koolmees ja ook ik zat me te irriteren, hoe kan zij nou bepalen hoeveel rondes ze mag doen, deze nog en dan nog eentje en dan een gesprek kom op zeg.. ik bedoel er zijn meerdere het bewijs dat ook met overgewicht je gezond zwanger kunt raken, kijk nou naar mij, bmi boven de 40, en kreeg zelfs ivf. heeft echt niks met overgewicht te maken hoor. ik bedoel ze hebben altijd wel iets te zeiken. is hety niet het roken dan is het wel het overgewicht.. en ik zeg je ik ben het levende bewijs dat ze ongelijk hebben haha overgewicht ivf kans minder om te slagen nou 1ste ivf raak. overgewicht te grote baby: nee hoor ons meisje is netjes op gewicht.. rokende vrouwen vroeggeboortes.. pfff die van ons wil er niet eens uit.. kom op zeg. ik zat me echt te storen ja
Mijn vrouw en ik zaten ons ook te irriteren. We zaten gelijk van we moeten ze via babyboom een mail sturen van ga naar Geertgen. Ik snap niet waar artsen zo moeilijk over doen. Gewone mensen die wat zwaarder zijn, kunnen zelfs op de natuurlijke manier zwanger worden en als het hun niet natuurlijk lukt, help je ze toch. Je gaat toch geen nee verkopen aan mensen die zo graag willen, omdat ze wat zwaarder zijn dan wat in hun protocol staat. Groetjes, The girls
En ik vond het ook vreemd omdat volgens die vrouw de clomid wel maandelijks voor een eisprong zorgde, dat ze daar dan niet meteen zwanger van wordt hoeft toch niet meteen door haar overgewicht veroorzaakt te worden?
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Nyncke: 10 juni gestart met provera, 1 juli 18:50 terug Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Hoi dames! Na een half jaar Geertgen zijn we er vandaag (voorlopig) voor het laatst geweest.. het was lekker rustig en mochten al vrij snel bij Dr C naar binnen. En gelukkig zag zij al snel een kloppend hartje, een klein-mensje-in-de-maak op de goede plek met een lengte die precies past bij 6w6d.. modelkind Pff.. er valt toch wel wat van je af na zo'n goede echo! Ik gun het jullie allemaal! @Babyhope, hoe is het met je meisje? Is ze er al? Of in elk geval in aantocht?
gek gevoel he jessie als je daar zo voor het laatst naar buiten loopt met de vk envelop in je handen nee hiernog niks in de aantocht haha.. vanacht en gister wel heel veel harde buiken gehad vanacht diarree maar nu niks meer, ja zo`n onbestemd gevoel maar thats it.. morgenvroeg om 11.05uu rop controle bij de vk endan hopelijk ontsluiting en strippoging
@Jessie80: Jeej wat goed, geniet ervan meid! Heb je ook een echofoto? @Babyhope: Succes morgen en op naar jullie meisje!
hey meiden nou ben op controle geweest helaas nog geen ontsluiting, maar tegenover vorige week is het wel meer verstreken.. ben vanochtend ook mijn slijmprop verloren?? althans dat dacht ze omdat ik ook in de urine van die witte vlokjes had. nu is de afspraak of dit weekend bevallen, en anders dinsdag om 11.30uur bij de vk zijn om de papieren te halen van het ziekenhuis, plus kijken of het dan wel mogelijk is om te strippen. woensdag naar het zkh voor ctg en dergelijke,moet ook meteen mijn koffertje meenemen just incase en als er woensdag niks plaatsvind dan donderdag ochtend om 07.30uur melden op de kraamafdeling en huppa inleiden maar... dus uiterlijk donderdag 30 juni is ons moppietje er wiehoooo ben nu zo opgelucht eigenlijk we hebben gewoon een eventuele datum gekregen, en na het weekend is het zo dinsdag he en wat ik nog fijner vind is dat dinis nu dinsdag,woensdag en donderdag, vrij heeft gevraagd. normaal had hij vakantie vanaf 8 juli tot 1 aug. dus 3 weken. en nu gewoon 4 weken achter elkaar woehoeee.. dus de eerste 4 weekjes is papa lekker thuis, want hij zou zoiezo een week vrij krijgen na de bevalling, dus eigenlijk zou hij dan op 11 juli weer moeten beginnen maar dan heeft ie al vakantie.. ik is weer opgelucht en happy hoor, nog 6 daagjes en dan zijn we met zijn 3-tjes...
@Babyhope: Jeej nog maar 6 daagjes, spannend! Als het nu ineens snel gaat: heel veel succes met de bevalling!! Ik ben benieuwd naar jullie meisje Hier vandaag laatste werkdag en dan 3 weken vakantie, ik heb er zin in
@Nyncke, normaliter dag 3, maar ik ben ook wel eens later begonnen. @Babyhope, spannend! Maar jij dat je nu in elk geval een uiterlijke datum weet. Al hoop ik natuurlijk dat je dit weekend nog spontaan aan de gang gaat..
dank je Jessie80 en minniemouse. Vroeg het me ff af. En weet niet of we het er morgen over kunnen hebben minnie.
Hier nog geen menstruatie. Goed teken. Ben voorbij het punt waarop ik vorige ronde ongesteld werd. Maar verder voel ik helemaal niks. Dus geen idee. Veel bezig met afleiding zoeken. Continu bezig zijn. Dan is het hopelijk sneller 2 juli. En als ik maar niet toch deze week ongesteld word....
@Ftjl: Spannend!!! De duimen draaien hier voor je! @Nyncke: Laat die ongi maar komen, zodat je verder kunt, hopelijk snel met succes! @Babyhope: Ik weet niet of de bevalling al begonnen is, maar anders heel veel succes!!! Hier vandaag voor het laatst getest: teststreep donkerder dan de controlestreep en clearblue van 3+ Heerlijk zo'n duidelijke bevestiging! Ik heb er nu nog eentje liggen, maar die bewaar ik als reserve, voor als ik echt nog een keer moet testen Morgen gaan we op vakantie, daarom zal ik hier de komende 2 weken niet mee kunnen schrijven. Niet teveel kletsen dus, dan kan ik het nog bijhouden En als ik terug ben hoop ik meer dames op het verlengde wachtbankje te zien!
Je zou toch bijna denken dat het er 2 zijn Koolmees met een 3+ op 4w5d Maar heerlijk hoor die bevestiging! Hele fijne vakantie en dan op naar een mooie echo als je terug bent.
Hahaha, dat zat ik ook al te denken Ego: babykamer, op overgordijnen na, af Foto's in mijn album! Nu mannetje vertroetelen. Die heeft hard gewerkt!