shit shit.. Sterkte.. en knuffel! @Ftjl, het enige wat je met een test een paar dagen na Pregnyl kan zien is of je het hormoon daadwerkelijk hebt ingespoten, niet of je ook echt een eisprong hebt gehad. Ik heb lang getempt en ook met Pregnyl ging mijn temp na ei omhoog.. dus daaraan kon ik wel zien dat het had gewerkt. Hier kwam de eerste ronde ongi 2 dagen voor NOD, dus niet getest, tweede ronde 14 dagen na Pregnyl positief getest.. Sterkte met wachten meid, ik zijn nou eenmaal rotweken.. vooral die 2e week, vond ik altijd! @Koolmees, jij nog getest na zondag? Of die neiging helemaal niet?
@The girls, van harte met jullie zoon! Mag ik vragen waarom jullie nu IUI doen ipv IVF? Hier nemen de zenuwen toe.. over 24 uur weten we (mag ik toch hopen anders loopt het ruim 5 kwartier uit!) of er zich een plakbeeb met kloppend hartje in mijn buik bevindt..
@Thegirls: Fijn dat jullie ook zo'n positieve ervaringen met Geertgen hebben, hopelijk nu ook weer met resultaat, succes! @Jessie80: Ja elke dag nog Foto's in mijn album als je interesse hebt. Ik heb me nu voorgenomen om het nu even een paar dagen niet te doen, maar of dat lukt Goh wat spannend morgen!!! Dat moet vast goed zitten, ik duim voor je meid!
@jessie80: Wij hebben voor IUI gekozen, omdat mijn vrouw al deel ivf heeft gedaan. Omdat een vrouw maar 1x hoeft de doneren omdat het ingrijpender is dan voor een man, hoef ik geen eitjes af te staan. Ik kan dan gewoon voor IUI kiezen. Ook omdat ik nog vrij jong ben, willen we eerst het zo proberen. Lukt het niet, dan alsnog IVF natuurlijk. En succes morgen! @koolmees: Ja, wij zijn super tevreden. Bedankt! Groetjes, The Girls P.S.: Zag op de site van de tv-programma babyboom dat er ook stelletjes bij Geertgen in behandeling zijn.
@Thegirls: Ik hoop voor jullie dat IUI al een mooi resultaat gaat geven! Kijkt iemand hier ook babyboom? Heb me vanavond wel wat geirriteerd aan die gynaecoloog die zo de nadruk legde op het overgewicht van een vrouw die clomid gebruikte. Dan krijg ik meteen flashbacks van hoe het in mijn vorige ziekenhuis ging. Wat ben ik toch blij dat ik uiteindelijk overgestapt ben naar Geertgen waar ik wel serieus werd genomen!